De Wijngemachtigde Geplaatst 6 juni 2011 Auteur Geplaatst 6 juni 2011 Na een paar dagen afwezigheid: we zijn weer bijgewerkt! En dus kunnen we nu ook aandacht besteden aan de verloting van de verplaatsprijzen voor de maand mei. Zoals eerder vermeld, dat waren de volgende: 1. Links een ongeactiveerde Euro 5th anniversary geocoin LE, gedoneerd door wilg Deze is gewonnen door hans budel die de coin van Kwashier op 18 mei dropte in de cache ‘Blauw of Rood’. 2. In het midden de maandelijkse Nomad geocoin + TB buddy Deze zijn gewonnen door jachT* die op 26 mei de coin van Technetium in de cache ‘De Groene Driehoek’ dropte. 3. Rechts een non-trackable sample van de Dutch Rider geocoin, gedoneerd en ontworpen door Van Stoffelen Sr. En dit sample is dit keer gewonnen door Travel Wolf die de coin van Croegbaas op 1 mei dropte in ‘De Hort(e) op!’ Winnaars: van harte gefeliciteerd! Verdere weetjes, ditjes en datjes: In mei heb ik 222 verplaatsingen geteld (april 266, maart 318, februari 304, januari 345). Er zijn helaas, helaas, weer een aantal coins verloren gegaan door rippen, diefstal en anderszins. Maar daarentegen zijn er ook weer een aantal coins over de finish gekomen en is de Top 10 klassering gevuld. Er zwerven nog steeds een aantal coins door Duitsland, maar het meest uit koers is de coin van Remunj die inmiddels in Tsjechië terecht is gekomen... De provinciehuisfoto’s worden niet in grote getalen aangeleverd (hoewel Flevofrog wel een enorme bijdrage daarin levert...) en ook de artistieke/leuke/bijzondere foto’s die kunnen meedingen in de fotowedstrijd worden maar mondjesmaat gevonden in de logs. Ik zou daarom willen zeggen: adverteer op de coinpagina dat er leuke prijzen te winnen zijn voor dergelijke foto’s. (Overigens, er zijn natuurlijk wel al een aantal leuke foto’s gemaakt, daar niet van).
Laekense Geplaatst 6 juni 2011 Geplaatst 6 juni 2011 Och hemeltje, van die foto's wist ik niets en wij hebben nog wel zo'n leuk fotomodel Een foto van een provinciehuis vind ik wel wat beperkt: daarvoor zou ik zo'n 100 km moeten rijden (Bergen op zoom - 's Hertogenbosch), bovendien doen wij voornamelijk caches in buitengebieden. Maar goed, dat zijn de regels. Mochten we nog een racecoin tegenkomen, dan gaat-ie met onze Sjupi op de foto, op ludieke wijze natuurlijk
De Wijngemachtigde Geplaatst 8 juni 2011 Auteur Geplaatst 8 juni 2011 (bewerkt) De verplaatsprijzen voor de maand juni: Een ongeactiveerde 10 jaar Geocaching in Nederland geocoin, gedoneerd door Delta123 Dan, de maandelijkse Nomad geocoin + TB buddy, gedoneerd door team van Stoffelen En een non-trackable sample, deze maand van het Haec Libertatis Ergo type, gedoneerd en ontworpen door Van Stoffelen Sr. Jawel, de coins in de race mogen weer verplaatst worden! Doe er je voordeel mee en win die prijzen...!! 1 juli 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
GeoVlinder Geplaatst 8 juni 2011 Geplaatst 8 juni 2011 Of ik er recht toe heb weet ik niet, maar ik doe het lekker toch! Bij deze roep ik De Wijngemachtigde uit tot de beste wedstrijdorganisator op het geocaching.nl forum. Waarom lijkt me wel duidelijk, maar toch: - hij is streng doch rechtvaardig - hij overdenkt zijn beslissingen goed en blijft erachter staan - hij is flexibel als het nodig is - hij luistert goed naar andere meningen - hij geeft regelmatig leuke updates - hij laat telkens 'zien' wat er te winnen is - hij blijft enthousiast en mensen enthousiast maken - hij lost problemen meteen op - hij helpt iedereen - hij heeft zijn zaken goed op orde - hij komt zijn afspraken na, soms doet hij zelfs meer dan hij toe zegt - hij maakt het leuk en zorgt dat het leuk blijft - hij zorgt ervoor dat het simpel blijft - - .... en dit lijstje kunnen anderen vast nog aanvullen..... En er zijn echt wel meer goeie organisatoren geweest, maar De Wijngemachtigde steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit. Dus vandaar dat ik hem bij deze even bijzonder in het zonnetje wil zetten. Ik heb geen prijzen, maar wel speciaal een bandje voor je geregeld: groetjes GeoVlinder
