Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mijn coin wil graag bevrijd worden uit de schrik van Catualium.

Hij is inmiddels voor de 2e keer in Limburg. Maar dit keer in een zo te zien lastige cache die niet al te veel gedaan wordt. :cry:

Geplaatst

Hij is inmiddels voor de 2e keer in Limburg. :cry:

Onze speciale First to Finish coin is begonnen in Limburg en toen de eerste dag naar Zuid Holland gegaan waar ie nu al 8 weken bij een cacher is die niet reageert op mail. Hij is nog maar 1 keer verplaatst.

Geplaatst

Vanavond om even over 21.00 uur heb ik de 3 prijzen verloot onder de verplaatsers van racecoins in februari. Wederom heb ik gebruik gemaakt van de random.org website.

In februari zijn er – voor zover ik kan zien – 304 verplaatsingen geweest door zo’n 240 verschillende cachers. Een respectabel aantal voor deze koude en korte maand! Een gemiddelde van 2 verplaatsingen per coin.

Zoals eerder gepost, waren dit de prijzen die ik in gedachten had voor februari:

a8b41a0f-1695-47ee-ac13-5471a7bb0527.jpg

Ok, en de uitslag is als volgt.................

De ongeactiveerde mvs “Team Pooh” VGC geocoin (links, gedoneerd door mvs “Team Pooh” zelf) is gewonnen door idefix33 voor het plaatsen van gijsie’s 12 Provincie race coin in ff de A6 af op 11 februari.

De ongeactiveerde Nomad Geocoin + TB buddy (midden, gedoneerd door team Van Stoffelen) zijn gewonnen door BaLa2Mi voor het plaatsen van no-name’s Wherigo Race Coin in ‘t Vierde Schaap op 27 februari.

De non-trackable sample van de VOC geocoin (rechts, ontworpen door van Stoffelen Sr.) is gewonnen door Caveman en Co voor het plaatsen van GeoVlinder’s 12 Provincien race coin 2011 in Berghotel op 13 februari.

Allemaal van harte gefeliciteerd met de prijzen, die zsm naar jullie toe zullen komen.

Geplaatst

Je bent weer lekker snel met de prijzen!

En leuk weer, die statistiekjes over het aantal verplaatsingen en aantal verplaatsers.

Helaas kom ik nog steeds niet heel erg veel coins tegen om te verplaatsen, maar hopelijk lukt het ook deze maand weer om er een aantal naar een provinciehuis en/of een andere provincie te helpen.

Geplaatst (bewerkt)

**MEDEDELING**

Zoals gezegd is de prijzenpot goed gevuld. Deze is zelfs zo goed gevuld dat ik hierbij kan aankondigen dat niet alleen de eerste 10, maar zelfs de eerste 20 coins die de finishlijn passeren in de 12 provinciën geocoinrace een prijs zullen winnen. Dus, zelfs als de eerste paar coins de streep allang gepasseerd zijn blijft het boeiend om ook die 12 provinciën allemaal bezocht te krijgen.

Wat precies de prijzen zullen zijn kan ik nu nog niet zeggen omdat er nog donaties onderweg zijn en ik nog de mogelijkheid wil hebben om te schuiven, maar gezien de inhoud van de prijzenpot zit dat wel snor.

**OPROEP**

Gezien de grootte van de prijzenpot leek het me verder een leuk idee nog een extra sub-wedstrijdje uit te schrijven:

Wie voorspelt de juiste kilometerstand van de coin die uiteindelijk gaat winnen in de kilometerwedstrijd op 31 december 2011??

Zoals te zien is in de stand staat de voorlopige leider van het klassement, de coin van Brain and Pinky, nu na 2 maanden zowel in de provincienrace als in de kilometerrace aan kop. Met 863 km + 150 km bonus heeft die coin al heel wat op de teller. Of dat aan het einde van het jaar 5778 km (= 6 x 863 + 600 km bonus) zal zijn....wie zal het zeggen?? Er kan nog heel veel gebeuren!

Stuur een email naar geocoinrace2011(@)gmail.com [zonder die haakjes] met daarin je nickname (en/of echte naam) en de door jou voorspelde kilometerstand van de coin die de kilometerrace gaat winnen op 31 december 2011. Je hoeft dus niet de coin te voorspellen, alleen het aantal kilometers inclusief het aantal bonuskilometers.

De regels zijn niet al te ingewikkeld:

- Meedoen kan alleen per email (dat maakt het voor mij makkelijker om bij te houden); graag dus geen pm’s of berichten via mijn account;

- Elke geocacher (of team) dat voor 2 maart 2011 een account had op geocaching.com mag meedoen; meedoen mag maar 1x per account, en ook niet-geocoinracedeelnemers mogen meedoen (zegt het voort!);

- Ik houd de ingezonden voorspellingen geheim tot 1 januari 2012, maar je mag hier op het forum best je eigen voorspelling openbaar maken (de email blijft leidend);

- Meedoen aan de voorspelling kan de hele maand maart, maar eindigt op 1 april 2011 om 0.00 uur.

- De kilometerstand wordt bepaald door de regels die gelden voor de bestaande race.

- Er worden 3 prijzen uitgereikt: voor de 1e, 2e en 3e plek.

- Als er meerdere coins [edit] inzenders met een gelijke voorspelling in aanmerking komen voor een prijs, gaat de winst naar de voorspeller die de email eerder instuurde (hoe eerder je instuurt, hoe beter dus).

Ik hoop dat jullie dit leuk vinden.

Laat die voorspellingen maar komen, ik ben er klaar voor!! :dribble::dribble:

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst

**MEDEDELING**

- Als er meerdere coins met een gelijke voorspelling in aanmerking komen voor een prijs, gaat de winst naar de voorspeller die de email eerder instuurde (hoe eerder je instuurt, hoe beter dus).

Ik neem aan dat je 'meerdere inzenders' bedoelt ipv 'meerdere coins', of begrijp ik het verkeerd? Eens kijken wat mijn voorspelling gaat worden. Ik heb ooit een zak met 25 kilo konijnenvoer gewonnen met zo'n soort prijsvraag, dat was wel even dooreten... :eek:B)

Geplaatst

Leuk idee!!! :thumbup:

Of een 1 april grap? :lol1:

- Meedoen aan de voorspelling kan de hele maand maart, maar eindigt op 1 april 2011 om 0.00 uur.

groetjes GeoVlinder

Geplaatst

Mijn kilometers heb ik ook door gegeven.

gewoon een getal uit mijn duim gezogen we zullen het zien!!!

Geplaatst

Ik neem aan dat je 'meerdere inzenders' bedoelt ipv 'meerdere coins', of begrijp ik het verkeerd? Eens kijken wat mijn voorspelling gaat worden. Ik heb ooit een zak met 25 kilo konijnenvoer gewonnen met zo'n soort prijsvraag, dat was wel even dooreten... :eek:B)

Oeps! Meerdere inzenders, inderdaad. :bangin: Mijn hoofd draait om 'coins' deze dagen...

Ik heb even gekeken, maar er zat geen konijnenvoer in de prijzenpot. Lucky you!

Of een 1 april grap? :lol1:

groetjes GeoVlinder

Nee hoor, bloedserieuze toestanden, zo'n wedstrijd.

Geplaatst

Ook maar een getalletje uit mijn duim gezogen in de hoop geen konijnenvoer (of hondenvoer, kattenvoer, etc.) te winnen :cry: . Zal wel niet, ik geloof niet dat ik ooit iets gewonnen heb met zoiets, we doen dus maar weer gewoon mee voor de lol :yes:

Leuk dat je dit allemaal organiseert!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...