Spring naar bijdragen

Gsak Genuploadstats Werkt Niet Meer


Myth

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen lukt het me niet meer om de gegenereerde statistieken uit GSAK met de macro GenUploadStats op mijn GC-profiel te krijgen. Ik weet niet of het samenhangt met de veranderingen op de site van GC.com, maar het tijdstip valt wel ongeveer samen.

 

Tijdens het uploaden krijg ik de melding dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord onjuist zouden zijn. Deze zijn echter ongewijzigd en nog steeds correct. Ik heb het genuploadstats.dat bestand in de GSAK macro-directory hernoemd, dan vraagt de macro als je hem opstart opnieuw om je gebruikersnaam en wachtwoord, maar ook dit biedt geen oplossing.

 

- Zijn er anderen die deze zelfde problemen ondervinden bij het uploaden van de statistieken?

- Is er iemand die weet hoe dit op te lossen is?

- Zijn er andere manieren om de statistieken naar je GC-com profiel te uploaden, bijvoorbeeld met de hand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik had deze problemen ook een maand geleden, maar inmiddels niet meer. Een recente versie van de upload-macro en de juiste link naar de statsgenerator hielp niet. Toen heb ik de naam van de statsgenerator aangepast. Dat hielp wel. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

Tot nu toe ging het goed bij mij, stats uloaden naar mijn homepage bij KPN. Nu ben ik overgestapt naar Ziggo en werkt GenUloadStats niet meer.

Hij maakt wel verbinding, zoekt de directory stats op mijn homepage op, vervolgens zie ik:

250 OK. Current directory is stats/

ftp> prompt

Interactieve modus Uit

ftp> mput *.html

200 PORT command succesful

En daarna gaat hij niet verder. Wat moet ik doen?

Dank alvast.

Zwervende Uil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ben ik overgestapt naar Ziggo en werkt GenUloadStats niet meer.

Overgestapt naar Ziggo??? Weet je wel waar je aan begint?

Je wilt niet weten hoe vaak wij al de helpdesk aan de telefoon hebben gehad (en dat is dan niet omdat wij geen verstand hebben van computers...).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...