nu even niet Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 Kan iemand aangeven wanneer de chat weer in de lucht is?
Attila de Hunt Geplaatst 13 september 2010 Auteur Geplaatst 13 september 2010 We zitten bij de buren !
Gast geebheart Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 de chat wordt duidelijk gemist duz hopelijk is die snel weer online
nu even niet Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 Is het daar gezellig? en is daar nog voldoende plaats, staan plaatsen geen probleem. Ik neem de borrelhapjes wel mee. Wie de rest? We zitten bij de buren !
Attila de Hunt Geplaatst 13 september 2010 Auteur Geplaatst 13 september 2010 Kom je nog, nuffnie??!!
Peetee Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 (bewerkt) Nou, dan zolang maar ff op Twitter. Hashtag #Geocaching-nl ? 13 september 2010 bewerkt door Peetee
nu even niet Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 Ik ben even aan het kijken wat ik nog meer ga nemen, aangezien het in een onbekende kroeg een vorm van overleven is. Kan je voor de zekerheid het adres nog geven?
TeamH2Assen Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 't Lukt mij ook niet om op de chat te komen. Gebruikersnaam en wachtwoord onjuist, geeft het inlogscherm aan. Nou, echt niet! Maar goed, gedeelde smart is halve smart... mis jullie.
Gast geebheart Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 kom allen naar www.de buren.nl chat werkt wel daar en is reuze gezelli
TeamH2Assen Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 Hmmm... weer een account aanmaken... wat n gedoe.
nu even niet Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 Ik krijg de Java-plugin niet werkend... Blijkbaar heb ik toch niet zoveel verstand van ICT kom allen naar www.de buren.nl chat werkt wel daar en is reuze gezelli
Setzies Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 hoeft maar één keer hoor, accountje aanmaken
BaMoMa Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 Geduld is een gepoetste winkel.... Precies! Ze hadden ook best eerst alles achter de schermen werkend kunnen maken, maar ja, als je geen geduld hebt he...
Mr.Atari Geplaatst 13 september 2010 Geplaatst 13 september 2010 Het is ook wat hier... Ik kijk nog met enige regelmaat op de chat, en dan is er vrijwel niemand aanwezig. Nu moet ineens stante pede de chat weer online... Iedereen heeft gemerkt dat de upgrade van het forum niet geheel vlekkenloos verlopen is. Er wordt hard gewerkt om alles weer functioneel te krijgen, voorlopig kan ik alleen maar zeggen: Heb geduld, ga desnoods even wat oppikkertjes doen, dan kom je misschien wel andere cachers tegen waar je dan vrijelijk mee kan chatten...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden