Spring naar bijdragen

Waar Is De Chat???


Attila de Hunt

Aanbevolen berichten

Ik krijg de Java-plugin niet werkend... Blijkbaar heb ik toch niet zoveel verstand van ICT

De daar gebruikte chat software is erg kritisch voor het soort java wat je gebruikt.

Gewoon je java updaten.

Ik kom gewoon daar in de chat met windows en met xUbuntu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is ook wat hier... Ik kijk nog met enige regelmaat op de chat, en dan is er vrijwel niemand aanwezig.

Nu moet ineens stante pede de chat weer online...

 

Iedereen heeft gemerkt dat de upgrade van het forum niet geheel vlekkenloos verlopen is. Er wordt hard gewerkt om alles weer functioneel te krijgen, voorlopig kan ik alleen maar zeggen: Heb geduld, ga desnoods even wat oppikkertjes doen, dan kom je misschien wel andere cachers tegen waar je dan vrijelijk mee kan chatten...

vraag me af wanneer je dan op de chat komt

zeker om 4 uur s'ochtends?? ik zie je nooit daar

vind t wel een respectloze opmerking richting ons

was veel logischer geweest als je eerst alles in order had gemaakt en dan pas online had gezet

nu loopt iedereen te mopperen en daz jammer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg hoe is het eigenlijk met de geochat? Ik begrijp best dat er heel hard aan gewerkt is en wordt (waarvoor dank), maar ik begrijp niet zo goed waarom alles live is gegooid zonder dat imho essentiële .nl zaken zoals de geochat en de geo d'or funtie niet werkt. Gelukkig zijn er meer wegen naar het oh zo mooie Rome.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zien jou altijd wel atari....zullen de volgende keer ff roepen zodat je ons ziet :lol1: maar we wachten wel af hoor...en zolang we er niet op kunnen kletsen we wel bij de buren.

 

Bedankt voor je reactie

 

 

kom ook even bij de buren kletsen Atari, is gezellig en ontspannend! :lol:

 

Nee hoor, bedankt... Niet nog meer accounts...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is ook gezegd dat er aan gewerkt zou worden.

Het zijn allemaal vrijwilligers, dus kan je niet verwachten dat ze er de hele dag aan kunnen werken. Gisteravond is het niet gelukt, vanavond kan er verder aan worden gewerkt. Probeer het eind van de avond of morgenochtend nog eens.... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

of volgende maand, als ze een keer tijd en zin hebben

ze hadden dit allemaal achter de schermen moeten doen en online zetten als alles klaar is

zo doet elke site het, professioneel en hobby sites, behalve deze site

niet iets wat 30% af is online zetten en dan kwaad worden als de gebruiker er iets over zegt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

we missen je wilm@ en kalk ook al :beerchug:

hopelijk is die chat snel online

kan wel weer mn standaardvrhaal oplepelen maar dat helpt nx en levert alleen een ban op

wel apart dat de modtooltjes wel meteen werken op t nieuwe forum maar de echt handige en nodige dingen zoals de chat, geo d'ors en dat soort dingen het niet doen, duidelijk waar de prioriteit ligt vh team, dacht dat het om de gebruiker ging, verkeerd gedacht kennelijk :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...