De Wijngemachtigde Geplaatst 17 juli 2011 Auteur Geplaatst 17 juli 2011 Zojuist is de coin van Phao. als 20e de finishlijn gepasseerd. Daarmee is de laatste positie bovenin het klassement waarop nog een prijs was te verdienen ook ingenomen. De eerste 20 van het klassement hebben de volgende prijzen gewonnen: 1. WBKWADRAAT Een complete set van 5 Compass Rose Geocoins 2010 + Een 10 jaar geocaching in Nederland geocoin, gedoneerd door de wedstrijdleiding 2. Brain and Pinky Een South Pointing Chariot Geocoin, gedoneerd door Lepman 3. Team guppies Een Haec Libertatis Ergo Geocoin XLE antique bronze/silver, gedoneerd door Team van Stoffelen 4. Duo Cothe Een 10 jaar geocaching in Nederland geocoin, gedoneerd door E&Cplus3 5. Mon-Roe Een OFZE Geocoin, gedoneerd door een gulle gever/geefster 6. Team Castellum Een Locationless microcoin, gedoneerd door een gulle gever/geefster + een Geocaching Keycord zwart, gedoneerd door geocachingshop.nl 7. Huntpostmus Een setje TB tags, gedoneerd door urk64 8. Gijsie Een Koe FarmTagZ, gedoneerd door geocachingshop.nl 9. Lemfisk&co Een True and Eternal geocoin, gedoneerd door E&Cplus3 10. Team Repmeer Een rechthoekige magnetische geocachecontainer, gedoneerd door Zwervende Uil 11. Scully- Een Salzburg Geo Fortress 2009 mega event geocoin, gedoneerd door geocoinshop.de 12. Lennieboy Een California micro geocoin, gedoneerd door wilg 13. Fossiel Een Petling met logboekje, potlood en dop, gedoneerd door geocachingshop.nl 14. de kikkers Een Kansas Sunshine micro geocoin 2007, gedoneerd door wilg 15. Bamoma Een Kansas Sunshine micro geocoin 2008, gedoneerd door wilg 16. Diglet Een Kansas Sunshine micro geocoin 2009, gedoneerd door wilg 17. Der op oet Een personalized wilg Geotag, gedoneerd door wilg 18. Opaprikstok Een microcache + logboekje, gedoneerd door Lepman 19. GeoVlinder Een setje van 6 geocache stickers (micro), gedoneerd door geocachingshop.nl 20. Phao. Een setje Geocaching armbandjes, gedoneerd door geocachingshop.nl Nu is het zo dat er in het verleden een eind-event is georganiseerd als afsluiting van de geocoinrace. Ik weet nog niet of ik dat wel of niet ga doen, en als het inderdaad gaat plaatsvinden, wanneer en waar. Om dat niet af te wachten ga ik de bovengenoemde prijzen wel al naar de prijswinnaars opsturen. Tenslotte krijgen ook de verplaatsers elke maand al hun prijs, ik vind dat de winnaars ook hun prijzen verdienen. Ik neem daarom in de komende dagen contact op voor een adres waar het heen gestuurd kan worden. In elk geval: iedereen uit de Top 20, van harte gefeliciteerd!!!
Lepman Geplaatst 17 juli 2011 Geplaatst 17 juli 2011 Allemaal proficiat met de prestaties. De boetes voor de snelheidsovertredingen volgen binnenkort, ze liggen bij het OM. Wijngemachtigde, ook jij proficiat met de keurig georganiseerde race.
mmjjt Geplaatst 18 juli 2011 Geplaatst 18 juli 2011 Aan allen gefeliciteerd Aan Guus, super georganiseerd
Zwervende Uil Geplaatst 18 juli 2011 Geplaatst 18 juli 2011 Ik sluit mij graag aan bij de gelukwensen aan alle winnaars. De race loopt qua organisatie geweldig. Alles op tijd bijgewerkt. Relevante mededelingen op het forum. Wijngemachtigde, mijn complimenten!!!!!
