Spring naar bijdragen

Kalender?


Wad-Seekers

Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van de wedstrijd cachefoto2010 wordt gevraagd om een kalender.

Ik heb begrepen dat Patje daar eerder mee bezig is geweest.

Om te voorkomen dat het topic over de cachefoto's volloopt met kalender vragen start ik een apart topic.

Niet bedoeld om het bij Patje weg te kapen. Ik wil het graag samen doen, of aan Patje over laten.

Dat overleg ik wel met hem.

 

maar dan moet het niet zijn dat ik straks met dozen vol kalenders blijf zitten

Dat hoeft geen probleem te zijn als we gaan werken met voorinschrijving. Dat is bij coins ook heel gebruikelijk.

 

Ik heb alle winnaars gemaild om hen te feliciteren. Daarbij ook gevraagd of de foto gebruikt mag worden voor een kalender of ander project.

Ik zal alle andere genomineerden voor de publieksprijs ook mailen. Dat is wel een mooie selectie waaruit we uiteindelijk 12 (lijkt me?) foto's kunnen kiezen.

 

Ik zou het leuk vinden als het een kalender wordt die herkenbaar via geocaching.nl komt. Misschien met de (nog te kiezen) slogan?

 

Hier in dit topic de mogelijkheid om aan te geven:

zou je zo'n kalender willen hebben?

een jaarkalender of een verjaardagskalender?

prijsstelling?

en weet ik welke opmerkingen/reacties nog meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het idee van een verjaardagskalender met cache foto's spreekt mij wel aan. Daar zou ik er best een van willen hebben. En ja, ik ben een Nederlander, dus het liefst gratis :D . Zonder gekheid, een euro of 10 zou ik er zeker voor over hebben.

Een ander/aanvullende idee; elke maand zijn eigen (cach-)spreuk die bij die maand past?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk een kalender, ik ben voor een week of maand kalender die je kunt gebruiken om de familie bezigheden te noteren.

2011 of als het jaar al te ver is voor 2012 !!! Graag zo'n kalender vind je nergens.

Meen dat ik dit jaar ca 15,- kwijt was (ook zelf gemaakt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me leuk dus kwil er dan wel ééntje hebben (mits de prijs een beetje meevalt).

Dan ga ik wel voor de jaarkalender, het ging ten slotte om de cachefoto's van 2010 die dan in 2011 op de kalender mogen 'pronken'.

De cachefoto's van 2011 kunnen dan weer op de kalender voor 2012 etc etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

Ik heb er even over nagedacht en wil me eventueel beschikbaar stellen om een jaarkalender te maken. Een verjaardagskalender is leuk en doe je langer mee, maar daar hebben we dan liever onze eigen foto's op.

We zouden wel voor 2012 een kalender te kunen maken, maar maken we die dan met de foto;s van deze wedstrijd of maken we daar een aparte pol van? want dan zijn de foto's al bijna een jaar oud......

 

Ik hoor het graag!

 

Groeten

 

Patje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat dit draadje weer een beetje omhoog moet! Komt er ook weer eens iets positiefs in het nieuws...

Een kalender lijkt me leuk, veel van de foto's zijn tijdloos, dus dat er foto's van 2010 op een kalender van 2012 komen lijkt me niet zo erg. Wat ik wel jammer zou vinden is een jaarkalender in april in de brievenbus krijgen en de eerste drie mooie foto's meteen over moeten slaan.

Overigens is er misschien niet echt iets op tegen om een kalender in mei 2011 te laten starten en tot april 2012 te laten lopen?!?

 

Mmm, ik zie nu dat dit draadje 'off topic' staat. Ik ben bang dat veel mensen dit kalendernieuws gaan missen dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook voor de jaarkalender en eentje die uitkomt voor het begin van het nieuwe jaar.

Ben het met de eitje eens dat de foto's tijdloos zijn en dat het niet zoveel uitmaakt of de foto's uit 2010 op de kalender van 2012 staan.

Een mooie verhouding tussen data en foto's zou aardig zijn. Voorkeur voor veel foto en minder vlak gevuld met data

(zelf schrijf ik er toch geen afspraken o.i.d. bij, maar kijk alleen naar de datum en de foto uiteraard :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmm, ik zie nu dat dit draadje 'off topic' staat. Ik ben bang dat veel mensen dit kalendernieuws gaan missen dan...

 

 

Dat zal het grootste probleem zijn, Deze rubriek wordt minder bezocht en daardoor is er weinig aandacht voor. maar gelukkig zijn er mensne die hem weten te vinden! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was natuurlijk niet de bedoeling dat dit draadje minder goed te vinden zou zijn.

@mods: mag het onder algemene vragen vallen?

 

Overigens zoek ik zelf meestal met "bekijk nieuwe inhoud" en dan maakt het niet veel uit in welk forum er is gepost.

 

3 van de 4 winnaars geven toestemming om hun foto te gebruiken voor de kalender.

1 winnaar vindt het ook goed, maar die wil dan wel een kalender ontvangen.

De genominerden zal ik nog mailen zodat er keuze is.

Het lijkt me well euk als de kalender gevarieerd wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sowieso lijkt het me leuk dat de foto's bij de maand passen!

 

Sneeuw en ijs warme chocolademelk in de winter

schaapjes, bloemetjes, regen en wind in de lente

zon, zee, strad en zweet in de zomer

vallende blaadjes, storm in de herfst!

 

Doe ons er ook maar eentje!

 

het gaat toch zoiets worden neem ik aan: http://www.vistaprint.nl/studio/calendars/add-photos.aspx?pf_id=389&combo_id=69997&ag=true&uei=122453&filter=9%3a10013||1%2c26%3a10080||1%2c3%3a10086||1&xnav=previews&xnid=button&rd=2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat dit draadje weer wat meer zichtbaar is geworden! :thumbup:

 

Foto's die aansluiten bij de maand lijkt me het leukste. Ik heb van de vorige oproep al een paar foto's, die zouden ook nog mee kunnen doen wellicht.

Mijn voorstel is om de komende weken wat foto's te verzamelen, dan in te delen op maand en dan de definitieve keuze;s maken, dan kan de kalender wellicht gaan van 1 mei t/m 1 mei en dan volgend jaar weer een nieuwe met de winnaars van de fotowedstrijd 2012.

 

Reactie's zijn welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat het een jaarkalender wordt.

Zelf zijn we voor 2011 al voorzien. Wil me bij deze vast opgeven voor een 2012 versie!

 

Enne... de mei 2011 t/m mei 2012 lijkt me leuk om kado te doen aan een vriend van ons die regelmatig met ons meeloopt en sinds kort een eigen account heeft. En daarnaast ook gek van fotografie! Jarig cheers.gifbegin april?? Uitdaging!! Nee hoor, wat in het vat zit.... thumbup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...