Spring naar bijdragen

Te Koop


keske27

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gebruikte kistjes (die er overigens nog goed uitzien) en oud model. Ik heb het idee dat de vraagprijs te hoog is als ik dat vergelijk met de aanbiedingen op paintball/airstoft sites. Wellicht dat marktplaats de prijs iets kan opdrijven. Een ieder geval suc6 met de verkoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil iedereen graag even wijzen op de volgende regel omtrent de verkoop van goederen;

 

- Reageer alleen als je echt iets wilt kopen: Ga alleen in op topics als je daadwerkelijk iets wilt kopen, en probeer je als buitenstaander niet te bemoeien met hetgeen er verkocht wordt of de onderhandelingen. Reacties als “Wie wil dat nou nog hebben", "Wat moet je daar nou mee" of “Dat is veel te duur.”, zijn frustrerend voor de verkoper en schrikken geïnteresseerde kopers af.

 

Zou iedereen daar weer even rekening mee willen houden en dus alleen berichten willen posten als het gaat over belangstelling voor het geen dat wordt aangeboden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Appie uit Delft,

Moderatie acties worden niet op het forum besproken, dit kan je op een waarschuwing komen te staan.

Heeft een topic starter vragen over een moderatie actie in zijn topic, of wordt er gereageerd op een bericht dat jij zelf hebt geschreven in het topic, dan kun je via pm contact met de moderator opnemen.

Echter is bij jou van beide geen sprake.

 

Voor het antwoord waarom ik het bericht plaatste vraag ik je nogmaals het door mij geplaatste bericht goed te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, heb alle berichtjes nog eens doorgelezen en me gedachten er over laten gaan.

Er wordt niemand beledigt of afgezeken of wat anders.

Het enige wat ik storend vond, was jou reactie, of mag ik dit niet schrijven hier?

Krijg ik nu een waarschuwing of een ban?

Kan het me niet voorstellen, maar voor de lieve vrede dicussie gesloten.

 

Groetjes van Appie uit Delft.

bewerkt door Cernunnos
overbodige quote verwijderd, tekst staat gewoon boven dit bericht dus is quoten niet nodig.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste Appie uit Delft,

Je vind het nodig om er toch verder op in te gaan op het forum? Prima.

Je geeft aan dat de berichtjes niet beledigend, kwetsend zijn etc. Nee dat klopt daar heb je gelijk in.

Waar het om gaat, en dat heb ik letterlijk in mijn bericht geschreven.

 

- Reageer alleen als je echt iets wilt kopen: Ga alleen in op topics als je daadwerkelijk iets wilt kopen, en probeer je als buitenstaander niet te bemoeien met hetgeen er verkocht wordt of de onderhandelingen. Reacties als “Wie wil dat nou nog hebben", "Wat moet je daar nou mee" of “Dat is veel te duur.”, zijn frustrerend voor de verkoper en schrikken geïnteresseerde kopers af.

Dat is dus waar het om gaat. daar kun je het mee eens zijn of niet. Dat zijn nu eenmaal de voorwaarden voor het posten in het onderdeel Te Koop Aangeboden.

Verder vind ik het een beetje kinderachtig om te beginnen over bans en waarschuwingen, die krijg je niet zomaar. Die krijg je alleen als je willens en wetens de boel verder gaat lopen frustreren. Als er verder nog opmerkingen, vragen oid zijn, graag via PM zodat dit topic verder kan waar het voor bedoeld is.

 

En dan nu weer graag on-topic

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Ik las vandaag dit: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=17351&pid=277996&st=30entry277996

draadje (reactie nummer 40)

 

En moest toen aan mijn gestarte draadje denken van:

Te koop aangeboden mooie zwarte legerkisten.

 

Als eerste oké ik gooi ook wel een olie op het vuur,

maar sommige reactie's op dit draadje slaan nergens op :cry::cry:

 

Ik bied iets te koop aan waar een ander iets aan kan hebben

(naar mijn idee voor weinig geld)

En blijf daar dan ook serieus op reageren.

Reageer eerder dat je ze heel graag wil overnemen voor 40 Euro

 

Zo dit was mijn reactie op dit (eigen) draadje. :yes:

 

 

Vriendelijke Groet,

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...