Spring naar bijdragen

"wie Raad De Datum En Win Een Gps" Wedstrijd

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Tof dat er een wedstrijd gekoppeld wordt aan het 20.000ste forumlid !

In heb volgende vragen ivm deze wedstrijd:

7. In de e-mail, bij onderwerp de datum en het tijdstip plaatsen, in het format zoals hier getoond: [Voorbeeld] 2011-01-03 12.00 uur

8. Elke deelnemer met een andere notatie vorm of afwijkende notatieplek zoals genoemd onder punt 7 wordt uitgesloten van deelname.

Welke notatie vorm is de juiste? [jaar]-[maand]-[dag] of [jaar]-[dag]-[maand] en het uur is in 24u notatie?

Ik heb wel een vermoeden, maar het voorbeeld is niet éénduidig en niet echt logisch...

Waarom niet volgende notatie gebruiken: [Voorbeeld] 16-02-2011 20.00 uur

9. In het e-mailbericht zelf dienen je teamnaam en je volledige naam en adres vermeld te worden.

Is de privacy gegarandeerd van emailadres, naam en adres?

bewerkt door DanPan
Geplaatst

Zijn die 20.000 leden allemaal actieve leden? Of zijn het alle leden die zich ooit eens geregistreerd hebben en 1x gekeken hier en daarna al jaren niet meer.

Eigenlijk zou je een opschoning moeten doen, is een veel realistischer beeld.

20.000 leuk getal, maar het zegt helemaal niets.

Geplaatst

Zijn die 20.000 leden allemaal actieve leden? Of zijn het alle leden die zich ooit eens geregistreerd hebben en 1x gekeken hier en daarna al jaren niet meer.

Eigenlijk zou je een opschoning moeten doen, is een veel realistischer beeld.

20.000 leuk getal, maar het zegt helemaal niets.

het forum is al eens opgeschoond in juli/augustus 2008. Toen zijn we weer onder de 10.000 mensen gezakt. De overgebleven 9500 kwamen vaak genoeg een kijkje nemen om niet opgeheven te worden. dat we nu dus weer bijna op 20.000 zitten is dan dus door 10.000 nieuwe aanmeldingen in 2,5 jaar.

zie: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=11648

(beetje slecht te lezen omdat Xaa al z'n postings heeft vervangen door een leeg bericht maar de essentie is duidelijk)

Geplaatst

Waarom niet volgende notatie gebruiken: [Voorbeeld] 16-02-2011 20.00 uur

Lijkt me logisch, op de manier zoals het nu is, is het een kwestie van de email op onderwerp sorteren en ze zijn meteen op datum gesorteerd.

Tc

Geplaatst

Leuk gekopieerd! :no:

En kan je dat balkje bovenin ook nog ergens weg klikken? Vind het zeer vervelend.

Ja hoor in het uiterste rechterbovenhoekje van je scherm zit een knopje met een kruisje. Als je daarop klikt, hoef je je nergens meer aan te storen. lol.gif

Op de computer zelf zit ergens een knop, die wel wat wegheeft van mijn Avatar....dat wil ook wel werken.

Geplaatst (bewerkt)

@twin, als je wilt dat ik weg ga en verbannen wordt mag je het best wel normaal zeggen hoor. (je bent niet de enige)

En het ban knopje zit trouwens ergens anders op mijn profiel pagina...

bewerkt door Waldio
Geplaatst

Kom op zeg, lighten up!

..een beetje humor, mag dat ook al niet meer?

je kunt je wel overal aan storen, daar ben ik dus maar mee gestopt.wink.gif

• 1 month later...
Geplaatst

Maar zonder gekheid: is er ergens een lijstje met wat iedere deelnemer geraden heeft? Of wordt dat geheim gehouden totdat de uitslag bekend is?

Geplaatst

wil er even niemand zich mee aanmelden anders win ik nooit

OK, ik zal me niet aanmelden.

Ik begrijp deze actie ook niet helemaal. Leuk idee hoor, dat niet. Ik begrijp echter niet waarom men een GPSr weggeeft bij een prijsvraag onder Geocachers waarvan we met z'n allen weten wat deze mensen over het algemeen als eerste aanschaffen om te gaan cachen. Juist een ............

;):smartass:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...