Spring naar bijdragen

Site Op Mobiel


Team IJsbeer

Aanbevolen berichten

hoihoi

 

is er van de site geocaching.com ook een uitvoering di evoor je mobiel geschikt is. Dan hoef ik alles niet uit te printen en kan ik de hints ter plekke lezen. Dat lijkt me handig aangezien ik alle carpoolplaatsen in mijn gps heb gezet maar het eigenlijk niet zie zitten om die allemaal 1 voor 1 op te gaan zoeken te kijken of er een hint bij staat en die dan met knippen en plakken op papier te zetten. Of is daar een makkelijker manier voor

 

groetjes

marlies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi en welkom, :blush:

Ik zie dat je nieuw bent in de wereld van geocaching.

Ik heb geen direct antwoord op je vraag, maar ik vermoed dat het wel wat uitmaakt welke telefoon je hebt.

Misschien kun je dat hier nog even melden.

 

Je zult verder vast al wat topics hierover kunnen vinden in het forum: Software, subforum; Diversen.

Even naar beneden scrollen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat er ook Geocaching Live is. live.geocaching.com

Die site is wat meer gericht op PDA's en mobiele telefoons. Het gaat iets verder dan alleen een kaart van geocaching.com maar verder zou ik zo niet weten.

Is vast wel iets meer over te vinden op het forum hier.

 

Maar zowel voor de gewone site als de LIVE site geldt inderdaad: is wel telefoon afhankelijk.

De gewone site pakt ie op de telefoon van mijn vriendin bijvoorbeeld prima, terwijl mijn eigen telefoon dr wat meer moeite mee heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...