Spring naar bijdragen

Geocache Kalender


patje

  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat voor soort foto willen jullie op de kalender?

    • alleen foto's uit de wedstrijd
    • typische cache foto's (dus echt iets van cachen in beeld, zoals TB, kist oid)
    • cachefoto's uit 2010
    • cachefoto's die hoog zijn geëindigd in de wedstrijd
    • maak er maar wat leuks van!
  2. 2. Wil je straks een kalender gaan bestellen?

    • ja
    • nee
    • ligt eraan wat erop komt aan foto's


Aanbevolen berichten

Gisteren overleg gehad met Wadseeker. Via deze poll willen we graag te weten wat voor foto's er op de kalender gewenst zijn. De keuze mogelijkheden staan hierboven, dus breng je stem uit en licht je antwoord eventueel toe. Stemmen kan t/m vrijdag 11 maart. Daarna gaan we met die gekozen categorie aan de gang. Foto's insturen mag natuurlijk nog steeds! We willen op de foto's ook de naam van de maker erbij zetten.

 

Daarnaast meteen even de vraag erbij gezet of je een kalender zou willen, zo weten we vast een beetje de aantallen straks.

 

Op naar een mooie cachekalender!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Simpel: Het liefst cachefoto's die hoog zijn geëindigd in de wedstrijd (en niet alleen omdat 1 van de foto's van ons is :wink2: , maar ook omdat die foto's niet voor niets zijn gekozen. Deze foto's worden blijkbaar goed gewaardeerd. Verder kun je dan bijtijds met het samenstellen en de verkoop beginnen, dan heeft niet iedereen al een kalender in huis voor 2012)

 

Wil je straks een kalender gaan bestellen?

ja (in principe wel)

 

Waarom? Zo'n leuke kalender maakt het vast nog makkelijker om cache-afspraken bij te houden :lol:

Maar zorg dan wel voor genoeg ruimte!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gekozen voor cachefoto's die hoog zijn geeindigd in de wedstrijd. Dat betekent niet dat er wat mij betreft alleen foto's op mogen staan die mee gedaan hebben aan de wedstrijd, maar ik zou dat wel als uitgangspunt houden. Genoeg keus, zou ik zo zeggen! wat mij betreft hoeft er zeker niet op elke foto een kist of GPSr te staan, maar het zou wel leuk zijn als het toch op de een of andere manier aan cachen gelinkt is.

Wil ik een kalender? Ik ben er nog niet helemaal uit, maar het hangt er zeker vanaf wat voor foto's er op komen. Als ze me niet aanspreken wil ik ze niet graag een maand lang in het zicht hebben hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis nog een (typisch nederlandse) optie:

-ligt aan de prijs!

:lol1:

 

Maar zonder dollen..........ik ben eerlijk en heb gestemd voor NEE, ik koop geen kalender. Waarom? Omdat we er zelf al eentje hebben en ik het leuker vind om iets weg te geven met eigen/persoonlijke foto's erop.

Bijvoorbeeld bij deze service.

Polletje is wel handig om te zien of er animo voor is. Suc6 :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, een nieuwe verjaardagskalender komt wel van pas, want de huidige hangt er al wel weer heel erg lang.

 

Maar ja, da's niet geheel duidelijk of het een verjaardagkalender of een gewone (maand)kalender 2012 gaat worden.

 

Benieuwd naar wat het gaat worden blijf ik dit draadje volgen en wie weet wil ik er wel een.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou wel een nieuwe verjaardagskalender kunnen gebruiken. Aan een jaarkalender heb ik minder belang.

 

 

 

 

 

edit. dubbele zin verwijderd

bewerkt door haxepaxe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou wel een nieuwe verjaardagskalender kunnen gebruiken. Aan een jaarkalender heb ik minder belang.

 

Wellicht kan er gekeken worden naar de mogelijkheid om beide te laten maken. Dit nemen we mee als we zover zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...