Spring naar bijdragen

Oprolbare Infuushouder


gustavolis

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ben al een tijdje aan het geocachen, en heb gemerkt dat ik toch wel nood heb aan een prikstok. Ik weet dat er voor- en tegenstanders zijn m.b.t. het gebruik van een prikstok, het is dan ook niet mijn bedoeling om hierover een nieuwe discussie te starten.

 

Ik ben echter wel op zoek naar een goede prikstok en heb na wat zoeken gevonden dat er in sommige legerstockverkopen oprolbare infuushouders verkocht werden die mits een beetje "handmatige ambacht" omgevormd kunnen worden tot een handige, oprolbare prikstok.

Echter kan ik nergens zulke oprolbare infuushouder vinden. Ik weet wel dat ze op geocoinshop.de een "Searching Stick Pro" aanbieden, maar de prijs ervan (33 € + 12 € verzendingskosten) ligt toch net iets te hoog.

 

Daarom was mijn vraag of er nog iemand een oprolbare infuushouder of prikstok op overschot liggen heeft, of zijn oprolbare prikstok niet meer gebruikt... Ik wil hem gerust een tweede leven bezorgen en goed voor hem zorgen! En natuurlijk hoeft het kleinnood niet gratis van eigenaar te wisselen.

 

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ook mogelijk is, en vooral voor de fotografen onder ons, een eenpoot statief. Ingeschoven ongeveer 40 cm, makkelijk mee te nemen en erg handig voor als je een wat grotere lens gebruikt.

bewerkt door Luppie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slecht nieuws. De oprolbare "gaff" / prikstok is uitverkocht en niet meer bestelbaar bij de leverancier.

Volgens de winkelier was het een zogenaamd "afloop product" en dit was ook de reden dat hij slechts 19 euro koste.

Normaal gesproken zou de verkoopprijs rond de 30 euro moeten zijn. Dus de DEM stok ligt qua prijs dus niet te hoog, als je dat bedrag ervoor over hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat net weerop die duitse spullen site te kijken. Waarschijnlijk ga ik binnenkort een bestelling plaatsen. Als er nu nog een paar mensen zo'n oprolbaar infuus willen bestellen, kan ik die in de bestelling meenemen. Want vanaf 120 euro worden er geen verzendkosten berekend. Dat scheelt dan toch weer :) Je moet hem dan wel bij mij komen halen (Beverwijk), waarbij je uiteraard ook meteen wat van mijn caches kunt doen. Tja, als je dan toch in de buurt bent... Heb je interesse, mail me maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een tijdje snuffelen kwamen wij een paar jaar geleden uit op een adresje waar we toen een drietal oprolbare infuus-standaards kochten voor € 12,50 per stuk.

O, ja. Ze zijn nu in bezit van 3 verschillende cachers, dus ik heb er geen meer voor de verkoop, dit bericht is meer om een prijsindicactie te geven van ongeveer 3 jaar geleden.

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Hoi,

 

Is een M8 draadeind niets? Die zijn standaard 1 meter. Op 1, 2 of 3 plaatsen doorzagen en weer vast zetten met een koppelmoer. Die schroef je terplaatse weer aan elkaar.

Dit is bijna de goedkoopste manier, en werkt uitstekend. Voor gewichtsbesparing hun je ook M6 gebruiken.

 

Groetjes Marco => Campflight

bewerkt door campflight
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...