J-Thread Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Kan iemand aangeven of dit: http://earth.google.com/support/bin/answer.py?hl=nl&answer=33878 een oplossing zal bieden? Dat gaat over Google Earth en niet over Google Maps. Alhoewel ze natuurlijk enigszins gerelateerd zijn lijkt het mij niet dat dit je probleem zal oplossen. Kun je eens controleren voor welke kaarttypen http://www.geocaching.com/map/beta/ werkt? Op mijn MacBook pro (OS X 10.6.6, Safari 5.0.3) werken ze allemaal zonder problemen, alleen voor MapQuest Arial moet ik wel een stukje uitzoomen (maar dat komt hoogstwaarschijnlijk gewoon omdat ze geen gedetailleerdere kaartdata hebben). Ik ben benieuwd of je bij allemaal dezelfde problemen hebt, of dat die van bv Bing het wel doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVio Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2011 Ik check het vanavond direct even. Ben nu niet bij mijn mac. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVio Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2011 Ik heb trouwens een andere grafische kaart en wel de Intel HD Graphics 3000. Iets eerder dan vanavond weet ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Hetzelfde probleem ook gehad en het bleek aan de firewall instellingen van de Experia box te liggen. Het betrof hier de zilvergrijze Experia box met de twee antennetjes. Door de firewall een stapje terug te zetten was het probleem opgelost. Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVio Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2011 Ook dat ga ik vanavond even uitproberen. Maar wat ik vreemd vind is hoe kan dit de oorzaak zijn? Binnen ie is het geen probleem en safari blijkbaar wel. Ik kan namelijk op twee pc's tegelijkertijd werken via dezelfde experia box de ene met ie en de ander met Safari en ik heb verschillen. Kan dan dit het probleem zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Hoe het kan moet je me niet vragen, maar ik dacht al dat je een Experia box had. Was hier ook dat de Windows PC's geen probleem hadden maar de Mac wel. Doe het maar en je zal zien dat je probleem opgelost is. Niks geen geklooi met andere video kaarten of wat dan ook, gewoon firewall stapje terug Succes, Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Saffier Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 (bewerkt) Welke OSX heb je draaien en heb je soms mac mobile account draaien. Hoeveel prog. heb je draaien op het moment dat ie traag wordt. Link 14 maart 2011 bewerkt door Saffier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVio Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2011 Welke OS ik heb draaien kan ik zo niet zeggen. Maar de situatie is dat ik safari met google maps via geocaching.nl heb draaien en verder niks. EN een mobile account ken ik niet, maar heb ik ook niet ingesteld de latop komt net uit de winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Saffier Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Welke OS ik heb draaien kan ik zo niet zeggen. Maar de situatie is dat ik safari met google maps via geocaching.nl heb draaien en verder niks. EN een mobile account ken ik niet, maar heb ik ook niet ingesteld de latop komt net uit de winkel Osx kan je vinden onder links boven appeltje en dan over deze mac. Probeer is zoals in de link aan gegeven safari op nw. in te stellen Welke macbook heb je ?? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 @Saffier Ik vind het zo jammer dat je met iets komt wat er niets mee te maken heeft. Lees mijn posts, heb precies hetzelfde gehad met die Experia box. Dus de oplossing is gegeven. Ga het nu niet ingewikkelder maken dan het is. Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Saffier Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 @Saffier Ik vind het zo jammer dat je met iets komt wat er niets mee te maken heeft. Lees mijn posts, heb precies hetzelfde gehad met die Experia box. Dus de oplossing is gegeven. Ga het nu niet ingewikkelder maken dan het is. Ruud Helemaal gelijk Ruud dat zou het kunnen zijn maar het kan meer zijn zover ik heb ondervonden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVio Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2011 Ik sta perplex! Biertjuh, je hebt er eentje tegoed van mij! Ik vind dit de speld in de hooiberg die gevonden is. Dit is namelijk de oplossing. Iedereen hartelijk dank voor de medewerking en inzet. Het probleem is verholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Graag gedaan! Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J-Thread Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Wow, daar was ik niet zo snel opgekomen, maar wel mooi om te horen dat het opgelost is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden