Waldio Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 Moderators; vaak krijgen ze altijd kritiek, ze moeten veel werk doen en ze besteden veel tijd aan hun hobby. Dit topic is bedoelt om de moderators te bedanken voor het zware werk dat ze doen. Het is een vak apart. Regels voor de goede orde - Alleen reageren als je de moderators wilt bedanken voor hun werk. Dus niet om de moderators weer kritiek te geven!!!! - Blijf aardig Om te beginnen: De nieuwe modjes: Zeer goed bezig! Ik beleeft echt plezier in jullie werk! De oude(niet te oude) modjes: Ook goed bezig! Hou het goed vol en zorg voor een goed forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 Als mod doe je het zelden goed, lijkt het. Maar zonder modjes zou het hier een zooi zijn. Alle mods: hartstikke bedankt voor alle tijd en energie die jullie in dit forum stoppen om het leuk en gezellig te houden! En heel veel succes om het vol te houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
langzaam Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 Volgens mij is Modereren het meest ondankbare dat je maar kan bedenken. En ja, het zijn ook mensen en inderdaad zullen ze het nooit goed doen in de ogen van hen die vinden dat ze ongelijk krijgen. Maar toch, fijn dat ze het willen doen voor ons. Alle moderators en oud moderators enorm bedankt voor jullie tijd, energie, en geduld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 Ooit een blauwe maandag mod geweest en inderdaad, dat valt niet mee. Respect voor elke mod. die het langer dan een maand volhoudt. Ik ben ook blij met onze mods en het werk dat ze doen. Veel van het werk wat ze doen zien wij niet eens, maar als ze niet zouden modereren zou het hier zo een ongezellig zootje worden volgens mij. Dus mods: Bedankt!!! Keep up the good work, groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 Modjes, keep up the good work. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GrijsBaard Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 Alle modjes nieuw en oud, zonder jullie gaat het fout. Daarom zeg ik hier nu snel, aan de modjes, dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Charissa1404 Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 Wat een werk hebben die moderators soms. Draadjes open, draadjes dicht. Moderators, bedankt en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 Meestal is het werk leuk om te doen, soms iets minder. Maar met alle mods doen we ons best om het er het beste van te maken. Bedankt voor jullie reacties, dat kunnen we waarderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 15 juni 2010 Share Geplaatst 15 juni 2010 leuk om te lezen nu even wat rustiger met modje zijn, zit op terschelling en probeer hier de systemen op het schip aan het draaien te houden zodat het bedrijf door kan werken met zijn planning etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden