Spring naar bijdragen

Hoe Gaan We Met De Caches Om?


Hoe gaan we met caches om  

206 leden hebben gestemd

  1. 1. Je hebt iets beschadigd bij de cache wat doe je?

    • Stuur een mailtje en vertel wat er gebeurt is.
    • Plaats een needs maintenance log.
    • Schrijf in de log dat je iets beschadigd hebt
    • Kijk wat ik kan doen om de schade te herstellen
    • Ik laat het zo en doe helemaal niets
      0
    • Anders; zie mijn post


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb er al één, in RVS en die ligt al een hele tijd te wachten. De cache waarvoor hij is gemaakt moest op het laatste moment worden geannuleerd en nieuwe inspiratie ontbreekt nog. Moet er trouwens niet aan denken dat ie dan gejat wordt. Het spelletje is te laagdrempelig geworden en er zijn teveel cachers zonder enig respect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er al één, in RVS en die ligt al een hele tijd te wachten. De cache waarvoor hij is gemaakt moest op het laatste moment worden geannuleerd en nieuwe inspiratie ontbreekt nog. Moet er trouwens niet aan denken dat ie dan gejat wordt. Het spelletje is te laagdrempelig geworden en er zijn teveel cachers zonder enig respect.

 

 

Dan moet je hem in een multi gooien met minimaal projectie en 1 moeilijke som... Die worden bijna niet meer gedaan tegenwoordig. Ik heb al multi's gezien die omgezet worden in een ronde traditionals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Projectie oké maar moeilijke sommen in caches ben ik wel klaar mee. De helft van de tijd weet je niet of je vandale moet toepassen en zit je je suf te rekenen om vervolgens naar de verkeerde plek te zoeken. Ik zat zelf meer aan 20KM plus te denken en onmogelijk te fietsen :clap:



Of wel te fietsen en 50 KM plus door het losse zand :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook bezig met een 20+. Simpele sommen waar je vandale niet voor nodig hebt, maar hopelijk wel vandalen op afstand houdt.

Als ik jou was zou ik de cryptex aan een ketting leggen, als dat tenminste afdoende is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...