Spring naar bijdragen

Aanmelden Als Premium Member


diepenpj

Aanbevolen berichten

Graag zou ik premium willen worden. Nu ben ik aan het kijken bij groundspeak.... daar kan ik een membership aanvragen via creditcard. Maar nu mijn vraag, hoe wordt dit aan mijn naam/inloggen gekoppeld. Ik hoef geen nick of email op te geven.

 

Iemand misschien een beetje helderheid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben nu twee keer een premium membership afgesloten via geocaching.com. Automatisch wordt het abonnement gekoppeld aan jullie geocaching name. Na betaling staat direct het nieuwe of verlengde abonnement (en verlenging-) datum op je persoonlijke profielpagina.

 

Wij hebben geen problemen ondervonden om via creditcard te betalen.

 

Groetjes Butch en Mien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt beide!

 

Ik heb betaald via paypal, en toen bleek het geheel al gekoppeld te zijn na betaling. Ik was natuurlijk al ingelogd op .com

 

Durfde eerst niet zo goed door te gaan, straks zit ik de boel meerdere malen te betalen :lol1:

 

Dit draaidje mag alweer dicht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Na een lange aanloopperiode hebben we besloten om PM te worden.

Maar nu het probleem. Na inloggen en aanmelden voor PM moet de betalingswijze gekozen worden. Dat is Paypal. Maar daarna is er geen mogelijkheid om verder te gaan. Als je de keuze creditcard kiest, is die mogelijkheid er wel. Maar wij willen met paypal betalen.

Kan iemand ons wegwijs maken. Bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een lange aanloopperiode hebben we besloten om PM te worden.

Maar nu het probleem. Na inloggen en aanmelden voor PM moet de betalingswijze gekozen worden. Dat is Paypal. Maar daarna is er geen mogelijkheid om verder te gaan. Als je de keuze creditcard kiest, is die mogelijkheid er wel. Maar wij willen met paypal betalen.

Kan iemand ons wegwijs maken. Bij voorbaat dank.

 

 

Je kunt het premium memberschip ook aanvragen bij geoshop.nl, daar kan je met ideaal betalen.

Ik kreeg na betaling een mailtje om mijn nickname te mailen en daarna was het meteen geregeld (2 dagen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem is ook door een ander opgemerkt en als report neergezet.

link

 

Misschien is het goed om je daarbij aan te sluiten met een comment en dan voor jezelf nu via voornoemde shop je PM lidmaatschap aan te schaffen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem is ook door een ander opgemerkt en als report neergezet.

link

 

Misschien is het goed om je daarbij aan te sluiten met een comment en dan voor jezelf nu via voornoemde shop je PM lidmaatschap aan te schaffen

 

 

Gisteren kwam via de mail het volgende antwoord op het report:

"Our payment service underwent a service outage Saturday evening through Sunday morning (Seattle time).

This is likely the cause of the issue you experienced.

Things are back up and running; please let me know if you continue to experience issues.

 

Moun10Bike

Admin, Geocaching"

 

Het zou dus nu opgelost moeten zijn, maar zo niet dan is er de vraag om dat te melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...