Spring naar bijdragen

Apple


GeoVio

Aanbevolen berichten

Kan iemand aangeven of dit: http://earth.google.com/support/bin/answer.py?hl=nl&answer=33878 een oplossing zal bieden?

Dat gaat over Google Earth en niet over Google Maps. Alhoewel ze natuurlijk enigszins gerelateerd zijn lijkt het mij niet dat dit je probleem zal oplossen.

 

Kun je eens controleren voor welke kaarttypen http://www.geocaching.com/map/beta/ werkt? Op mijn MacBook pro (OS X 10.6.6, Safari 5.0.3) werken ze allemaal zonder problemen, alleen voor MapQuest Arial moet ik wel een stukje uitzoomen (maar dat komt hoogstwaarschijnlijk gewoon omdat ze geen gedetailleerdere kaartdata hebben). Ik ben benieuwd of je bij allemaal dezelfde problemen hebt, of dat die van bv Bing het wel doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hetzelfde probleem ook gehad en het bleek aan de firewall instellingen van de Experia box te liggen. Het betrof hier de zilvergrijze Experia box met de twee antennetjes. Door de firewall een stapje terug te zetten was het probleem opgelost.

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook dat ga ik vanavond even uitproberen. Maar wat ik vreemd vind is hoe kan dit de oorzaak zijn? Binnen ie is het geen probleem en safari blijkbaar wel. Ik kan namelijk op twee pc's tegelijkertijd werken via dezelfde experia box de ene met ie en de ander met Safari en ik heb verschillen. Kan dan dit het probleem zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe het kan moet je me niet vragen, maar ik dacht al dat je een Experia box had. Was hier ook dat de Windows PC's geen probleem hadden maar de Mac wel. Doe het maar en je zal zien dat je probleem opgelost is. Niks geen geklooi met andere video kaarten of wat dan ook, gewoon firewall stapje terug :yes:

Succes, Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke OSX heb je draaien en heb je soms mac mobile account draaien.

Hoeveel prog. heb je draaien op het moment dat ie traag wordt.

Link

bewerkt door Saffier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke OS ik heb draaien kan ik zo niet zeggen. Maar de situatie is dat ik safari met google maps via geocaching.nl heb draaien en verder niks. EN een mobile account ken ik niet, maar heb ik ook niet ingesteld de latop komt net uit de winkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke OS ik heb draaien kan ik zo niet zeggen. Maar de situatie is dat ik safari met google maps via geocaching.nl heb draaien en verder niks. EN een mobile account ken ik niet, maar heb ik ook niet ingesteld de latop komt net uit de winkel

 

Osx kan je vinden onder links boven appeltje en dan over deze mac.

Probeer is zoals in de link aan gegeven safari op nw. in te stellen

 

Welke macbook heb je ??

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Saffier

Ik vind het zo jammer dat je met iets komt wat er niets mee te maken heeft. Lees mijn posts, heb precies hetzelfde gehad met die Experia box. Dus de oplossing is gegeven. Ga het nu niet ingewikkelder maken dan het is.

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Saffier

Ik vind het zo jammer dat je met iets komt wat er niets mee te maken heeft. Lees mijn posts, heb precies hetzelfde gehad met die Experia box. Dus de oplossing is gegeven. Ga het nu niet ingewikkelder maken dan het is.

Ruud :beerchug:

 

Helemaal gelijk Ruud dat zou het kunnen zijn maar het kan meer zijn zover ik heb ondervonden?? :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sta perplex!

 

Biertjuh, je hebt er eentje tegoed van mij! Ik vind dit de speld in de hooiberg die gevonden is. Dit is namelijk de oplossing.

Iedereen hartelijk dank voor de medewerking en inzet. Het probleem is verholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...