Spring naar bijdragen

Cachen In Windows 7?


flet

Aanbevolen berichten

Wij zijn van plan om ons Dell mini netbook mee te nemen in het veld om te cachen. We willen dit ding ook gebruiken voor Wherigo.

Op het apparaat staat Windows 7, het is voorzien van 3G internet en bluetooth.

Tot nu toe deden we Wherigo met een HP PDA met bluetooth (en losse muis). Daarop hebben we GateCacher geïnstalleerd.

 

Weet iemand welke software we nodig hebben en hoe we hieraan kunnen komen? Liefst voor niets natuurlijk want bij ons is het ook crisis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je zou beter naar een tablet kunnen kijken met android. je gaat niet heel de tijd met je laptop open lopen en heb ook niks kunnen vinden voor de pc.

 

@ de-fam

Je moet er gps op hebben zitten anders kan je ze niet lopen.

bewerkt door jefmen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zit geen gps ontvanger op maar daarvoor gebruiken wij een GPS muis (via bluetooth) net als bij de PDA.

Op de PDA zit ook geen GPS en doet het prima met die muis.

 

We hoeven ook niet met de laptop open te lopen want het is de Dell duo. Daarvan kan je het scherm draaien en dichtklappen. Je hebt dan een tablet.

Het is ook met touchscreen. Daarom heet het ding ook duo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie mezelf niet met mijn e-book over de hei sjouwen.... Afgezien van de factor "onhandig" lijkt het geheel me ook nogal "kwetsbaar". Een flinke bui en je kunt naar je garantieformulieren zoeken.....Vond je de PDA niet goed genoeg meer in dit verband?

bewerkt door Snapernixvan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snapernixvan: Het gaat nog wel met de PDA maar op het netbook zit ook GSAK en Mapsource en daar heb ik laatst profijt van gehad bij een cache in Baarn.

Op de PDA zit Windows mobile 5.

 

Kalkendotters: Ik heb de link bekeken. Het is idd een omweg. Het zou bij Windows 7 ook moeten lukken. Ik kan het eens gaan proberen.

 

Ongelooflijk hoe jullie altijd ergens iets kunnen vinden op een site staat waarvan ik het bestaan nog niet eens weet. :thumbup:

 

Met het netbook over de hei valt best mee. Het is een relatief klein ding. (10 inch scherm). Het heeft ongeveer het formaat van een Ipad. Volgens de verkoopster moet het touchscreen een drupje regen kunnen hebben.(...) En verkopers hebben altijd gelijk. :no:

We blijven ook met de map 60 csx werken.

 

De reden voor dit alles is niet alleen Wherigo maar op andere sites ontstaan steeds meer multimedia caches (wij hebben er zelf ook een) en die willen we ook zonder problemen gaan doen. Mijn Nokia E75 volstaat niet alitjd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik las net iets over nroute, of bestaat dit niet meer.

N route bestaat niet meer, is nog wel ergens te downloaden, maar wordt niet meer ondersteund. hiervoor in de plaats is Garmin Mobile gekomen en is er voor de blackberry maar ook voor de laptop.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gelukt! Nadat ik op zoek was naar de tip van Mon-Roe, Garmin mobile (wat niet werkte op een gewone windows versie), stuitte ik op MapSphere.

Ik heb het gedownload en het maakte probleemloos contact met de GPS muis via bluetooth.

Het ziet er nu heel goed uit. Even afwachten he het zich in een later stadium gedraagt. Voorlopig doe ik het hiermee.

 

Iedereen hartelijk bedankt voor jullie reacties en het meedenken. :beerchug::thumbup:

 

Rini

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...