hendrikus Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 Ik krijg de Java-plugin niet werkend... Blijkbaar heb ik toch niet zoveel verstand van ICT De daar gebruikte chat software is erg kritisch voor het soort java wat je gebruikt. Gewoon je java updaten. Ik kom gewoon daar in de chat met windows en met xUbuntu.
Setzies Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 Wij zien jou altijd wel atari....zullen de volgende keer ff roepen zodat je ons ziet maar we wachten wel af hoor...en zolang we er niet op kunnen kletsen we wel bij de buren. Bedankt voor je reactie
Attila de Hunt Geplaatst 13 september 2010 Auteur Geplaatst 13 september 2010 kom ook even bij de buren kletsen Atari, is gezellig en ontspannend!
Gast geebheart Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 Het is ook wat hier... Ik kijk nog met enige regelmaat op de chat, en dan is er vrijwel niemand aanwezig. Nu moet ineens stante pede de chat weer online... Iedereen heeft gemerkt dat de upgrade van het forum niet geheel vlekkenloos verlopen is. Er wordt hard gewerkt om alles weer functioneel te krijgen, voorlopig kan ik alleen maar zeggen: Heb geduld, ga desnoods even wat oppikkertjes doen, dan kom je misschien wel andere cachers tegen waar je dan vrijelijk mee kan chatten... vraag me af wanneer je dan op de chat komt zeker om 4 uur s'ochtends?? ik zie je nooit daar vind t wel een respectloze opmerking richting ons was veel logischer geweest als je eerst alles in order had gemaakt en dan pas online had gezet nu loopt iedereen te mopperen en daz jammer
averschuuren Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 Hallo!! de site werkt niet 100% nou en, geef de VRIJWILLIGERS die veel tijd in "onze site" steken de tijd om .nl in orde te maken ipv alleen maar commentaar geven. AVerschuuren
Lepman Geplaatst 14 september 2010 Geplaatst 14 september 2010 Het lijkt me een compliment voor de site dat bezoekers 'zeuren' dat iets niet werkt wat ze graag weer willen gebruiken. De manier hoe daarop gereageerd wordt kan wellicht iets 'klantvriendelijker'.
Axel-F Geplaatst 14 september 2010 Geplaatst 14 september 2010 Zeg hoe is het eigenlijk met de geochat? Ik begrijp best dat er heel hard aan gewerkt is en wordt (waarvoor dank), maar ik begrijp niet zo goed waarom alles live is gegooid zonder dat imho essentiële .nl zaken zoals de geochat en de geo d'or funtie niet werkt. Gelukkig zijn er meer wegen naar het oh zo mooie Rome.
Mr.Atari Geplaatst 14 september 2010 Geplaatst 14 september 2010 Wij zien jou altijd wel atari....zullen de volgende keer ff roepen zodat je ons ziet maar we wachten wel af hoor...en zolang we er niet op kunnen kletsen we wel bij de buren. Bedankt voor je reactie kom ook even bij de buren kletsen Atari, is gezellig en ontspannend! Nee hoor, bedankt... Niet nog meer accounts...
Gast geebheart Geplaatst 14 september 2010 Geplaatst 14 september 2010 is er al bekend wanneer de chat weer gaat werken? enige wat er tot nu toe gemeld is zijn verwijten richting de leden dat we zeiken er over
Beukenootje Geplaatst 14 september 2010 Geplaatst 14 september 2010 Er is ook gezegd dat er aan gewerkt zou worden. Het zijn allemaal vrijwilligers, dus kan je niet verwachten dat ze er de hele dag aan kunnen werken. Gisteravond is het niet gelukt, vanavond kan er verder aan worden gewerkt. Probeer het eind van de avond of morgenochtend nog eens....
Gast geebheart Geplaatst 14 september 2010 Geplaatst 14 september 2010 of volgende maand, als ze een keer tijd en zin hebben ze hadden dit allemaal achter de schermen moeten doen en online zetten als alles klaar is zo doet elke site het, professioneel en hobby sites, behalve deze site niet iets wat 30% af is online zetten en dan kwaad worden als de gebruiker er iets over zegt
wilm@ Geplaatst 14 september 2010 Geplaatst 14 september 2010 Jammer dat ik niet meer op de chat kan komen.......
Gast geebheart Geplaatst 14 september 2010 Geplaatst 14 september 2010 we missen je wilm@ en kalk ook al hopelijk is die chat snel online kan wel weer mn standaardvrhaal oplepelen maar dat helpt nx en levert alleen een ban op wel apart dat de modtooltjes wel meteen werken op t nieuwe forum maar de echt handige en nodige dingen zoals de chat, geo d'ors en dat soort dingen het niet doen, duidelijk waar de prioriteit ligt vh team, dacht dat het om de gebruiker ging, verkeerd gedacht kennelijk
Fotogravinnetje Geplaatst 14 september 2010 Geplaatst 14 september 2010 Zou dat niet meer te maken hebben met dat forum-software primair voor het forum is, en dat de rest dus niet automatisch meegeleverd wordt?
nu even niet Geplaatst 14 september 2010 Geplaatst 14 september 2010 Heerlijk, opeens veel tijd over zelfs die andere chat kom ik ook niet op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden