Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ok, de augustus verplaatsprijzen zijn verloot. In augustus zijn er (slechts) 152 verplaatsingen geweest.

In de prijzenpot zaten dit keer de volgende schitterende coins:

d6e8a791-f01c-4e19-b3e5-13f6a2c44b5b.jpg

Links, een ongeactiveerde 2008 Limbo Holiday Event coin, gedoneerd door Remunj. Deze is gewonnen door MaatPop voor het droppen van de coin van team guppies op 9 augustus 2011 in U-Turn.

In het midden de maandelijkse Nomad geocoin + TB buddy, gedoneerd door Team van Stoffelen, en dit keer gewonnen door Biertje voor het verplaatsen van de coin van nogeenguus in Rare jongens, die Romeinen op 1 augustus 2011.

En rechts een non-trackable sample van de Haec Libertatis Ergo geocoin, ontworpen en gedoneerd door Team van Stoffelen, en deze maand gewonnen door vegro voor het droppen van de coin van Biegstra op 28 augustus 2011 in de Kazematten.

Alle winnaars: van harte gefeliciteerd. :punk::band::punk:

En ik zou tegen iedereen willen zeggen: de kansen op een verplaatsprijs nemen alleen maar toe! Nog 4 maanden...

Dus, verplaatsen maar, die racecoins!!

Binnenkort elders en in dit theater...nieuws over de race van 2012...

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst

Wow, bij thuiskomst na vakantie direct een goed bericht: na maanden zoek geweest te zijn, is mijn coin weer opgedoken aan de andere kant van het land! Met dank aan Papa Nijlpaard die hem gevonden heeft en ervoor heeft gezorgd dat de adminstratie weer op orde kwam!

Geplaatst (bewerkt)

Nog meer bijzonder nieuws:

De coin, waarvan ik dacht wel kans te maken op de prijs voor de grootste pechvogel, namelijk deze van team stabertjes is weer terecht en in een cache gestopt. De coin was in november 2011 in Klok 1 in Zuid-Holland achtergelaten en vervolgens verdwenen. De coin had tot nu toe dus 0 kilometer afgelegd. De waarschijnlijke retrievers van destijds werden wel gecontacteerd, maar dat leidde allemaal tot niets. In februari is de coin als een van de eersten in de race als vermist opgegeven.

Nu, opeens op 4 september wordt de coin gegrabd door Kattukwaad en weer op weg geholpen!

Het kan verkeren. :dribble::eek:

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst

Weet iemand hoe ik Lennieboy kan bereiken? Heeft iemand iets van adresgegevens van hem, of details van bevriende- of gerelateerde cachers ?

Hij is namelijk 12e geworden in de race en de prijs ligt al een tijdje klaar, maar ik krijg geen gehoor. :cry:

Geplaatst

We hebben al een tijdje geen racecoins meer gezien. :( Stuur eens wat coins richting oost-Brabant.... :yes: We hadden er afgelopen week 1 met dezelfde banner maar voor een andere race. Wij hopen dat er volgend jaar weer een race georganiseerd wordt, het verplaatsen van coins vinden we leuk, maar zelf meedoen is natuurlijk nog veel spannender.

Groeten van Team Diesel@Mill

Geplaatst

Is er iemand die de nick Marcel408 bekend voorkomt. De race coin van Siemp is al een tijdje in zijn bezit. Hopelijk duikt ie nog op :blink:

Groet van Siemp

Geplaatst

Weet iemand hoe ik Lennieboy kan bereiken? Heeft iemand iets van adresgegevens van hem, of details van bevriende- of gerelateerde cachers ?

Hij is namelijk 12e geworden in de race en de prijs ligt al een tijdje klaar, maar ik krijg geen gehoor. :cry:

Probeer Team Redhorses eens te contacten voor Lennieboy.

Geplaatst

Je kan ook nog proberen hem te contacten via 1 van zijn 4 caches, door een note op de pagina te plaatsen.

Succes met zoeken/vinden!!! :thumbup:

groetjes GeoVlinder

Geplaatst

Het is inmiddels geregeld! Dank iedereen voor de hulp.

Geplaatst

De wandelschoen van Croegbaas is door een onoplettende Nederlandse cacher in Duitsland beland.

Na contact met de CO blijkt dat de wandelschoen niet meer in de cache ligt.

We zijn benieuwd of de Wandelschoen ooit nog opduikt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...