Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hola mensen!

Nog maar 4 dagen en dan gaat de race van start, en nog iets minder dan 20 startbewijzen te verkrijgen. Inschrijven kan nog steeds. Gebruik deze laatste paar dagen van 2010 om het hele jaar in 2011 lol te hebben aan de 12 Provinciën Geocoinrace 2011.

Inschrijven via geocoinrace2011{at}gmail.com

Geplaatst

Wij hebben ons ook aangemeld voor deze coinrace.

Het zal onze eerste race gaan worden en hopelijk gaat deze coin wat langer mee dan de vorige 3 coins die we op reis hebben gestuurd. Hiervan zijn er 2 zo goed als zeker van de aardbodem verdwenen helaas.

Geplaatst

Volgens mij zijn er ook nog een groot aantal deelnemers die de banner nog niet in hun handtekening hebben geplaatst.

Die weten zeker niet dat dit onmiddellijke diskwalificatie inhoudt?

Geplaatst (bewerkt)

oh :huh: zal ik mij dan maar meteen terugtrekken? Ik was niet van plan om de banner te plaatsen. Best wel jammer, want ik heb mijn racecoin al helemaal klaarliggen. Of misschien laat ik hem dan wel illegaal meeracen :ph34r:

bewerkt door no-name
Geplaatst

Het was een grapje no-name.

Ik werd een beetje duizelig van al die bewegende banners in de postjes :-)

Geplaatst

Hup, naar boven met dit onderwerp.

Nog maar 2 dagen om in te schrijven!!!

Nog maar 13 startbewijzen!!!

Even die oliebollen aan de kant, even door de bureaula die ene verdwaalde coin opsnorren, even activeren, en mee laten doen!

Nu of nooit!

Zie het 1e bericht in dit draadje, en schrijf je in.

De prijzenpot is interessant, maar de race zelf is nog veel interessanter. Eeuwige roem in geocacheland voor de winnaar... :thumbup::thumbup:

Geplaatst

Coin is gedropt In Zeeland met dank aan gammo_team.

Dit was de laatste provincie voor de vorige race maar ook de eerste waar hij weer zal starten hoop ik.

De coin is helemaal op gepimpt met een nieuw opdrachten kaartje DUS GA ER VOOR...... Heb er weer zin in.... :thumbup:

Geplaatst (bewerkt)

Ik zag dat er aardig wat mensen de volledige tekst van mijn coin (**De Gek**) in hun coinbeschrijving hebben gezet. Da's prima, want daar had ik ook naar verwezen, maar een oplettende medecacher maakte mij attent op een 3-tal foutjes in die tekst:

"Drop deze cache ajb dus NIET in een event!" moet zijn "Drop deze coin ajb dus NIET in een event!"

"dan maak je een net zoveel keer kans in die loterij." moet zijn "dan maak je net zoveel keer kans in die loterij."

"Utrrecht" moet zijn "Utrecht"

En....ooooh, wat zou het mooi zijn als we nog net voor 24.00 uur morgenavond de 150 inschrijvingen halen.

Nog 11 startbewijzen, zegt het voort!!

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst

Vanwege de jaarwisseling en de daarmee gepaard gaande databaseinternetingewikkeldcodedatumditendatdingen wordt de data uitwisseling tussen gc.com en de global site vanaf vanavond tot iets van 2 januari as stilgezet. Daarom duurt het bijwerken van de data iets langer en zal de stand niet direct in het nieuwe jaar bijgewerkt zijn. Zodra die data weer van gc.com verkregen wordt zal zsm de stand up to date zijn.

Geplaatst (bewerkt)
databaseinternetingewikkeldcodedatumditendatdingen :eek:

En nu in begrijpbaar nederlands :lol1: :lol1:

groeten alex

bewerkt door AJKwak
Geplaatst

De race is begonnen!!!

Allemaal een heel gelukkig nieuw racejaar!

MamaEi (helaas zonder PapaEi, want die 'mocht' om 23.15 uur naar zijn werk :crybaby: )

Geplaatst

Wat ik begreep van de global beheerder is het volgende:

Afgelopen jaar ging het fout met de logdata tijdens de jaarwisseling. De code is wel aangepast, maar dat de zaken helemaal goed gaan lopen is nog niet helemaal zeker.

Het inlezen van data is daarom vanaf vrijdagavond stopgezet tot zaterdagavond, en misschien zelfs zondag. Dit geldt ook voor de trackables, vandaar dat de laatste logs nog even niet doorgevoerd worden op de racesite. Maar na dit weekend zou alles goed moeten gaan.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...