Zilvervloot Geplaatst 14 oktober 2010 Geplaatst 14 oktober 2010 De titel van mijn bericht geeft het al aan, komt er net zo als vorig jaar ook weer een wedstrijd van de leukste/mooiste/indrukwekkendste logjes van 2009? Zilvervloot.
GeoVlinder Geplaatst 14 oktober 2010 Geplaatst 14 oktober 2010 Ik hoop wel dat deze wedstrijd er wederom komt!!!! Even een algemeen antwoord op zulke vragen als komt er nog....? Ik denk dat je altijd het beste contact op kan nemen met de initiatiefnemer van vorig jaar. Vraag hem/haar of hij/zij het zelf wil doen of niet. Zo niet, kan je misschien zelf het initiatief nemen om het dit jaar te doen of mensen oproepen het over te nemen. Dat iemand eenmalig iets doet, wil niet altijd zeggen dat ie dat van plan is vaker te doen. Ik zou zeker niet afwachten, maar vooral kijken wat je zelf kan bijdragen/overnemen. Je vraag hier is al een mooi begin! groetjes GeoVlinder
De Wijngemachtigde Geplaatst 14 oktober 2010 Geplaatst 14 oktober 2010 Geen idee of Lepman nog zin heeft; hij is niet meer zo actief op het forum (maar wel aan het cachen in Afghanistan, zo zag ik laatst). Maar hoe dan ook, ik wil graag weer meehelpen aan de totstandkoming van de wedstrijd. Als we nu voor het eind van het jaar 2009 coveren, kunnen we begin volgend jaar de beste log van 2010 gaan kiezen. Ik hou het draadje in de gaten.
Wad-Seekers Geplaatst 14 oktober 2010 Geplaatst 14 oktober 2010 @Zilvervloot. Ik snap wel dat je die banner wil uitbreiden Wedstrijd lijkt me leuk. Veel logs gaan immers ieders neus voorbij. Niemand/weinigen zullen speciaal inloggen om logs te gaan lezen lijkt me?
Waldio Geplaatst 14 oktober 2010 Geplaatst 14 oktober 2010 Lijkt me leuk! Ik wil er best wel wat voor doen, maar niet te veel. @zilvervloot, je wilt zeker revanche?
haakmeer Geplaatst 15 oktober 2010 Geplaatst 15 oktober 2010 t begint hier aardig op de commerciele zenders te lijken met al die the best off topics. Ik begin me zo langzamerhand af te vragen waar het nog om gaat, het cachen of he geouwehoer er om heen.
Mr.Atari Geplaatst 15 oktober 2010 Geplaatst 15 oktober 2010 @haakmeer, dan wijs ik je even op forumregel 4, daar staat o.a. Heb respect voor andermans topic. Doet het topic je niets, blijf er dan uit en gebruik de topic niet voor eigen doeleinden.
team nessa Geplaatst 15 oktober 2010 Geplaatst 15 oktober 2010 Ik kan me er wel in vinden, het lijkt wel of overal een wedstrijdje van gemaakt moet worden. En je mag toch gewoon je mening geven?
haakmeer Geplaatst 15 oktober 2010 Geplaatst 15 oktober 2010 Ik kan me er wel in vinden, het lijkt wel of overal een wedstrijdje van gemaakt moet worden. En je mag toch gewoon je mening geven? dat mag dus niet meer hier, volgend jaar maar geen donateur meer denk ik
Zilvervloot Geplaatst 15 oktober 2010 Auteur Geplaatst 15 oktober 2010 Ik probeer bij een cache die het waard is, altijd iets leuks neer te zetten. Helaas laat mijn schrijfmuze zich niet commanderen. Maar ik denk dat er in 2009 (en ook in 2010) af en toe wel iets leesbaars uit het toetsenbord heb kunnen schudden. Maar er zijn veel medecachers wiens logjes is graag lees. Ik heb een aantal favoriete auteurs. Om de mooiste pennenvruchten van die schrijvers ook aan de rest van Nederland te tonen was denk ik de constructie zoals vorige keer werd gehouden erg geschikt. Dat was inderdaad een wedstrijd, maar net als toen, is de eer om genomineerd te worden veel belangrijker dan de uiteindelijke prijs. ... kan je misschien zelf het initiatief nemen om het dit jaar te doen...Je hebt gelijk mej Geovlinder. Waarom vanaf de zijlijn roepen? Waarom eisen dat anderen maar iets moeten organiseren en zelf achteroverleunend te parasiteren op de energie en inzet van anderen? Ik heb daarvoor twee redenen: Ik ben er niet zo goed in en ik wil zelf mee doen. Ik hoop dat net als bij de vorige wedstrijd, weer een van mijn logjes genomineerd zal worden. Zilvervloot.
De Wijngemachtigde Geplaatst 15 oktober 2010 Geplaatst 15 oktober 2010 Ik kan me er wel in vinden, het lijkt wel of overal een wedstrijdje van gemaakt moet worden. En je mag toch gewoon je mening geven? dat mag dus niet meer hier, volgend jaar maar geen donateur meer denk ik Wees nou niet zo snel op de teentjes getrapt. Je vindt een wedstrijd over wie de leukste log van 2009 heeft geschreven geouwehoer, en je stelt dat we moeten gaan cachen. Ik denk dat geocachen o.a. inhoudt dat je een log op internet schrijft waarin je je bevindingen weergeeft. Dat sommige mensen er een sport van maken daar een leuk verhaal van te maken en zo uitgebreid verslag doen, wordt door de meeste leggers gewaardeerd (althans, uit eigen ervaring als legger: ik vind dat heel leuk). Sommige logs zijn werkelijk om te brullen, geven soms de sfeer heel goed weer waarin de cache werd gezocht en gevonden, en het kunnen soms echt literaire parels zijn. Wat is er nou zo erg aan het organiseren van een wedstrijdje om dat soort logjes eens naar voren te halen? De vorige keer vond ik het heel leuk om logjes te zien, die ik anders nooit had gelezen. Als je geen zin hebt in deze wedstijd, prima, ga lekker cachen, maar laat anderen lekker hier een wedstrijdje organiseren.
team nessa Geplaatst 15 oktober 2010 Geplaatst 15 oktober 2010 Een nominatie voor slechtste logs/loggers lijkt me ook wel wat....
De Wijngemachtigde Geplaatst 15 oktober 2010 Geplaatst 15 oktober 2010 Een nominatie voor slechtste logs/loggers lijkt me ook wel wat.... Hmm, welke van de 25,000 logs met "Snel gevonden, tftc." zou dan moeten winnen?
Aanbevolen berichten