Spring naar bijdragen

Topictitels


De Witte Weduwe

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gast geebheart

Rare vraag voor iemand wiens naam uit 3 hoofdletters bestaat

Waarom gebruik je zelf hoodletters?? is nergens voor nodig in je naam

Mischien beantwoord je eigen antwoord meteen je eigen vraag

bewerkt door geebheart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij doet de software in het programma dit vanzelf. Het zijn niet de topicstarters persoonlijk die elk woord massaal van een hoofdletter voorzien.

 

Klopt, maar volgens mij bedoelde de topicstarter de vraag ook met die achterliggende gedachte....

 

... of ik heb 't verkeerd begrepen (niet ondenkbaar ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Valt Meer Op

 

Niet zo hard, joh! Ik schrik me dood! str.gif

 

;)

 

 

 

Waarom gebruik je zelf hoofdletters??

 

Tja, die vraag kon ik verwachten natuurlijk. :P

Maar ik ben een beetje ouderwets aangelegd: namen schrijf ik altijd met een hoofdletter.

Volgens jou is dat nergens voor nodig, maar 't is toch wel errug gebruikelijk hoor!

Een nieuwe zin met een hoofdletter beginnen is ook vrij gebruikelijk, maar ieder woord in een zin met een hoofdletter beginnen ben ik nog nooit ergens tegengekomen. .

 

 

 

Klopt, maar volgens mij bedoelde de topicstarter de vraag ook met die achterliggende gedachte....

 

Ja inderdaad, ik nam niet aan dat iedereen opeens met hoofdletters gaat zitten werken. Zelfs in dat ene zinnetje wat ik getikt heb is het best lastig om consequent een hoofdletter te gebruiken. Het viel me alleen op, een tijdje al, en ik was gewoon benieuwd naar de achterliggende reden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat de topictitel van dit topic maar uit een woord bestaat. Anders wisten we wellicht je of het tweede woord opzettelijk met een hoofdletter geschreven had....

 

(Als het in de forum software zit vind ik het een belachelijke feature, maar wel minstens net zo belachelijk als dat iedereen de topictitel Met Een Hoofdletter Schrijft)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat de topictitel van dit topic maar uit een woord bestaat. Anders wisten we wellicht je of het tweede woord opzettelijk met een hoofdletter geschreven had....

 

Waarom denk ik daar nou weer niet aan ... :frusty:

Heb geprobeerd om m'n eerste post te editen, maar ik kan niet bij de titel komen. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...