GerardM86 Geplaatst 8 april 2011 Geplaatst 8 april 2011 Dus ik verwacht dat mijn coin TB39PHN weer snel aan de race zal meedoen. Dat is erg goed nieuws! Wij (ik en 2 collega's) zijn laatst nog in de pauze naar het Zandenbos gereden voor de coin, toen was hij al weg. We waren dus al bang dat deze ook aan het rijtje met verdwenen TB's moest worden toegevoegd, maar gelukkig is hij dus niet compleet verdwenen!
Carolaa Geplaatst 8 april 2011 Geplaatst 8 april 2011 Om aan het lijstje van GerardM86 nog 1 toe te voegen: deze coin is ook een soort van verdwenen TB3WFRQ .Volgens de kaart zit hij in TB hotel 'Liemeer' maar ik heb hem daar niet meer aangetroffen Ja dat klopt, dat is mijn coin. Hij is op 3 maart gedropped, op 5 maart nog gezien en op 9 maart kreeg ik bericht dat hij er niet meer inzat. Heb alle tussenliggende loggers gemaild, maar niemand had hem gezien na 5 maart. Nu keek ik vorige week toevallig weer bij de cache TB Hotel Liemeer, en zag dat op 6 maart iemand zijn allereerste cache hier heeft gelogd. De dag dat mijn coin is verdwenen? Dat logje stond er eerder niet. Ik heb hem gemailed, want ik acht de kans zeer groot dat hij mijn coin in bezit heeft en misschien niet weet wat hij ermee moet doen, maar helaas tot op heden nog geen reactie gehad. Erg jammer want ik vond het heel erg leuk om mijn coin te volgen. Vorig jaar is precies hetzelfde gebeurd met 1 van mijn coins tijdens de provincierace 2010. Ik hoop dat de coin nog weer opduikt en mee gaat doen aan de kilometerrace.
Luppie Geplaatst 8 april 2011 Geplaatst 8 april 2011 Doe voor het eerst mee aan de race. Als ik dan de verhalen lees over verdwenen coins, is het toch jammer dat ze zomaar verdwijnen. Risico zit er altijd in, maar waar ik dan nog meer van baal is dat mijn coin in handen van een medereiziger is, Hij staat zelf al op 8 provincies en wij komen nog niet verder dan 5, dus concurentie is er niet. Je vraagt je af waarom......Misschien een hele goede reden, maar reageer dan even op mijn mail. Ach een spel is altijd leuk soms ontspannend en soms zit je je op te winden.
eitjes Geplaatst 8 april 2011 Geplaatst 8 april 2011 Het was vandaag weer erg mooi weer. Zijn er nog coins gefinisht vandaag? Of is er toch geen verband te vinden tussen de temperatuur en het aantal verplaatsingen?
De Wijngemachtigde Geplaatst 11 april 2011 Auteur Geplaatst 11 april 2011 Het was vandaag weer erg mooi weer. Zijn er nog coins gefinisht vandaag? Of is er toch geen verband te vinden tussen de temperatuur en het aantal verplaatsingen? Geen coins over de finish gekomen dit weekend, maar ik zie wel een duidelijk piek als het zulk prachtig weer is. Gisteren in totaal 62 emails (retrieved, placed, notes en discovered). Da's een behoorlijke score. Wel heeft iemand weer een coin naar Belgie verhuisd. Maar er is ook weer een coin uit Duitsland wedergekeerd; en de coin van Carolaaa is weer terecht.
Carolaa Geplaatst 11 april 2011 Geplaatst 11 april 2011 en de coin van Carolaaa is weer terecht. Jaaa, ik zag het gisteravond. Ben helemaal blij
Scully- Geplaatst 13 april 2011 Geplaatst 13 april 2011 Zooooo jammer..... Ik ontdek net dat mijn munt ook al even verdwenen is. Zo te zien tussen 5 en 20 maart (uit de Glasbol). Ik vond het al zo gek dat ie niet gelogd werd. Vanavond maar eens op onderzoek uitgegaan. Hopelijk komt de mijne ook weer terecht!
Verrijders Geplaatst 14 april 2011 Geplaatst 14 april 2011 En die van ons is nu 3 weken aan het racen!! Nadat ie de eerste 11 weken in de la van een cacher gelegen heeft is die kleine rakker nu in 3 weken door 5 cachers verplaatst in evenzoveel verschillende provincies!! En nog een provinciehuis aangedaan ook! Zijn naam doet ie geen eer aan maar wij zijn erg trots op deze kanjer
De Wijngemachtigde Geplaatst 14 april 2011 Auteur Geplaatst 14 april 2011 De coin van Remunj heeft het lange afstandsrecord binnen de race verbeterd. Helaas tellen deze kilometers niet mee... De coin is vandaag in Tsjechie gedropt
Tovenaartje Geplaatst 15 april 2011 Geplaatst 15 april 2011 Met een beetje mazzel komt mijn coin morgen naar het GME. Na een tripje met een cacher langs events in Duitsland, nu een event in Nederland. Eens kijken of hij het dan leuk genoeg vind om dit keer in Nederland te blijven. Nog maar 7 provincies te gaan.
veer12 Geplaatst 15 april 2011 Geplaatst 15 april 2011 De coin van Remunj heeft het lange afstandsrecord binnen de race verbeterd. Helaas tellen deze kilometers niet mee...De coin is vandaag in Tsjechie gedropt De kilometers kunnen niet meetellen maar wellicht kan de foto wel meedoen:
De Wijngemachtigde Geplaatst 15 april 2011 Auteur Geplaatst 15 april 2011 (bewerkt) Nou inderdaad! Hoewel de buitenlandse reisjes niet meetellen in de race, doen alle foto's die in 2011 van de racecoins worden gemaakt natuurlijk wel mee. En dit is inderdaad een fraai exemplaar. Ik kwam de laatste tijd toch al wat weinig foto's tegen bij de logs, dus laat dit dan reclame zijn voor de onderliggende fotowedstrijd! Schieten die plaatjes!! Met een beetje mazzel komt mijn coin morgen naar het GME. Na een tripje met een cacher langs events in Duitsland, nu een event in Nederland. Eens kijken of hij het dan leuk genoeg vind om dit keer in Nederland te blijven. Nog maar 7 provincies te gaan. Dat is ongelooflijk! Al het 6e event dat deze coin aandoet in 2011... 15 april 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
Beukenootje Geplaatst 15 april 2011 Geplaatst 15 april 2011 Dat is ongelooflijk! Al het 6e event dat deze coin aandoet in 2011... Hoor ik daar nog een prijs aankomen?
vogelen Geplaatst 16 april 2011 Geplaatst 16 april 2011 denk dat mijn coin ook weg is. http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=2094683 Volgens de verplaatser gaat hij alleen het hoesje verder brengen.
Scully- Geplaatst 16 april 2011 Geplaatst 16 april 2011 Mijn munt is gelukkig weer terecht. Op 12 maart uit Glasbol gehaald en nog niet gelogd door de cacher. Hij 'moet dat helaas nog doen maar het komt snel'. Inderdaad helaas. Daar waar ik eerst nog bij de eerste 20 zat, begin ik nu aardig richting plaats 40 te raken. Maar... ben allang blij dat de munt terecht is en op naar de laatste 4 provincies!
Aanbevolen berichten