Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Is er nog behoefte aan een 'beginnersklasje' voor Geocaching, net als vorig jaar?

Er worden een aantal caches aangedaan, en verschillende verstopmethodes getoont.

Ook kunnen er onderweg vragen gesteld worden, die ik hopelijk kan beantwoorden.

Onze voorkeur gaat uit op een zaterdag.

Bij voldoende aanmeldingen, ong 4 - 5 teams wordt er een datum geprikt en concrete afspraken gemaakt.

Wel zelf eigen GPS meenemen.

bewerkt door Ma-Bu
Geplaatst

Ik voel mezelf niet helemaal meer een beginner, maar we houden wel van gezelligheid. En we zijn nooit te beroerd om wat te leren. De weekenden lopen wel een beetje vol inmiddels, allemaal met leuke plannen. Maar wie weet wordt er een dag geprikt dat we toch kunnen. (Oh Oh) Den Haag (, mooie stad, achter Loosduinen!) ligt hier min of meer om de hoek.

Geplaatst

Is er nog behoefte aan een 'beginnersklasje' voor Geocaching, net als vorig jaar?

Er worden een aantal caches aangedaan, en verschillende verstopmethodes getoont.

Ook kunnen er onderweg vragen gesteld worden, die ik hopelijk kan beantwoorden.

Onze voorkeur gaat uit op een zaterdag.

Bij voldoende aanmeldingen, ong 4 - 5 teams wordt er een datum geprikt en concrete afspraken gemaakt.

Wel zelf eigen GPS meenemen.

Een leuk idee om zo mensen op weg te helpen in de cachewereld. Moch er ook behoefte aan zijn in de het zuiden van het land (omgevening Tilburg) dan wil ik daar wel een dagje plannen!

Geplaatst

gaan jullie de startershandleiding testen :-)

Wij zijn geen starters hoor ;)

Wel een heel leuk initiatief

Succes verders

Geplaatst

Vorig jaar waren wij nog zeer beginnende cachers en zijn we ook een dagje met Ma-Bu mee geweest. Dat was heel erg gezellig en we hebben er toen ook erg veel van geleerd.

Ik kan iedere beginnende cacher aan raden om er aan mee te doen.

Corina (Fam Hartkamp)

Geplaatst

Vorig jaar waren wij nog zeer beginnende cachers en zijn we ook een dagje met Ma-Bu mee geweest. Dat was heel erg gezellig en we hebben er toen ook erg veel van geleerd.

Corina (Fam Hartkamp)

Corina, het was zeker gezellig, je mag weer mee hoor!

Kunnen we meer teams meenemen...

Geplaatst

Corina (Fam Hartkamp)

Corina, het was zeker gezellig, je mag weer mee hoor!

Kunnen we meer teams meenemen...

Wij vinden het best leuk om weer mee te gaan. Als je genoeg teams heb en een datum heb geprikt kunnen wij kijken of we dan kunnen. Want we kunnen momenteel niet elk weekend.

Geplaatst

even weer naar boven gehaald, om te kijken of we nog meer team meekrijgen.

Op dit moment 1 team die meewil om te leren.

1 team voor de gezelligheid...

We kunnen ook van elkaar leren.

Geplaatst

even weer naar boven gehaald, om te kijken of we nog meer team meekrijgen.

Op dit moment 1 team die mee wil om te leren.

Geplaatst

Ik kan me zo voorstellen dat echte beginners ook nog niet op dit forum komen en deze berichtjes dus niet zien...

Als ik kijk hoe lang ik al aan het cachen was voordat ik voor het eerst op de forum kwam (nu wil ik mezelf niet gemiddeld noemen qua forumgebruik, maar goed). Zelf ben ik een beginnend cacher aan het helpen en die heb ik al een aantal keer op dit forum gewezen, maar is er ook nog niet geweest. We hebben al wel een tweetal multi's samen gelopen.

Ik zou echter ook niet weten hoe je die beginnende cachers dan wel goed kunt benaderen.

Geplaatst

even weer naar boven gehaald, om te kijken of we nog meer teams meekrijgen.

Op dit moment 1 team die mee wil om te leren.

Geplaatst

Ik denk inderdaad dat de beginners het forum nog niet weten te vinden.

Maar ik zou ook geen andere manier vinden om ze te bereiken.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...