Spring naar bijdragen

Banner in je profiel plaatsen


Ronald en Jose

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Mr Atari,

Hoe krijg je zo'n mooi verspringende banner in je handtekening?

Alvast bedankt voor je uitleg.

Ik zorg er eerst voor dat alle plaatjes in hetzelfde formaat opgeslagen staan (200 x 50 pixels) en sla ze dan op als gifjes.

Daar gebruik ik het gratis irfanview voor.

 

Als ik dan alle gifjes klaar heb staan, dan start ik het programma UnFreez, waar ik de gifjes dan heen sleep.

Dan nog even de tijd instellen dat elk gifje te zien moet zijn en daarna opslaan.

 

Dat bestandje zet ik dan op mijn webspace en daar link ik dan naartoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Mr Atari,

Hoe krijg je zo'n mooi verspringende banner in je handtekening?

Alvast bedankt voor je uitleg.

Ik zorg er eerst voor dat alle plaatjes in hetzelfde formaat opgeslagen staan (200 x 50 pixels) en sla ze dan op als gifjes.

Daar gebruik ik het gratis irfanview voor.

 

Als ik dan alle gifjes klaar heb staan, dan start ik het programma UnFreez, waar ik de gifjes dan heen sleep.

Dan nog even de tijd instellen dat elk gifje te zien moet zijn en daarna opslaan.

 

Dat bestandje zet ik dan op mijn webspace en daar link ik dan naartoe.

 

Ik heb dit alles gedaan maar krijg nog steeds:

Sorry, dynamische plaatjes in de tags zijn niet toegelaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mr Atari,

Hoe krijg je zo'n mooi verspringende banner in je handtekening?

Alvast bedankt voor je uitleg.

Ik zorg er eerst voor dat alle plaatjes in hetzelfde formaat opgeslagen staan (200 x 50 pixels) en sla ze dan op als gifjes.

Daar gebruik ik het gratis irfanview voor.

 

Als ik dan alle gifjes klaar heb staan, dan start ik het programma UnFreez, waar ik de gifjes dan heen sleep.

Dan nog even de tijd instellen dat elk gifje te zien moet zijn en daarna opslaan.

 

Dat bestandje zet ik dan op mijn webspace en daar link ik dan naartoe.

 

Ik heb dit alles gedaan maar krijg nog steeds:

Sorry, dynamische plaatjes in de tags zijn niet toegelaten

 

Ik weet niet zeker of het je helpt. Maar je moet alles in je handtekening in 1x erop zetten dus geen toevoeging maken. Dat hielp bij mij. Oude weg. Nieuwe erop en toen kreeg ik geen foutmelding meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet zeker of het je helpt. Maar je moet alles in je handtekening in 1x erop zetten dus geen toevoeging maken. Dat hielp bij mij. Oude weg. Nieuwe erop en toen kreeg ik geen foutmelding meer.

 

Ik heb het geprobeert, maar ik kreeg de foutmelding weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mr Atari,

Hoe krijg je zo'n mooi verspringende banner in je handtekening?

Alvast bedankt voor je uitleg.

Ik zorg er eerst voor dat alle plaatjes in hetzelfde formaat opgeslagen staan (200 x 50 pixels) en sla ze dan op als gifjes.

Daar gebruik ik het gratis irfanview voor.

 

Als ik dan alle gifjes klaar heb staan, dan start ik het programma UnFreez, waar ik de gifjes dan heen sleep.

Dan nog even de tijd instellen dat elk gifje te zien moet zijn en daarna opslaan.

 

Dat bestandje zet ik dan op mijn webspace en daar link ik dan naartoe.

 

Ik heb dit alles gedaan maar krijg nog steeds:

Sorry, dynamische plaatjes in de tags zijn niet toegelaten

Let er op dat je plaatjes niet tussen blokhaken staan, maar dat je daar html tags voor gebruikt (zie mijn voorbeelden hier en hier)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let er op dat je plaatjes niet tussen blokhaken staan, maar dat je daar html tags voor gebruikt (zie mijn voorbeelden hier en hier)

 

Ik weet niet waarom, maar ik uploaden hem op een andere website en toen werkte hij meteen.

 

Ja maar dit hele gebeuren hier is een beetje verouderd.. als je nog eens rustig doorleest wat er in de voorgaande posts staat kom je er wel uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Even kijken of het gelukt is.

Nee dus. :rolleyes: Maar als je hier naartoe gaat (evt. even inloggen) en je plakt de tekst uit het onderste venster in je handtekening, dan moet het lukken.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even kijken of het gelukt is.

Nee dus. :rolleyes: Maar als je hier naartoe gaat (evt. even inloggen) en je plakt de tekst uit het onderste venster in je handtekening, dan moet het lukken.

 

Peetee heel erg bedankt, deze banner is nu wel gelukt! Ik ben er blij mee, maar eigenlijk wilde ik de onlangs gekregen banner van Hieraigo plaatsen, ik blijf proberen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je de banner van Hieraigo als handtekening plaatsen zodat hij hieronder komt te staan?

 

Ga naar je profiel op geocaching.nl (via het forum) Kies voor aanpassen handtekening. Kies voor plaatsen van een afbeelding. Als je daarop kilkt krijg je een mogelijkheid voor het invoeren van een url. Plaats daar de url van het Hieraigo log en klik op ok.

 

Kies daarna voor update handtekening onder het tekstveld.

Je ziet boven het tekstveld de banner verschijnen. Dan is het goed.

 

Succes!

bewerkt door flet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de hieraigo banner moet je dit in je gc.nl profiel zetten:

[url=http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=a706444f-f611-4931-b789-ad1da8ea7733][img="http://img.geocaching.com/cache/d36c63e4-6e11-4c21-beb7-27c581e2211b.jpg][/url]

 

Ga naar instellingen rechtsbovenin, dan naar wijzig handtekening en voer daar deze code in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gelukt! Waldio, Flet en Peetee nogmaals bedankt voor het meedenken. Na veel proberen op twee verschillende computers, twee verschillende browsers (Internet Explorer en Firefox) is het nu toch eindelijk gelukt om twee banners in mijn handtekening te krijgen! Een idee van Flet was om de statbar te verwijderen, daarna eerst de Hieraigobanner te plaatsen en daarna weer de statbar en dat bleek de oplossing. Meteen ook de banner van Stevig stappen erbij gezet, ben ik weer compleet.

bewerkt door Kiraon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...