Spring naar bijdragen

Moderators, Bedankt!!


Waldio

Aanbevolen berichten

Moderators; vaak krijgen ze altijd kritiek, ze moeten veel werk doen en ze besteden veel tijd aan hun hobby.

Dit topic is bedoelt om de moderators te bedanken voor het zware werk dat ze doen. Het is een vak apart.

 

Regels voor de goede orde

- Alleen reageren als je de moderators wilt bedanken voor hun werk. Dus niet om de moderators weer kritiek te geven!!!!

- Blijf aardig

 

Om te beginnen:

 

De nieuwe modjes: Zeer goed bezig! Ik beleeft echt plezier in jullie werk! ;)

De oude(niet te oude) modjes: Ook goed bezig! Hou het goed vol en zorg voor een goed forum!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als mod doe je het zelden goed, lijkt het. Maar zonder modjes zou het hier een zooi zijn. Alle mods: hartstikke bedankt voor alle tijd en energie die jullie in dit forum stoppen om het leuk en gezellig te houden! En heel veel succes om het vol te houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is Modereren het meest ondankbare dat je maar kan bedenken. En ja, het zijn ook mensen en inderdaad zullen ze het nooit goed doen in de ogen van hen die vinden dat ze ongelijk krijgen. Maar toch, fijn dat ze het willen doen voor ons.

 

Alle moderators en oud moderators enorm bedankt voor jullie tijd, energie, en geduld. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit een blauwe maandag mod geweest en inderdaad, dat valt niet mee. Respect voor elke mod. die het langer dan een maand volhoudt.

 

Ik ben ook blij met onze mods en het werk dat ze doen. Veel van het werk wat ze doen zien wij niet eens, maar als ze niet zouden modereren zou het hier zo een ongezellig zootje worden volgens mij.

 

Dus mods: Bedankt!!! ;)

 

Keep up the good work,

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...