GoudHaartje Geplaatst 27 juni 2011 Geplaatst 27 juni 2011 Vanmorgen uit de brievenbus een envelopje gehaald. Met een hele mooie coin. Wijngemachtigde, bedankt namens Croegbaas.
De Wijngemachtigde Geplaatst 1 juli 2011 Auteur Geplaatst 1 juli 2011 De 12 Provinciën Geocoinrace 2011 is op de helft!! En er is weer geloot onder de verplaatsers van de racecoins in de maand juni: Links, een ongeactiveerde 10 jaar Geocaching in Nederland geocoin, gedoneerd door Delta123. Deze coin is gewonnen door Rubke die op 24 juni de coin van guuske in de Watervalderbeek heeft gedropt. In het midden de maandelijkse Nomad geocoin + TB buddy, gedoneerd door team van Stoffelen. Dit setje is deze maand gewonnen door Team Repmeer die de coin van Team Nessa op 19 juni hebben geplaatst in Kwintelooijen 1. En rechts een non-trackable sample van de Haec Libertatis Ergo coin, gedoneerd en ontworpen door Van Stoffelen Sr. En dit sample is gewonnen door Tjitte die op 3 juni de coin van Lennieboy in Ekenstein hebben geplaatst. Winnaars, gefeliciteerd!! Even weer wat feitjes, weetjes, ditjes en datjes: - Nu, op de helft van de race zijn er in totaal 1633 verplaatsingen geteld (jan 345, feb 304, mrt 318, apr 266, mei 222, jun 178). Dat loopt dus af, hoewel het weer beter wordt (soms dan...). Komt natuurlijk ook omdat meer coins steeds minder provincies nodig hebben en er coins kwijtraken, of over de grens verdwijnen. Toch moedig ik iedereen aan te blijven verplaatsen, enerzijds voor de kilometerstand, anderzijds voor de maandelijkse loterij. Nu in juni is de kans al ongeveer 1:60 dat je wat wint, best leuk... - Er zijn 16 coins over de finish al lijkt ook de coin van 'Der op oet' inmiddels 12 provincies aan te hebben gedaan, maar daarvoor zijn nog niet alle logs binnen. - De coin met de meeste kilometers (halverwege de race) is de coin van Mon-Roe met 1964 km op de teller. - Van de 150 coins die aan de start stonden zijn er twee uit de ranglijst gehaald, en is er eentje nog altijd niet van start gegaan. - Van de 147 reizende coins zijn er inmiddels zeker 11 als vermist opgegeven, waaronder het Racerund Hendrika (die wel weer is gesignaleerd op het MZLE..., maar daar nog niet uit is getrieved) - Er bevinden zich zo'n 5 coins in het buitenland: 2x Duitsland, 1x België, 1x Tsjechië en 1x Engeland. Gelukkig lijken wel de meeste buitenlandse uitstapjes van korte duur te zijn. - Er worden maar bar weinig bijzondere foto's geplaatst van de racecoins (uitzonderingen daargelaten). Ook hierbij moedig ik een ieder aan hier toch wat effort in te steken; ook in de fotowedstrijd is tenslotte het een en ander aan roem en prijzen te winnen! Race on!!
De Wijngemachtigde Geplaatst 2 juli 2011 Auteur Geplaatst 2 juli 2011 De coin van 'Der op oet' is inderdaad als 17e geeindigd en zojuist is ook de coin van 'Opaprikstok' over de finish gekomen als 18e.
gijs de g Geplaatst 2 juli 2011 Geplaatst 2 juli 2011 Allebei van harte gefeliciteerd met het behalen van de finish. Groetjes Gijsie
De Wijngemachtigde Geplaatst 3 juli 2011 Auteur Geplaatst 3 juli 2011 En waarom verplaatsen we in juli allemaal weer een of meerdere racecoins?? Voor het plezier natuurlijk, en voor de kilometers!!! En daarbij maken jullie ook nog kans op de volgende verplaatsprijzen: Links een ongeactiveerde 'It's Geocaching Time' geocoin gedoneerd door geocachingshop.nl. In het midden de maandelijkse Nomad geocoin + TB buddy, gedoneerd door team Van Stoffelen. Rechts een non-trackable sample van de VOC geocoin, ontworpen en gedoneerd door team Van Stoffelen. Verplaatsen maar, die coins, zegt het voort!!
eitjes Geplaatst 3 juli 2011 Geplaatst 3 juli 2011 Mooie prijzen weer! Extra balen dus dat ik al maanden geen racecoins meer ben tegengekomen...
Japiejoo Geplaatst 3 juli 2011 Geplaatst 3 juli 2011 (bewerkt) Ik heb inderdaad precies hetzelfde. Ik kijk regelmatig op het kaartje, maar ik zie er maar zelden een in de buurt. En als er dan een is, dan is iemand me voor Wat op zich wel weer goed is voor de coin natuurlijk 3 juli 2011 bewerkt door Japiejoo
De Wijngemachtigde Geplaatst 4 juli 2011 Auteur Geplaatst 4 juli 2011 (bewerkt) Zal ik dit draadje eens even wat meer aandacht geven...? Ik gebruik het idee van Hemma van de Broekies (het betere 'jatwerk' dus), die al vaker coins heeft verloot op het global forum. Op 8 juli a.s., om 21.00 uur zal ik een XLE versie van de 12 Provinciën Geocoinrace geocoin verloten onder iedereen die zich hier aanmeldt voor deze verloting. Je hoeft geen deelnemer te zijn aan de race, iedereen die dit leest, hier een account heeft, kan meedoen. Het enige dat je hoeft te doen is hier in dit draadje posten dat je meedoet aan de verloting, daarna krijg je een nummer (op volgorde van binnenkomst) en dan doe ik (net als Hemma) zoveel nummertjes als deelnemers in een schaal en trek ik de winnaar. Ik zal de verloting live laten gebeuren in de chatroom hierboven. Leuk? Ik denk het wel! Mensen die alleen op het globalforum komen, mogen ook meedoen. Ok, laat je horen! 4 juli 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
GeoVlinder Geplaatst 4 juli 2011 Geplaatst 4 juli 2011 Toch niet helemaal goed gejat, want ik heb via de geocaching hyve nog geen groepsbericht gehad. edit: dan moet ik me nog wel inschrijven natuurlijk
De Wijngemachtigde Geplaatst 4 juli 2011 Auteur Geplaatst 4 juli 2011 Nou goed, beter slecht gejat dan helemaal niks, toch? De stand tot nu toe: 1. de-fam 2. GeoVlinder
GeoVlinder Geplaatst 4 juli 2011 Geplaatst 4 juli 2011 Jij noemde het "het betere jatwerk" dus mag je toch wel een beetje pesten? Hyves bericht kan alsnog toch? Als je dat zelf niet kan, omdat je geen hyves hebt, wil ik je er zelfs bij helpen, stel jij hem op, stuur ik hem voor je rond. groetjes Hilde
Luppie Geplaatst 4 juli 2011 Geplaatst 4 juli 2011 Ja, een geweldig idee. Bij deze ook maar ingeschreven.
De Wijngemachtigde Geplaatst 4 juli 2011 Auteur Geplaatst 4 juli 2011 Ik heb het bericht net getwitterd en ga dat de komende dagen nog wel een paar keer doen; da's ook social media.
Aanbevolen berichten