Spring naar bijdragen

Kalender?


Wad-Seekers

Aanbevolen berichten

Om alvast een begin te maken, heb ik op deze site alvast een paar foto's gezet. ! foto lijkt me leuk als voorkant, welke dat is hoef ik niet te vertellen, dat zie je als je de foto's bekijkt. Sommige vorig al via via gekregen, dus mocht er een foto bij staan die er niet bij mag staan, dan graag even een berichtje. Ik zal met Wad-seeker contact opnemen hoe het zit met de toestemmingen van de winnaars van dit jaar.

 

 

Ok al een beetje zitten kijken waar de kalender gemaakt kan worden. Zelf kwam ik hier uit. Een schappelijke prijs lijkt me.

 

Dus kom maar op met die foto's, dan hebben we volgend jaar een mooie kalender voor aan de muur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

dus mocht er een foto bij staan die er niet bij mag staan, dan graag even een berichtje.

 

In tegendeel Patrick, ik ben trost dat jij een foto van mij mooi genoeg vond om op een kalender te zetten. Wel ben ik gewend dat als er foto's van mij gepubliceerd worden, dat tenminste met naamsvermelding gepaard gaat.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[in tegendeel Patrick, ik ben trost dat jij een foto van mij mooi genoeg vond om op een kalender te zetten. Wel ben ik gewend dat als er foto's van mij gepubliceerd worden, dat tenminste met naamsvermelding gepaard gaat.

 

Tc

 

Ik weet niet welke foto het is, het zijn foto's die ik nog had van vorig jaar zoals ik al zei. Misschien wel een leuk idee om in de hoekjes van de foto de maker te vermelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zojuist alle genomineerden voor de publieksprijs cachefoto 2010 een mail gestuurd.

Met de vraag of hun foto gebruikt mag worden voor de kalender.

Even afwachten.

 

Genomineerd maar geen mail ontvangen? Sorry. Stuur even een berichtje (pb of mail).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ wad seekers: Ik hoor graag van je als je de info hebt voor me.

 

Zoals al in de foto's is te zien die al in het album staan, lijkt het me wel leuk om op iedere foto iets van geocaching te zien staan. Voor de prijswinnaars van de fotowedstrijd is deze regel natuurlijk niet van toepassing.

 

Trouwens wacht ik nog steeds om meer foto's......... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van de meeste genomineerden toestemming gekregen om die te (laten) gebruiken voor de kalender.

Ik heb ze hier bij elkaar gezet: picasa kalender

Ik heb nog niet van iedereen bericht ontvangen. Ik zal het picasa album aanpassen als ik berichten binnen krijg.

 

De winnaar van de publieksprijs, Zilvervloot, geeft toestemming als hij een exemplaar ontvangt.

Als we die foto willen gebruiken maakt dat de kalender duurder. Hoeveel duurder hangt erg af van de oplage.

En misschien hangt de oplage weer af van welke foto's er op de kalender komen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wel. Maar er passen ook 2 staande op 1 liggende pagina. Sommige foto's laten zich ook omzetten in vierkant of liggend formaat.

Volgens mij zijn er nog geen definitieve besluiten genomen over dergelijke keuzes?

Het enige wat ik heb willen doen is zichtbaar maken welke foto's gebruikt mogen worden.

Ik overleg met Patje over het keuze proces. Waarbij ik aanneem dat de leden van geocaching.nl mee kunnen kiezen.

Hoe dat wordt vorm gegeven volgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dat het soort foto's zijn, wil ik zelfs vanuit het 'verre' Belgie eentje bestellen als het mogelijk is.

Indien mijn bescheiden mening ertoe doet, vind ik persoonlijk de foto's van Patje beter geschikt; omdat het foto's zijn die meer tot de essentie gaan en omdat ik 'persoonlijk' niet elke maand op een voor mij onbekende geocacher wil kijken.

Bij Patje staan er geen personen op, wat ik leuker vind...

 

Just my 2 cents

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...