de trije susters Geplaatst 18 juli 2011 Geplaatst 18 juli 2011 (bewerkt) Guus, natuurlijk alle lof. Een suggestie voor het tonen van de standen: De uitslag van het racen langs de provinciën is nu bekend en wellicht wat minder interessant geworden omdat de prijzen zijn verdeeld. Nu gaat het er nog om wie de meeste kilometers maakt. Misschien kan nu (ook) ergens die stand worden worden weergegeven? Edit: Ik zie nu dat je door in de ranglijst op afstand te klikken; de racestand voor wat betreft de kilometers tevoorschijn kan toveren; "probleem" opgelost! Alleen jammer de je je klassementspositie voor wat betreft de kilometers niet kunt zien. 18 juli 2011 bewerkt door de trije susters
Team PeEr Geplaatst 18 juli 2011 Geplaatst 18 juli 2011 RvU is goed bezig, lees maar eens deze log. En volgens mij is daar inmiddels nummer 76 al bijgekomen! Dat is hij zeker!!! Bedankt hoor... Nu Zeeland nog
De Wijngemachtigde Geplaatst 18 juli 2011 Auteur Geplaatst 18 juli 2011 ... Alleen jammer de je je klassementspositie voor wat betreft de kilometers niet kunt zien. Daar heb ik het al eens over gehad met Robert. Misschien kunnen we daar nog een mouw aanpassen. Het is inderdaad prettig om te zien wat de volgorde is in de kilometerstand.
GeoVlinder Geplaatst 19 juli 2011 Geplaatst 19 juli 2011 RvU Ik vind ook wel dat daar een prijsje tegenover mag staan: meeste racecoinverplaatsingen! Als de prijsjes op zijn, wil ik de mijne wel beschikbaar stellen. Allen gefeliciteerd en op naar de meeste kilometers!!! groetjes GeoVlinder
De Wijngemachtigde Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Geplaatst 19 juli 2011 De wedstrijdleiding gaat op vakantie (en hoopt op goed weer). Vanaf as vrijdag (tot half augustus) gaat het bijwerken daarom wat trager. De verplaatsprijzen voor de maand juli worden om dezelfde reden pas half augustus verloot. Ik kan wel mijn emails lezen, dus mocht er iets zijn, dan zie ik het wel.
Zwervende Uil Geplaatst 19 juli 2011 Geplaatst 19 juli 2011 De wedstrijdleiding gaat op vakantie (en hoopt op goed weer). Vanaf as vrijdag (tot half augustus) gaat het bijwerken daarom wat trager. De verplaatsprijzen voor de maand juli worden om dezelfde reden pas half augustus verloot. Ik kan wel mijn emails lezen, dus mocht er iets zijn, dan zie ik het wel. Dan wens ik jou met de jouwen een hele fijne vakantie! Geniet ervan. Tot in augustus.
Gebs Geplaatst 20 juli 2011 Geplaatst 20 juli 2011 Zovelen al over de finish, en ik ben pas op de helft.
Scully- Geplaatst 20 juli 2011 Geplaatst 20 juli 2011 Een hele fijne vakantie Guus, geniet ervan! Groetjes!
Team Huntpostmus Geplaatst 20 juli 2011 Geplaatst 20 juli 2011 Vandaag toen ik thuis kwam lag er een gele enveloppe op mij te wachten met een setje TB tag. Heel erg leuk en bedankt. Guus een goede vakantie toegewenst.
Lemfisk Geplaatst 20 juli 2011 Geplaatst 20 juli 2011 (bewerkt) Ook hier is vandaag een pakketje aangekomen van onze onvolprezen wedstrijdleiding....................met als inhoud een hele leuke (& mooie) coin ! Mijn dank aan de donateur van deze coin natuurlijk & aan De Wijngemachtigde voor dit leuke presentje (voor de 9e plaats,dus binnen de Top 10 ). Een hele fijne vakantie toegewenst , Guus ! 20 juli 2011 bewerkt door Lemfisk
Mon-Roe Geplaatst 20 juli 2011 Geplaatst 20 juli 2011 En ook hier lag er mooie coin op met te wachten bij thuiskomst.Bedankt voor het doneren en bedankt voor het toesturen!
Aanbevolen berichten