De Wijngemachtigde Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Geplaatst 5 januari 2011 Ik wil nog even 2 donaties melden: - Een ongeactiveerde mvs "Team Pooh" VOC coin (gedoneerd door mvs "Team Pooh") - Een ongeactiveerde 10 jaar Geocaching in Nederland geocoin (gedoneerd door Delta123) Hulde! En bedankt. 1
siemp Geplaatst 5 januari 2011 Geplaatst 5 januari 2011 Mag ik hier ook even melden hoe het met mijn coin gaat? Vandaag krijg ik een berichtje. "Ik had geen zin om te gaan cachen. Deze stond op het programma http://coord.info/GC1YD3E maar door de brand in Moerdijk leek het me handiger om het maar uit te stellen." Maar uitgelegd dat per dag onnodig in bezit hebben er een boetebepaling van kracht is. Je moet toch wat. Hoop dat het de rest iets voorspoediger verloopt Groet van Siemp
De Wijngemachtigde Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Geplaatst 5 januari 2011 De coin van WBKWADRAAT gaat gewoon door. Na 5 dagen: 5 provincies. Volgend jaar maar 2 rondjes door Nederland...
Gebs Geplaatst 6 januari 2011 Geplaatst 6 januari 2011 Misschien moet ik de coin van WBKWADRAAT op pikken en in een moeilijke mistery stoppen
De Wijngemachtigde Geplaatst 6 januari 2011 Auteur Geplaatst 6 januari 2011 Wellicht handig om nog even te vermelden: Ik krijg geen notification of email dat er een provinciehuisfoto bij een log wordt geplaatst. Daar kom ik alleen achter als het in de log wordt vermeld, als ik er toevallig tegenaan loop, of als dat apart wordt gemaild (naar mij). Laat het dus even weten als er een provinciehuisfoto ergens bij een log wordt gezet en de bonuskilometers komen er bij de coin maar niet bij! Dan doe ik dat alsnog.
topzoekertje Geplaatst 6 januari 2011 Geplaatst 6 januari 2011 Misschien moet ik de coin van WBKWADRAAT op pikken en in een moeilijke mistery stoppen Er zijn wel een paar torens van Hanoi die daarvoor in aanmerking komen.
De Wijngemachtigde Geplaatst 7 januari 2011 Auteur Geplaatst 7 januari 2011 (bewerkt) Even een update over wat onderling ongerelateerde zaken: - Er mag ook een provinciehuisfoto geplaatst worden van een provinciehuis van een provincie die (nog) niet is aangedaan, bijvoorbeeld op doorreis. De provinciehuizen worden dus apart van de provincies gerekend. - Hoewel ik van plan was de inschrijvingen op 1 januari stop te zetten zat er wat overlap in over oud & nieuw heen waarbij mensen wel hadden aangegeven te willen meedoen, maar nog geen coin hadden. Als het aantal van 150 is bereikt, dan stopt de inschrijving echt (nu nog 1 plekje...). - Een cacher die een coin in een event dropt, telt niet mee als verplaatser en doet niet mee aan de maandelijkse prijzenloterij, dit omdat een event niet meetelt in de provincie- en kilometerstand. - Een provinciehuisfoto die gemaakt is door de eigenaar van de coin zelf, telt niet mee bij de bonuskilometers, maar dingt wel mee naar een plaats in de shortlist van de uiteindelijke fotowedstrijd. - Een anonieme donateur heeft twee coins gedoneerd: een OFZE geocoin en een locationless microcoin. Ik zeg: Top! 7 januari 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
eitjes Geplaatst 7 januari 2011 Geplaatst 7 januari 2011 Misschien moet ik de coin van WBKWADRAAT op pikken en in een moeilijke mistery stoppen Er zijn wel een paar torens van Hanoi die daarvoor in aanmerking komen. Je neemt me de woorden uit de mond!
elmasj Geplaatst 7 januari 2011 Geplaatst 7 januari 2011 Ik zie dat er nog maar 149 coins meedoen in de race. Kan ik nog een coin aanmelden als 150e?
De Wijngemachtigde Geplaatst 7 januari 2011 Auteur Geplaatst 7 januari 2011 De coin van Elmasj is nr 150 geworden, dus hierbij is de inschrijving voor de race van 2011 nu toch echt gesloten! Hoera.
eitjes Geplaatst 7 januari 2011 Geplaatst 7 januari 2011 Ik zie dat er nog maar 149 coins meedoen in de race. Kan ik nog een coin aanmelden als 150e? Stuur even een mail naar het mail-adres zoals genoemd in de openingspost van dit draadje. Als het plekje er nog is, mag het vast wel...
De Wijngemachtigde Geplaatst 8 januari 2011 Auteur Geplaatst 8 januari 2011 Er wordt door geocachend Nederland flink meegedaan en meegeholpen bij het verplaatsen van de racecoins. Ik heb inmiddels 71 verplaatsingen door niet-eigenaars genoteerd. Ik heb al een fraai prijsje uit de prijzenpot op het oog voor de januari-loterij...
Gebs Geplaatst 8 januari 2011 Geplaatst 8 januari 2011 De eerste log na mijn plaatsing in een toch niet al te moeilijk carpool cache is een not found log . Zo win ik natuurlijk nooit
De Wijngemachtigde Geplaatst 9 januari 2011 Auteur Geplaatst 9 januari 2011 De eerste log na mijn plaatsing in een toch niet al te moeilijk carpool cache is een not found log . Zo win ik natuurlijk nooit Uit welingelichte kring vernomen dat hij inmiddels opgepikt is en op weg lijkt te zijn naar het zuiden. Zo zie je maar. Wat een succes.
Sanpetev Geplaatst 11 januari 2011 Geplaatst 11 januari 2011 Dacht een coin aan een extra provincie te helpen deze week (vandaag), zit ik met een onbetrouwbare auto. Sorry, hoop deze week nog de mogelijkheid te hebben hem te droppen, anders gaat maandag de auto naar de garage.
Aanbevolen berichten