Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het hangt er van af hoe je het brengt, vind ik. Heeft de CO bewust de cache op zo'n plek neergelegd of is het door anderen ontstaan.

ik denk dat het in dit geval door andere ontstaan is de cacheplek is verder wel erg origineel bedacht en zeker een grappig plekje om te laten zien.

ik kan de cache hier posten maar weet niet of de CO er op zit te wachten. lijkt me ook niet het juiste topic hiervoor.

Geplaatst

ik denk dat het in dit geval door andere ontstaan is de cacheplek is verder wel erg origineel bedacht en zeker een grappig plekje om te laten zien.

Als je dit in je log erbij zet vind ik dat er niets mis is met je log. Dan ben je positief over de cache zelf, maar je waarschuwt de CO dat het niet helemaal goed gaat met de plek.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Zonder slechte caches geen goede.... :lol:

Bedankt voor het aanbrengen van het contrast in onze cache dag.

HAHAHAHAHA! Da's wel een hele sterke formulering!

Maar mijn visie is:

Echt slechte caches, waarbij je urenlang hebt lopen balen, zijn een investering in je plezier in de toekomst! Want de grootste ellende levert, verteld 'aan de kleinkinderen bij het haardvuur' de mooiste verhalen op! "Weet je nog, die cache waarbij opa eerst urenlang door een saai bedrijventerrein moest lopen om vervolgens tussen de hondendrollen een verregende cachedoos te vinden waarvan tot overmaat van ramp ook nog het logboekje vol was? En dat daardoor de batterij van de GPS leeg was toen we net aam die prachtige multi wilden beginnen? Dat waren nog eens tijden! Toen was geocachen nog afzien".... Met dat soort Cacherslatijn kan je toch vele spannende avonden vol kletsen!

En die kleinkinderen dan vol bewondering: "goh opa, had je toen nog slechte caches? Tegenwoordig zijn ze allemaal even mooi!"....

Geplaatst

"goh opa, had je toen nog slechte caches? Tegenwoordig zijn ze allemaal even mooi!"....

Ja vroeger .. toen er nog geen keurmerk bestond :-)

Geplaatst (bewerkt)

Hoe vind je deze dan?

Ergens in februari van dit jaar hebben we een route gelopen zo’n 25 kilometer

zuidelijk van onze woonplaats in Twente.

Het door ons geschreven log was nog niet eens kritisch maar gaf gewoon aan dat we

één bepaalde aanwijzing niet konden vinden en daardoor geen goede berekening

konden maken voor de eindlocatie.

Daarop volgde een correspondentie met de “cache owner” over dit log via de mail

wat er op neer kwam dat we het log maar moesten herschrijven omdat hij het

er niet mee eens was want "we kwamen nu aan zijn kindje”.

Vervolgens, nadat we voor de goede vrede,

het log naar de zinnen van meneer hadden herschreven wordt

enkele maanden later ons log er als nog afgegooid zonder vermelding van reden.

Uiteraard hebben we het log er opnieuw opgezet echter nu maar met zeer weinig woorden.

De “cache owner” nog maar even een mailtje gestuurd met de vraag;

“of hij er zo mee kon leven dan?”.

Uit nieuwsgierigheid deze cache maar eens in de “watchlist” gezet om deze een tijdje te volgen.

En jawel . . . . . . enkele dagen later verschijnt een bericht van een log van een ander

cacheteam hier uit de regio die hun log ook hebben zien verdwijnen van de pagina.

Deze cachers hadden een kritische note via Twitter laten horen.

Het moet nu toch niet gekker worden dat “cache owners” gaan bepalen wat er over hun cache gelogd wordt.

Als dit soort lieden bang zijn voor commentaar moeten ze gewoon zorgen dat hun cache perfect is.

Dan komt er ook geen commentaar.

Verder zijn wij dan ook van mening dat een cache gearchiveerd zou moeten

kunnen worden als “cache owners” logs onterecht verwijderen.

bewerkt door Major_Dundee
Geplaatst

Ik log wel eens met een scherp in de zin van:

Zonder slechte caches geen goede.... :lol:

Bedankt voor het aanbrengen van het contrast in onze cache dag.

Da's humor én slim geschreven; boodschap doet niet 'au' maar komt wél aan. :thumbup:

Geplaatst

Verder zijn wij dan ook van mening dat een cache gearchiveerd zou moeten

kunnen worden als “cache owners” logs onterecht verwijderen.

Een merkwaardige houding van de CO, maar archiveren lijkt mij een wat drastische stap.

In bericht 14 en 15 van dit topic staat wat je eerst ook kunt ondernemen.

Ik zou zeggen, probeer het eens, wanneer je er met de CO niet uitkomt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...