Huntertje Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Super geregeld, grote dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 En op de website staat het volgende: Aantal teams: 665 Aantal deelnemers: 1241 :-) Nu dan 667 teams en 1249 deelnemers! Op eentje na vol! <lekker belangrijk modus aan>Wat mij dan wel opvalt is dat er "maar" 455 team een will attend hebben geplaatst bij .com! Dat betekent geen MEGA event, want dan zijn er 500 teams nodig. PANIEK, hoe moet dat nu? Een waar MEGA event dreigt te mislukken! Ruim 1/3 van de teams neemt niet de moeite een will attend te plaatsen </modus> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Mijn dank aan thex en Twin Peaks voor de snelle reactie op mijn vervoersvraag. De goodiesshop zal in vol ornaat aanwezig zijn op het event!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Nog eentje! Wie zou de deur achter zich dicht doen? (Dat dachten er al meer te kunnen zeggen, maar dat werd steeds uitgesteld ) Gelukkig kwalificeert een event als Mega als de organisatie aan kan tonen dat er meer dan 500 personen aanwezig zijn geweest, dat lijkt me niet zo'n probleem met 1250 aanmeldingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Inderdaad: A Mega-Event cache is similar to an Event Cache but it is much larger. In order to qualify as a Mega Event, the event cache must be attended by 500+ people. Typically, Mega Events are annual events and attract geocachers from all over the world. 500+ people. Niet perse 500+ teams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Lieve kijkbuiscachertjes, ik was een knipoog vergeten natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Als de organisatie zich aan de gedragscode van groundspeak zou houden zullen ze alle atendett logs verwijderen van teams die geen will-atendett hebben geplaatst, waarom zou men nog anders een will-atendett schrijven ? Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 Ik had dit <lekker belangrijk modus aan> wel gezien hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
handleiding Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 Hoe Zit het met het souvenir wat ik bij een persoon opp het profiel zag verschijnen?? Ik heb hem niet welke cache moest je daar voor doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 ik neem aan dat je het event zelf moet loggen voor de souvenir van het event. Deze dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 Event was gelogd, geen souvenir, foutje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 (bewerkt) Komt vanzelf wel. Niet iedereen krijgt die dingen (souvenirs) tegelijk. Waarom? Weet ik niet. Maar wat heeft HANDLEIDING waar gezien? 30 april 2011 bewerkt door Team Professor X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
handleiding Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 (bewerkt) wil geen gezeur over publiceren van linkjes van mensen die dat niet willen maar heb het ff zodanig gedaan dat je het profiel van betrokkene niet ziet GME Souvenir klik hier misschien heeft het te maken met de traagheid van de server :lol1: 30 april 2011 bewerkt door handleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
handleiding Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 (bewerkt) Heb voor de fun even een nieuwe log aangemaakt op de eventpagina, en voila ik heb een souvenir Daarna oude log verwijderd en hups, souvenir blijft, dus geen dubbele puntjes 1 mei 2011 bewerkt door handleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Oliva's Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 (bewerkt) We hadden al zelf voor een souvenir gezorgd echter ook gelijk gedropt; Bedenk goed... Die souvenir-icoontjes doen ons niet zoveel namelijk 1 mei 2011 bewerkt door De Oliva's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden