Tovenaartje Geplaatst 12 maart 2011 Geplaatst 12 maart 2011 Ik denk dat alle coins (in ieder geval degenen die op het kaartje zichtbaar waren) inmiddels Nederland weer bereikt hebben. Ik heb een tijdje geleden heb ik in ieder geval een stipje in de buurt van Antwerpen gezien.
De broekies Geplaatst 12 maart 2011 Geplaatst 12 maart 2011 (bewerkt) Hoewel dit een extern project is voor de buren.eu en ik mij verder totaal niet bemoei met dit project, volg ik het geheel natuurlijk wel op de voet ;-) En aangezien ik het technische deel heb gedaan, kan ik hier wel een antwoord op geven. De overzichtskaart met alle trackables, rode en blauwe ballonnetjes, wordt bepaald door de trackables die meedoen aan de wedstrijd en de locatie wordt bepaald door de laatste cache waar die trackable in gezien is. Dit is onafhankelijk van het land waar die cache in ligt. In het begin met testen hadden we ook ballonnetjes zelfs in noorwegen. Indien je nu alle ballonntjes in Nederland ziet liggen, betekent dit dat alle laatst bekende positie van die trackables in Nederland was. - Robert 12 maart 2011 bewerkt door De broekies
De Wijngemachtigde Geplaatst 12 maart 2011 Auteur Geplaatst 12 maart 2011 En wat lag er vandaag in de brievenbus? De donatie van E&Cplus3 (Palehorse Design Geocoins), helemaal vanuit Canada: 4 ongeactiveerde CacheCat geocoins 4 ongeactiveerde True and Eternal geocoins 2 ongeactiveerde 10 jaar geocaching in Nederland geocoins E&Cplus3, bedankt!
Oemoemenoetjes Geplaatst 12 maart 2011 Geplaatst 12 maart 2011 (bewerkt) Coin TB2YPTA zit ook al lang niet meer in "BIL16: Zuidwolder Waterlossing". Ben er vorige week nog speciaal voor langs gereden. Morgen ga ik vanuit Overijssel naar Zeeland. Helaas geen coin in de buurt om mee te nemen! Hangt er van af waar je in Zeeland komt....mijn racecoin ligt nabij Goes en wordt nog niet meegenomen door bezoekende cacher aldaar. Any help will do om deze daar weer van weg te laten komen, hoor Waar in Goes ligt die van jullie dan? Zie hem niet op de kaart, of is hij al weer verplaatst? Mocht het nodig zijn, ik woon vlakbij Goes dus kan hem zonodig weer in beweging krijgen.(Volgende week naar Zuid-Holland) Update: even verder gezocht en zie nu dat jullie hem al verplaatst hebben! "Probleem" dus al opgelost! 12 maart 2011 bewerkt door Oemoemenoe
DaffyDuck53 Geplaatst 14 maart 2011 Geplaatst 14 maart 2011 (bewerkt) Mijn coin TB26BCD is door een andere cacher uit Kwintelooijen 1 gehaald. Hij heeft hem echter vergeten te loggen. Ik heb al herhaaldelijk contact gehad, maar hij heeft nog steeds de coin niet gelogd. Ik hoop dat hij het nu snel gaat doen, want zo ontstaat er verwarring en...... mijn racecoin had dus al veel verder kunnen zijn. De cacher heeft inmiddels aan mijn verzoek voldaan. Hoera hij is weer op weg!!! 14 maart 2011 bewerkt door DaffyDuck53
Verrijders Geplaatst 14 maart 2011 Geplaatst 14 maart 2011 Mijn coin TB26BCD is door een andere cacher uit Kwintelooijen 1 gehaald. Hij heeft hem echter vergeten te loggen. Ik heb al herhaaldelijk contact gehad, maar hij heeft nog steeds de coin niet gelogd. Ik hoop dat hij het nu snel gaat doen, want zo ontstaat er verwarring en...... mijn racecoin had dus al veel verder kunnen zijn. De cacher heeft inmiddels aan mijn verzoek voldaan. Hoera hij is weer op weg!!! Deden alle cachers maar zo! Onze FTF coin zit al 10 weken in de tas bij een cacher en die reageert niet op mail. Hij is nog maar 1 keer verplaatst.
Wad-Seekers Geplaatst 14 maart 2011 Geplaatst 14 maart 2011 Een eervolle vermelding voor Duo Cothe. Die heeft onze coin bevrijdt!
Verrijders Geplaatst 14 maart 2011 Geplaatst 14 maart 2011 Hiep hiep hoera, onze kleine rakker is uit de tas en nu zit ie natuurlijk nog vol gas om een sprint te trekken!! Pas op racers, de FTF coin komt er aan!!!
WBKWADRAAT Geplaatst 16 maart 2011 Geplaatst 16 maart 2011 Mijn coin TB26BCD is door een andere cacher uit Kwintelooijen 1 gehaald. Hij heeft hem echter vergeten te loggen. Ik heb al herhaaldelijk contact gehad, maar hij heeft nog steeds de coin niet gelogd. Ik hoop dat hij het nu snel gaat doen, want zo ontstaat er verwarring en...... mijn racecoin had dus al veel verder kunnen zijn. De cacher heeft inmiddels aan mijn verzoek voldaan. Hoera hij is weer op weg!!! Helaas maar in "in de buurt 5" heb ik de coin niet aangetroffen. ik heb wel eens in het eggie tot 20 meter van een eland gestaan. Maar deze laat zich door mij niet vangen.
De Wijngemachtigde Geplaatst 17 maart 2011 Auteur Geplaatst 17 maart 2011 Mag ik jullie aandacht nog even vragen voor de sub-wedstrijd waarin je kunt raden hoeveel kilometer de winnaar van het kilometerklassement heeft gemaakt op 31 december 2011? Bij deze!! Meedoen kan t/m 31 maart a.s.
RvU Geplaatst 17 maart 2011 Geplaatst 17 maart 2011 Mijn voorspelling komt zeker nog! Zo laat mogelijk haha!
De Wijngemachtigde Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Geplaatst 18 maart 2011 **UPDATE**UPDATE** Er staan 3 coins op 11 provincies!!!
De Wijngemachtigde Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Geplaatst 20 maart 2011 (bewerkt) In bericht #307 had ik het al aangekondigd en ik heb het inmiddels elders op dit forum ook gemeld (de moderators vergeven het me vast dat ik het 2x doe, maar hier hoort dit bericht toch ook wel thuis): De samples van de nieuwe 12 Provinciën Geocoinrace geocoin zijn binnen!! Zie hier: Verkrijgbaar in 3 versies: RE, LE en XLE. De productie is inmiddels gestart en de verwachting is dat ze in mei worden geleverd. De zeer gelimiteerde editie (Artist Edition) zal niet via de onderstaande site worden verkocht. De coins hebben een raised metal oppervlak (shiny silver, shiny gold) en een glitter rood, blauw of gouden accent. Het fotograferen van de coins valt niet mee, want ze **blingbling-blinken** nogal!! Er staat geen specifiek jaartal op de coin want ze zijn uitgebracht ter ere van het 12 Provinciën Geocoinrace in het algemeen. Te gebruiken voor de race van volgend jaar of het jaar daarna, of het jaar daarna, of gewoon als ruil/verzamelobject. De coins zijn trackable op gc.com en hebben een eigen icoontje. Het ontwerp is gemaakt door Van Stoffelen Sr. Reserveren kan hier PS. Voor alle duidelijkheid: Persoonlijk heb ik geen enkel commercieel belang in de verkoop van deze coins. 20 maart 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
Aanbevolen berichten