Spring naar bijdragen

Krijg Geen Caches Geladen In De 62


Petra

Aanbevolen berichten

Hallo, wil ik in mijn nieuwe gps 62st voor het eerst caches laden vanuit gsak en dat wil maar niet lukken. Heb een filter gemaakt vanuit een bep cache en toen 5km omtrek aangegeven. hij filtert er keurig 10 caches uit en als ik dan zeg send waypoints dan krijg ik te zien dat gpsbabel.exe niet meer werkt. babel geïnstalleerd maar nog steeds volgt het zelfde probleem.

balen dus. wat doe ik verkeerd? graag in begrijpelijke makkelijke taal want ben niet zo'n computer nerd.

een screen maken lukt ook niet heb er nu wel een foto van maar krijg die hier niet geplakt.

al vast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb je de usb drivers geladen/geinstalleerd voor het type garmin: http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=591

Kan je met een ander pakket de gps benaderen (mapsource)

Werk je vanuit een virtuele pc (bij mij werkt het dan niet)

Een omloop via oziexplorer kan je ook helpen by the way. Dus export naar ozi, daarna naar de gps

 

p.s. gpsbabel is onderdeel van gsak ! Die hoef je niet te installeren.

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke maar als ik dat probeer te lezen, ja mijn engels is ook niet zo geweldig, maar dan zegt hij toch dat ik ipv 77134 een nieuwere versie nodig heb nl 77212. maar die staat nog niet op de site. volgens mij heb ik de nieuwste. dus moet ik het dan toch downloaden?

o ja spoilersync wat je nodig hebt voor de foto's te laden wil ook niet installeren hij mist een stukje zegt hij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zou moeten werken (zonder gebruik te maken van gsak) is het gpx bestand downloaden van de .com site, en dat plaatsen in de map GPX op je gps.

Het mapje gpx staat in de garmin map van je gps wanneer je er met de verkenner naartoe gaat.

 

Voorwaarde is wel dat de Premium member bent anders kun je geen gpx bestanden downloaden.

bewerkt door GeSi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

waar vind ik gpx bestand op .com en is dat dan van meerdere caches? kun je dan filteren? ik geloof dat ik stilletjes hoop op iemand die in de buurt woont die mij dit wil en kan uitleggen. en ik was nog wel zo blij met mijn nieuwe speeltje alle kaarten zijn geïnstalleerd zonder moeite en bij het laatste wil het maar niet lukken :(:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt hier gsak update een update voor GSAK vinden zodat de makro wel werkt.

Let wel even op dat je na deze update even opnieuw je GSAK moet registreren. Daarvoor is het nieuwe (ik meen 16-cijferige) registratienummer nodig dat je laatst toegestuurd hebt gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:huh: HOI HOI gelukt was al bang voor slapeloze nachten. de filter staat erin nog wel zonder foto's maar ja daar heb je soilersyne voor nodig dat heb ik keurig gedownload maar hij zegt dat hij iets mist dus daar kom ik ook niet verder mee.

wat wel lastig is dat je als je een cache aangeeft je eerst go moet zeggen om naar de beschrijving te kunnen gaan en dat ik het er naar toe gaan er niet uit krijg wil ik dus weer een andere cache zien moet ik via andere zoeken de lijst oproepen en daar een andere cache aangeven door go om die beschrijving te zien. is niet handig maar kan geen andere manier vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu de caches in het apparaat staan met beschrijvingen komt het volgende om de hoek kijken.

Je hebt regelmatig multi caches waarbij je foto's tegen komt die je moet zoeken in de buurt. Zonder die foto's kun je dus niet die cache doen. is het mogelijk om ook deze foto's in te laden?

spoiler foto's lukt ons al vind ik het niet echt handig gaan maar eigenlijk vind ik die ander foto's dus veel noodzakelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...