Spring naar bijdragen

Apple


GeoVio

Aanbevolen berichten

Ik heb net een apple gekocht. Nu merk ik dat de map niet meer goed getoond wordt. Nu ben ik benieuwd of ik nog een instelling moet doen of niet.

Als ik de caches wil bekijken in een plaats dan zie ik de kleuren en icoontjes van de caches, maar de rest van het scherm is wit.

 

Hebben anderen dit ook, of weet iemand de oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb net een apple gekocht. Nu merk ik dat de map niet meer goed getoond wordt. Nu ben ik benieuwd of ik nog een instelling moet doen of niet.

Als ik de caches wil bekijken in een plaats dan zie ik de kleuren en icoontjes van de caches, maar de rest van het scherm is wit.

 

Hebben anderen dit ook, of weet iemand de oplossing?

 

Welke browser gebruik je? Wij hebben Firefox draaien op een MacBook Pro en daarmee nooit geen problemen gehad.

Welke map bedoel je? Wij gebruiken de Google maps functie van .com (hide & seek a cache, search with Google Maps) en die werkt prima.

 

Groeten,

team GeoGorkum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net een apple gekocht. Nu merk ik dat de map niet meer goed getoond wordt. Nu ben ik benieuwd of ik nog een instelling moet doen of niet.

Als ik de caches wil bekijken in een plaats dan zie ik de kleuren en icoontjes van de caches, maar de rest van het scherm is wit.

 

Hebben anderen dit ook, of weet iemand de oplossing?

 

Ik gebruik gewoon Safari op mij imac,macbook en ipad werkt prima kijk eens naar je instellingen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier een antwoord waar je eigenlijk niets aan hebt maar wij draaien probleemloos Safari en bekijken de kaart onder .com/my en vervolgens onder 'search options' .com/map (map it).

Je schrijft overigens wel 'dat de map niet meer goed getoond wordt'. Heeft hij het wel goed gedaan, of bedoel je sinds de ingebruikname van de Apple (en nadat je Windows van drie hoog uit het ... :-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doet Google Maps het wel gewoon? Wellicht dat je wat plugins mist? Ik kan nu niets controleren want ik zit achter een Windows machine. Maar misschien dat je bij 'venster' naar je 'geinstalleerde plugins' kunt kijken en even uitzoeken welke je nodig hebt voor Maps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Parreg voor je reacties. Ik heb een pluginn geinstalleerd en de kaart van google maps wordt nu getoond, maar nog zeer traag. Denk dat ik nog iets mis, dus als jij of iemand anders een idee heeft hoor ik het graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe 's een schermafdruk doorsturen, kunnen we zien hoe en wat.

Zap voor de zekerheid je PRAM even (opstarten terwijl je Command+Optie+P+R ingedrukt houdt, je hoort je 'boing', doe dat keer of 2-3 en klaar is kees).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zap voor de zekerheid je PRAM even

Hij heeft het, voor zover ik begrijp, nooit gedaan. Waarom dan je parameter-ram wissen? Niet dat het geen kwaad kan maar ben wel benieuwd naar de achterliggende gedachte.

 

Ben trouwens wel wat tegen gekomen v.w.b. dit probleem .. klik .. google zelf even verder op dit onderwerp. Misschien heb je er wat aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het klopt inderdaad dat het nog nooit goed heeft gewerkt. Nou ja ik heb de laptop nog maar drie dagen:)

Ik ben er zelf achter dat als ik een paar minuten wacht de kaart getoond wordt. Maar dat is onbegonnen werk....

 

Het gaat erom als ik een plaats intik dan worden de caches met icoontjes goed getoond maar de kaart eronder niet. Ik hoop dat iemand nog goede ideeen heeft. In ieder geval al hartelijk bedankt voor alle hulp!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er nog niet achter of dit ook met Google Maps het geval is of alleen op gc.com? Indien het op beide speelt zou ik sowieso even contact opnemen met de helpdesk (op icentre.nl vind je vast het nummer) voor je iets doet waar je later spijt van krijgt.

 

Staat jou grafische kaart trouwens in het rijtje? En zo ja, welke?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...