Spring naar bijdragen

Contact Gegevens


Sander&Linda

Aanbevolen berichten

Beste iedereen,

 

wij zijn nog niet zo lang bezig met deze onwijs leuke "verslaving". zondag j.l. (27-3-2011) tijdens het cachen kwamen we in contact met een mede cacher. jammergenoeg hebben we hem niet kunnen vinden. De mede cacher belde toen even met de maker er van en inderdaad hij was geript.

 

tijdens ons gesprek zei hij dat we eens op www.geocaching.nl moesten kijken bij het forum, daar zou een pagina staan waarop je je telefoon gegevens kon achterlaten voor als mensen in nood zijn en er niet uit komen als de cache niet gevonden kan worden. Nu heb ik me een ongeluk gezocht op het forum en ik kan de hele pagina niet vinden. weten jullie misschien hoe ik daar bij kom.

 

vriendelijk Sander&Linda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

misschien zijn jullie dit wel.

gister kreeg ik deze log binnen op een van mijn caches in de flevopolder 25 jaar Zeewolde de Bosruiter

 

March 27 by toedeledokie (92 found)

 

Grappige plek om te cache te leggen, hoe verzin je het. We bleken te worden gadegeslagen door een muggle die vroeg of we soms aan het geocachen waren. Hij had wel een GPS, maar nog nooit een cache weten te vinden. Dus we hebben hem laten zien wat deze cache was en waar die dan lag. Wellicht dat er nu binnenkort weer een nieuwe geo-cacher op pad zal gaan...

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien zijn jullie dit wel.

gister kreeg ik deze log binnen op een van mijn caches in de flevopolder 25 jaar Zeewolde de Bosruiter

 

March 27 by toedeledokie (92 found)

 

Grappige plek om te cache te leggen, hoe verzin je het. We bleken te worden gadegeslagen door een muggle die vroeg of we soms aan het geocachen waren. Hij had wel een GPS, maar nog nooit een cache weten te vinden. Dus we hebben hem laten zien wat deze cache was en waar die dan lag. Wellicht dat er nu binnenkort weer een nieuwe geo-cacher op pad zal gaan...

 

 

Nee dat zijn wij niet. Wij heten Sander&Linda en we waren gisteren in Hoek van Holland bezig.

 

Volg DEZE link maar. De noodlijst staat op www.geocaching.nl onder Doe Het Zelf (dhz). Succes!!

Cernunnos,

 

thanx, ik heb de activatie code aangevraagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn ervaring is dat de noodlijst lang niet altijd meer klopt.

Misschien is het goed dat mensen eens kijken of hun gegevens nog wel correct zijn, want ik heb, ook al bel ik niet vaak, nog wel eens botte reacties gehad. Ook van mensen, die erop staan en niets meer met cachen te maken willen hebben en dat is beslist niet plezierig.

Ik zou alleen ook zelf niet goed weten hoe je zo'n lijst up-to-date houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou ook mooi zijn als je de optie zou hebben om jezelf weer van de lijst te halen.

 

Wij hebben een aantal keren al telefoon gehad van iets wat geen nood was.

De lijst is voor ons bedoeld als noodgevallen lijst en niet als hint lijst voor een cache die we 9 of 10 maanden geleden hebben gedaan waar iemand een waypoint niet kan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou ook mooi zijn als je de optie zou hebben om jezelf weer van de lijst te halen.

 

Dat zou inderdaad mooi zijn, maar tot die tijd zou je wellicht je input aan kunnen passen? Als je er duidelijk bij zet dat je alleen in noodgevallen benaders wilt worden, dan zullen in ieder geval de mensen die de lijst opnieuw opslaan dat terugzien bij je gegevens. Mensen die met een oude lijst rond blijven lopen, zullen dat helaas niet zien, maar het is in ieder geval een begin...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er wordt nu verzand naar de noodlijst, terwijl er een verzoek is wie de topic starters ontmoet hebben

Jullie kunnen ook de CO mailen en vragen welk team hem gebeld heeft ;)

Succes met zoeken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er wordt nu verzand naar de noodlijst, terwijl er een verzoek is wie de topic starters ontmoet hebben

Jullie kunnen ook de CO mailen en vragen welk team hem gebeld heeft ;)

Succes met zoeken :)

Ik geloof niet dat je gelijk hebt, al vond ik de tekst na de eerste keer lezen ook wat onduidelijk.

Ze konden de cache niet vinden en de andere cacher heeft toen iemand gebeld.

Ze wilden weten hoe die aan de gegevens kwam en vertelde toen over de noodlijst op geocaching.nl

Die zochten ze dus hier op het forum.

de discussie lijkt me prima dus, al gaat hij nu ook over hoe je er weer vanaf komt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...