GeoVlinder Geplaatst 10 februari 2011 Geplaatst 10 februari 2011 Ik las ergens over geocaching: Player Nick Gerald, a website designer from New York, likes caches that lead him directly to the person who hid them. "One cache contained the promise of a drink in the cache owners' favorite bar if you e-mailed him a password from the cache log. Another contained an invite to a home cooked dinner," Zijn zulke caches er ook in Nederland???? Ik zie het al een nieuwe ontwikkeling opkomen in Nederland, Blind-geo-dating. groetjes GeoVlinder
Le Comte Geplaatst 10 februari 2011 Geplaatst 10 februari 2011 Bij GC19T0 Peerkes stamcafé vind je aan het eind een muntje voor een consumptie in.... jawel, Peerkes stamcafé. Goeie kans om Peerke de Zwerver er zelf ook aan te treffen....
Team Spijk Geplaatst 10 februari 2011 Geplaatst 10 februari 2011 Lijkt me leuk! En dan maar hopen dat de cachelegger een beetje kan koken....
Team Professor X Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 Hmmmm, vroeger had je kinderlokkers in de bosjes........nu cachelokkers Heel fout dit.........maar wel leuk! Aan het eind van de dag een diner bij de lokale cacher!
Triskelle Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 Aan het eind van de dag een diner bij de lokale cacher! Hint: sevpnaqry
maxxie Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 Kom je in Gent dan moet je deze doen: Tocht door Gent, Keizer Karels "enfant terrible" Heeft een leuk einde.
Team IJsbeer Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 is het dat ook niet dan als je met andere cachers die je nog nooit gezien hebt afspreekt om samen een cache te gaan doen groetjes marlies
Gast JackHoe Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 Inderdaad is het afspreken via het forum of op een andere manier met mensen die je niet kent om te gaan cachen volgens mij ook blind-geo-dating, hoewel ik bij het woord dating toch een ander idee heb
handleiding Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 (bewerkt) Hee dit zou wel een goed idee voor LEPMAN zijn 11 februari 2011 bewerkt door handleiding
thex Geplaatst 11 februari 2011 Geplaatst 11 februari 2011 hoewel ik bij het woord dating toch een ander idee heb En ik bij het woord blind
scout-on Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 En zo kunnen we toch één grote familie worden .
de kikkers Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 Dat klopt Scout-on! Sterker nog: de Kikkers hebben nog op de NPV gezeten Wij Doen Ons Best
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden