Spring naar bijdragen

Meegenomen Trackables Meteen Opgeven


omecor

Aanbevolen berichten

Op dit moment "verdwijnen" er regelmatig trackables spoorloos uit caches. Er staat nog wel genoteerd dat ze er moeten liggen, maar ze zijn er niet meer. Dat vind ik vervelend en wellicht anderen met mij.

Als je een trackable meeneemt uit een cache dan vind ik de registratieprocedure te omslachtig, veel omslachtiger dan wanneer je een trackable, die je zelf bezit, in een cache achterlaat.

Ik heb derhalve het volgende voorstel. Als je een cache gaat loggen en er liggen één of meer trackables, dan moeten die trackables ook getoond worden. Je kunt kunt meteen opgeven welke je dan meeneemt.

In feite is het vergelijkbaar met het achterlaten van een trackable, maar dan omgekeerd. Die functionaliteit werkt juist makkelijk.

 

Is het mogelijk dit ergens voor te stellen ? Ik weet niet aan wie je gebruikerswensen kunt opgeven.

 

Martin

 

"ome Cor"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste Ome Cor.

 

Wat bedoel je precies ???

Dat er Coins of TB's weg zijn die er misschien zouden moeten liggen, kan betekenen dat er misschien net een ander team voor je ter plekke is geweest, of een paar dagen eerder die daar op vakantie zijn. Dan kan het wel eens een paar dagen duren voordat de trakables gelogged worden.

 

En om een coin of tb te loggen moet je wel altijd het nummer invoeren. Dus zo omslachtig is het niet.

En waarom moet het allemaal weer snel....Rustig aan het is geen hardloop wedstrijd. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad wellicht een ietsiepietse omslachtiger. Echter je zult zeker moeten weten dat je de goede hebt, vandaar dat je het nummer moet intypen. Anders zou iemand ook zonder de tb mee te nemen die tb kunnen loggen.....

 

Ik zie het niet zo als een probleem. Beetje lastig soms in de vakantie als iemand een TB pas na een aantal weken kan loggen....

 

Daarbij, het is toch een hobby en geen wedstrijd?

bewerkt door Team Gelaen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben inderdaad hardloper, ik heb zelfs wel eens een cache hardlopend gelogd, omdat ik wist waar'ie lag en nog steeds ligt.

 

De achtergrond van mijn opmerking waren de trackables die al geruime tijd, een maand tot een paar maanden, verdwenen zijn. Mijn stelling was dat als je het registreren makkelijker maakt, dat je dat dan misschien vermindert.

Uit de opmerkingen lees ik dat het niet echt een probleem is.

Het blijft inderdaad een leuke vrijetijdsbesteding, geen werk, dus soepelheid is zo te zien geboden.

 

Martin

 

"ome Cor"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het met je eens dat het "retrieven" van trackables lastiger is dan ze "droppen", maar ik denk niet dat dit de oplossing. Bovendien lees je dan ook niet de opdracht van de trackable wat de eigenaren waarschijnlijk niet leuk zullen vinden. Maar dit is niet de plek om een oplossing te verzinnen. Op deze plek kan dat wel en als je ingelogd bent, kun je er op stemmen of je mening geven.

bewerkt door oliphientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de vakantietijd is het altijd een probleem met trackables, niet iedereen die op vakantie is heeft internet tot beschikking heeft.

Het kan dus even duren voordat een trackable gelogd wordt.

 

En wat men ook vergeet, je moet ze niet meenemen, het mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De topic die Oliphientje meldde gaat inderdaad over wat ik bedoelde. Ik kende 'm maar ik ga me erin verdiepen.

 

Ik neem een trackable mee naar Scandinavië, eens kijken hoe lang het duurt voordat ik die kan registreren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...