De Oliva's Geplaatst 28 mei 2010 Geplaatst 28 mei 2010 Geen speciale apparatuur nodig.... bedoeld men dat je dan helemaal geen GPS nodig hebt of dat je met een basis GPS toe kan (dus geen wherigo achtige zaken)?
Mr.Atari Geplaatst 28 mei 2010 Geplaatst 28 mei 2010 In dat geval zou een veelgemaakte spelfout wel kloppen... cashing...
De Oliva's Geplaatst 28 mei 2010 Geplaatst 28 mei 2010 Een "Offspring" cache: vooral hier vlak over de grens zie ik vaak zgn bonus caches. Heb je een multi gedaan en in de container vindt je een coordinaat van nog een cache, die dan vaak als Mysterie op de kaart staat. Offspring cache zou ik hier een mooi woord voor vinden.
superboppe Geplaatst 28 mei 2010 Geplaatst 28 mei 2010 Een "Offspring" cache: vooral hier vlak over de grens zie ik vaak zgn bonus caches. Heb je een multi gedaan en in de container vindt je een coordinaat van nog een cache, die dan vaak als Mysterie op de kaart staat. Offspring cache zou ik hier een mooi woord voor vinden. Ik noem dat een vervolg-cache, en die zijn er al genoeg. Nee, leuker lijkt me een cache die je niet ziet in de listings, maar die je alleen tegenkomt als je een andere cache hebt gevonden. Die je wel kan loggen, maar waarvan geen gegevens zichtbaar zijn tot je de code hebt gevonden in een andere cache. Lastig natuurlijk als je ver van huis bent en geen mobiel internet hebt, maar je zou natuurlijk de coordinaten in cache (1), die gewoon op GC.com staat, kunnen aantreffen, en op die coordinaten ligt een "O"-cache, cache (2), waarin een code zit waarmee je die te zien krijgt en dan pas kan loggen. Een soort dubbele mystery. Cachen zonder GPS valt nu onder de misleidende titel Letterboxing, dus dat zal het wel niet zijn.
*BaJo* Geplaatst 28 mei 2010 Geplaatst 28 mei 2010 Geen speciale apparatuur zoals speciale gps'r, klim uitrusting, duikapperatuur enz Geen speciale apparatuur nodig.... bedoeld men dat je dan helemaal geen GPS nodig hebt of dat je met een basis GPS toe kan (dus geen wherigo achtige zaken)?
De GEO Ridders Geplaatst 28 mei 2010 Geplaatst 28 mei 2010 Wat dacht je van 'Online Cache'. Alleen een computertje nodig ... lekker thuis in je huiskamer zitten en virtueel een cachje lopen en yep, online loggen in je luie stoel. Lijkt me niks eigenlijk. Ben benieuwd naar het type
Waldio Geplaatst 28 mei 2010 Geplaatst 28 mei 2010 Wat dacht je van: Only standart members Naast de premium members caches moeten er ook caches zijn die niet voor premiums is! Kunnen die een keer ook iets niet!
De Wijngemachtigde Geplaatst 28 mei 2010 Geplaatst 28 mei 2010 Er is blijkbaar overal bekend gemaakt dat er binnenkort een nieuw type cache verschijnt. En de naam van dit type cache begint (in het engels) met een O.Omdat er verder nergens iets over te lezen valt dacht ik dat het leuk was als we er alvast wat over speculeren? Wat voor type cache zou er nog te bedenken zijn? Er is overal bekend gemaakt dat er binnenkort een nieuw type cache verschijnt, maar er is verder nergens iets over te lezen.... Daar begrijp ik niks van. Waar komt deze info vandaan?
delta123 Geplaatst 28 mei 2010 Auteur Geplaatst 28 mei 2010 Onder andere de laatste GC.NL nieuwsbrief. Verder is het medegedeeld in chatsessies met Brian van Groundspeak
MatsRetep Geplaatst 28 mei 2010 Geplaatst 28 mei 2010 Ik weet het: een Onzichtbare cache, daar kan mooi mijn onzichtbare coin in (en die bestaat echt)
De Oliva's Geplaatst 28 mei 2010 Geplaatst 28 mei 2010 Ik weet het: een Onzichtbare cache, daar kan mooi mijn onzichtbare coin in (en die bestaat echt) Zo wordt het wel heel gemakkelijk een coin kwijt te raken....
MatsRetep Geplaatst 28 mei 2010 Geplaatst 28 mei 2010 Ik weet het: een Onzichtbare cache, daar kan mooi mijn onzichtbare coin in (en die bestaat echt) Zo wordt het wel heel gemakkelijk een coin kwijt te raken.... Ja maar als ie geript wordt kunnen ze hem gelukkig niet zien
Mr.Atari Geplaatst 28 mei 2010 Geplaatst 28 mei 2010 Ik weet het: een Onzichtbare cache, daar kan mooi mijn onzichtbare coin in (en die bestaat echt)en hoe log je die dan? Ik heb geen x-ray vision of iets dergelijks, dus een onzichtbare code kan ik niet lezen... Misschien ben ik de coin zelfs al wel eens tegengekomen, maar ja, ik kon 'm niet zien...
Team Professor X Geplaatst 28 mei 2010 Geplaatst 28 mei 2010 Ik weet het: een Onzichtbare cache, daar kan mooi mijn onzichtbare coin in (en die bestaat echt)en hoe log je die dan? Ik heb geen x-ray vision of iets dergelijks, dus een onzichtbare code kan ik niet lezen... Misschien ben ik de coin zelfs al wel eens tegengekomen, maar ja, ik kon 'm niet zien... Die zie je alleen in je inventory voorbij komen als je net op dat moment kijkt. Probleem is dat die nummers onder een paar personen circuleren en dus van de ene naar de andere cache vliegt (virtueel). Na een event zie je het vaak als er weer een discoverlijstje oid is uitgedeeld. Maar wat heb je eraan ? Niets...oja, icoontje erbij.
Aanbevolen berichten