Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ook ik heb me via een PM ingeschreven.

Ik weet nog niet welke coin het wordt, maar dat laat ik nog weten.

Ik heb er weer zin in!

RvU

Geplaatst

Zoals eerder gezegd wil ik ook wel graag meedoen, maar ik wacht nog heel even met inschrijven tot ik wat meer weet over de organisatie van de website. Zou je ons hier een beetje op de hoogte kunnen houden over hoe het daarmee gaat en welke functies er allemaal op komen?

Het klinkt in ieder geval heel goed dat er al hulp wordt geboden ook wat betreft het maken van een website. Ik ben erg benieuwd!

Succes met alles en als er nog hulp nodig is met hand- en spandiensten (niet het bouwen van een website), dan wil ik nog steeds wel helpen (of word je dan uitgesloten van deelname aan de race?).

MamaEi.

Geplaatst (bewerkt)

Zoals eerder gezegd wil ik ook wel graag meedoen, maar ik wacht nog heel even met inschrijven tot ik wat meer weet over de organisatie van de website. Zou je ons hier een beetje op de hoogte kunnen houden over hoe het daarmee gaat en welke functies er allemaal op komen?

Het klinkt in ieder geval heel goed dat er al hulp wordt geboden ook wat betreft het maken van een website. Ik ben erg benieuwd!

Succes met alles en als er nog hulp nodig is met hand- en spandiensten (niet het bouwen van een website), dan wil ik nog steeds wel helpen (of word je dan uitgesloten van deelname aan de race?).

MamaEi.

Ik ga de site niet zo gelikt maken als KarelKraak. Het wordt een stuk soberder: een homepage met uitleg en spelregels, een pagina met de stand (hopelijk met links naar de coinpagina's zelf), een pagina met de prijzenpot en de uitreikingen. Ik ga geen externe nominaties doen van logjes en al teveel met bonuspunten werken (een beetje), het forum is dit forum; de meeste mededelingen over de race wil ik ook hier blijven doen. Er zijn prijzen voor verplaatsers en waarschijnlijk een poll aan het eind voor de leukste foto. Ligt allemaal ook een beetje aan de inhoud van de prijzenpot. Van de geocachingshop.nl heb ik min of meer een toezegging voor een donatie (zie ook de prijzenpot van KK). Inschrijvingen hou ik zelf bij via de mail, en is te zien op de eerste post van dit draadje, en de stand doe ik ook zelf (met hulp van anderen). Als er iets niet klopt dan kan een deelnemer gewoon contact opnemen. [edit, niet meer correct]

Ik heb een lijstje met 'hulpvaardigen', waar ik graag gebruik van ga maken. Daar staat MamaEi nu ook bij! Overigens word je zeker niet uitgesloten van deelname. Iedereen mag meedoen, ikzelf heb ook een coin ingeschreven. We gaan wel uit van een beetje eerlijk spelen.

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst

We gaan wel uit van een beetje eerlijk spelen.

En dat was nu elke keer de bottleneck. Er wordt gewoon gesjoemeld en vriendjespolitiek bedreven met een wedstrijd waar wat te winnen valt. Voor mij persoonlijk de belangrijkste reden niet meer mee te doen.

Ik zeg......stoppen op het hoogte/dieptepunt B) Verzin eens wat anders dan weer een rondje Nederland??

Alleen 5 sterren caches, alleen nachtcaches? Geen enorme prijzenpot, maar gewoon een eervolle vermelding? Werkt illegale praktijken ook niet in de hand.

Maar evengoed suc6!

Geplaatst

Ik ga de site niet zo gelikt maken als KarelKraak. Het wordt een stuk soberder: een homepage met uitleg en spelregels, een pagina met de stand (hopelijk met links naar de coinpagina's zelf), een pagina met de prijzenpot en de uitreikingen.

Begrijpelijk! Maar wat ik dan wel heel erg ga missen is een overzicht van waar de coins zich bevinden. Ik ga persoonlijk geen 150 coins op mijn watchlist zetten (als er zoveel aanmeldingen komen) om te zien waar ze uithangen. Dan word ik gek van de e-mails. Begin dit jaar heb ik aardig wat moeite gedaan om coins te verplaatsen en ik weet dat er anderen zijn die dat ook doen (denk bijvoorbeeld aan RvU). Dat lukt eigenlijk alleen maar als je een duidelijk overzicht hebt van waar de coins nu zijn en waar ze allemaal nog heen moeten.