expir_bofh Geplaatst 8 juni 2011 Geplaatst 8 juni 2011 (bewerkt) Ook al ben ik pas vorig jaar met geocachen bezig en niets van provincie-races afwist, (nou ja toevallig vorig jaar een race-coin in de bonus van de 20km van Alphen gezien) kan ik me toch wel vinden in wat GeoVlinder zegt. Ook als je hier op het forum leest hoe een drama het in 2010 is geworden. Heb zelf ook al dit jaar 2x een race coin verplaatst. Dus hulde aan de Wijngemachtigde Edit: En zoals de Wijngemachtigde zelf verder al aangeeft, zonder de steun van de buren en hun websitebouwer was het hem niet gelukt, dus daar ook hulde voor. 9 juni 2011 bewerkt door expir_bofh
mmjjt Geplaatst 8 juni 2011 Geplaatst 8 juni 2011 (bewerkt) Wij hebben met deze organisator inderdaad niets, maar dan ook niets te klagen, Hulde voor de Wijngemachtigde! Ook de buren moeten wij niet vergeten voor het beschikbaar stellen van de ruimte op hun site (en mogelijk van alles achter de schermen) 8 juni 2011 bewerkt door mmjjt
Team Diesel@Mill Geplaatst 8 juni 2011 Geplaatst 8 juni 2011 Helemaal mee eens!!! Super-organisatie! En daardoor natuurlijk voor herhaling vatbaar zodat wij volgend jaar ook mee kunnen doen aan de race.... Groeten Team Diesel@Mill
Verrijders Geplaatst 8 juni 2011 Geplaatst 8 juni 2011 Dan doe ik mijn "duit" ook in het "zakje"!! Dank zij de Wijngemachtigde konden/mogen/wilden we ook mee doen!! Alle hulde voor de organisatie. Het is steeds weer spannend wanneer er een coin over de finsh komt of er tegen aan zit. ! Dat "onze" First to Finish coin na 10 weken in een tas gezeten te hebben aan het racen was en nu alwéér 5 weken in een tas zit is om te lachen. Wij blijven er de lol van inzien dank zij de goede organisatie. @ Laekense, als we Sjupi weer eens tegen komen willen we wij ook wel op een ludieke wijze op de foto met hem
gijs de g Geplaatst 8 juni 2011 Geplaatst 8 juni 2011 Het is allemaal super geregeld en daarom alle lof voor de Wijngemachtigde Groetjes Gijsie
GerardM86 Geplaatst 8 juni 2011 Geplaatst 8 juni 2011 Daar kan ik me alleen maar volledig bij aansluiten! Super geregeld!
De Wijngemachtigde Geplaatst 8 juni 2011 Auteur Geplaatst 8 juni 2011 Wat moet je daar nou op zeggen Inderdaad... Geen idee. Maareh, bedankt voor alle lof, iedereen. De race voor volgend jaar zit wel al in de pen. ...en zoals al gemeld: de buren en hun websitebouwer Robert zijn ook een zeer belangrijk onderdeel voor het gladde verloop en het slagen van de race van 2011, laten we dat niet vergeten! Overigens: de race is nog lang niet voorbij, de kilometers, de foto's, elke coin die nog over de finish kan komen...Nog ruim 6 maanden!
RvU Geplaatst 9 juni 2011 Geplaatst 9 juni 2011 Scully's Dutch 12 Provincien Geocoinrace 2011 is inmiddels ook over de finish! Linda van harte gefeliciteerd! Steek je me toch nog de loef af
GoudHaartje Geplaatst 9 juni 2011 Geplaatst 9 juni 2011 Helaas zwerf de schoen van Croegbaas rond in Duitsland. Zit er zo'n mooie label aan, met dikke letters erop dat ie in NL moet blijven, wordt ie toch in Dtslnd gedropt
De Wijngemachtigde Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Geplaatst 13 juni 2011 De Wijngemachtigde zit alweer even in het buitenland. Dientengevolge gaat het bijwerken van de stand weer wat trager.
Aanbevolen berichten