Het overizchtskaartje op de site van KK was leuk, maar helaas werkt het nu niet meer. Veel mensen houden de gegevens niet meer bij en coins zijn dus niet meer op de plek waar ze op de kaart staan afgebeeld. Daardoor is mijn animo om nog racecoins te zoeken en ze speciaal met de trein naar een andere provincie te brengen flink gedaald. Volgens mij heb ik er het laatste half jaar ook niet een meer gezien.

Zijn er misschien nog mensen die mee willen helpen, goed kunnen programmeren en dingen kunnen maken als een overzichtskaart en zo'n kaartje op de coinpagina met de ingekleurde provincies?

Geplaatst

Veel mensen houden de gegevens niet meer bij en coins zijn dus niet meer op de plek waar ze op de kaart staan afgebeeld. Daardoor is mijn animo om nog racecoins te zoeken en ze speciaal met de trein naar een andere provincie te brengen flink gedaald. Volgens mij heb ik er het laatste half jaar ook niet een meer gezien.

Zijn er misschien nog mensen die mee willen helpen, goed kunnen programmeren en dingen kunnen maken als een overzichtskaart en zo'n kaartje op de coinpagina met de ingekleurde provincies?

Het is natuurlijk allesbehalve een verplichting om coins te gaan zoeken en ze vervolgens te gaan verplaatsen. Wel heel aardig, maar het is natuurlijk prima als de coin op eigen kracht rondreist, toevallig wordt aangetroffen in een cache en dan misschien in een goede richting wordt verplaatst. Ik zag dat in 2007 er maar 3 coins de finish bereikten, terwijl in 2010 inmiddels iets van 20 door heel Nederland gegaan zijn en dat de winnaar er volgens mij al in april of mei was.

Overigens ben ik helemaal niet tegen zo'n fraai kaartje waar je met druppels kunt zien waar de coins zich bevinden, dus ik houd me aanbevolen voor wat betreft assistentie in deze.

Geplaatst (bewerkt)

Dit jaar ging mijn coin buitengewoon goed. Wil dit jaar graag weer meedoen.

Zal nog ff een mooie coin uitzoeken om op reis te sturen.

bewerkt door pottertje
Geplaatst

heb me ook aangemeld voor de race voor mij is dit de eerste keer dat ik mee doe aan een race dus spannend hoe het gaat verlopen.

Groetjes gijsie

Geplaatst

Het lijkt me leuk om eens mee te doen aan zoiet, heb een pb gestuurd.

Ik zie verschillende dingen langs komen waarmee je prijzen kan winnen, logs, foto's, verplaatsingen, en de race zelf. Op zich leuk, maar ik ben het wel met sommigen eens dat een eervolle vermelding ook al heel leuk is, gewoon het winnen om het winnen en het spelen voor de lol.

Volgens mij heb ik er het laatste half jaar ook niet een meer gezien.

Ik ben er nog wel 1 tegengekomen een maand of 2 geleden die nog naar Limburg moest. Ik zat er alleen mee dat hij in Utrecht lag, maar dat Utrecht nog niet was afgestreept en ik wist niet goed wat daarmee te doen behalve een notie te maken.

Geplaatst

Hoewel de laatste race een drama is geweest voor mijn racecoins (eentje verdween spoorloos in maart en de andere is al sinds augustus in bezit van het team AK1982, dat nergens op reageert :angry: , dus die coin ben ik waarschijnlijk ook kwijt), waag ik toch weer een kans. Misschien nu maar eens een wat minder aantrekkelijke coin laten racen :ph34r: .

Geplaatst

Kijk nu wordt het toch weer interessant. :) De vorige keer was ook leuk, maar voor mij persoonlijk duizelde het van de regels en bonussen.

Deze regels zijn mij geheel duidelijk alsmede de opdrachten, welke ik ook erg leuk vind, dus ik denk dat ik maar snel een coin uit moet gaan zoeken.

Succes met de organisatie, alvast bedankt voor al het werk en iedereen succes met de race. :thumbup:

groetjes GeoVlinder

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...