Biertjuh Geplaatst 10 januari 2004 Geplaatst 10 januari 2004 (bewerkt) Bericht verplaatst naar ander draadje Marja 10 januari 2004 bewerkt door Biertjuh
Lady Cachetta Geplaatst 20 januari 2004 Geplaatst 20 januari 2004 Voor dat dit bericht gelezen wordt: in de tekst heb ik proberen alle aanstootgevende woorden te vermijden. Wel lastig in mijn vakgebied... Inmiddels is de originele vraag aardig verzand, maar om daar op terug te komen: ik ben verloskundige en als je dus met weeën zit kun je bij mij terecht. Trouwens: met alle dingen die vastzitten in holtes en gaten ben ik goed. Ook handig in websites ontwerpen en bouwen. Verder weet ik veel over vogels. Ik ben dus de ideale persoon als je een website wilt bouwen over vastzittende vogels die hun ei niet kwijt kunnen!
Lex Geplaatst 20 januari 2004 Geplaatst 20 januari 2004 Kan iemand me vertellen hoe zo'n handtekening nou eigenlijk werkt? Nee, helaas niet, maar ik weet wel te vertellen dat het laatste stukje in de handtekening overbodig is en zonder schade verwijderd kan worden. Of is dat nu juist deel van de grap? ++ Lex ++
Kruimeldief Geplaatst 20 januari 2004 Geplaatst 20 januari 2004 Ik weet wel te vertellen dat het laatste stukje in de handtekening overbodig is en zonder schade verwijderd kan worden. Of is dat nu juist deel van de grap? ++ Lex ++ Wat dacht je lex, als je dit ook nog eens leest? Ik ben dus de ideale persoon als je een website wilt bouwen over vastzittende vogels die hun ei niet kwijt kunnen! GRTZ Kruimeldief
Rovel Geplaatst 20 januari 2004 Geplaatst 20 januari 2004 met alle dingen die vastzitten in holtes en gaten ben ik goed. Nee, nee, ik trap er niet meer in.
Kruimeldief Geplaatst 20 januari 2004 Geplaatst 20 januari 2004 met alle dingen die vastzitten in holtes en gaten ben ik goed. Nee, nee, ik trap er niet meer in. Ja, anders kun jij je helemaal niet meer laten zien op dit forum Rovel Als je anno 2004 naar de hoeren gaan met medeweten en instemming van je echtgenote en je hebt een PC van de zaak en al surfend heb je een blote tiet opgeduikeld, mag je geen wethouder meer zijn...... Hallo??? Is dit nog wel Nederland? Aan dit soort hypocrysie en aan de zinloze lerarenmood is te zien dat we hoe langer hoe betere Amerikanen aan het worden zijn..... Bush is trots op ons. GRTZ Kruimeldief Als het volgende voor Amerka geldt, wat is dan de clifhanger voor ons ????? Als de Indianen een wat strenger immigratiebeleid hadden gevoerd was het nu niet zo een puinhoop in Amerika geweest.
Heirbaut Hunters Geplaatst 20 januari 2004 Geplaatst 20 januari 2004 met alle dingen die vastzitten in holtes en gaten ben ik goed. Nee, nee, ik trap er niet meer in. Ja, anders kun jij je helemaal niet meer laten zien op dit forum Rovel Als je anno 2004 naar de hoeren gaan met medeweten en instemming van je echtgenote en je hebt een PC van de zaak en al surfend heb je een blote tiet opgeduikeld, mag je geen wethouder meer zijn...... Hallo??? Is dit nog wel Nederland? Aan dit soort hypocrysie en aan de zinloze lerarenmood is te zien dat we hoe langer hoe betere Amerikanen aan het worden zijn..... Bush is trots op ons. GRTZ Kruimeldief Als het volgende voor Amerka geldt, wat is dan de clifhanger voor ons ????? Als de Indianen een wat strenger immigratiebeleid hadden gevoerd was het nu niet zo een puinhoop in Amerika geweest. Kruimel, schei uit met die plaatjes. Ik pies in me broek...
Kruimeldief Geplaatst 28 januari 2004 Geplaatst 28 januari 2004 Ha die kruimeldief Wat komen onze gedachten heel veel overeen alleen ik breng het wat anders Groetjes keske27 dus gewoon kees Misschien omdat onze gedachten toch niet zo veel overeen komen?? GRTZ Kruimeldief Ik weet verdorie zelf niet eens wat ik ga denken laat staan dat een ander er overeenkomst in ziet met zijn eigen gedachten. Ik denk, ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig........
SplinterTeam Geplaatst 28 januari 2004 Geplaatst 28 januari 2004 Hallo Zuurtje, vraagje over schieten met 120 mm kanonnen Ik heb een weigeraar, heb ook met de noodafvuurinrichting het geprobeerd, 15 min gewacht en nu???? groeten, SplinterTeam(004)
Heirbaut Hunters Geplaatst 28 januari 2004 Geplaatst 28 januari 2004 Standaard toch??! RITMEESTER, HIJ DOET HET NIET!!!! roepen en dan wordt het voor je geregeld. Dat zijn namelijk de handjes van de ritmeester. EN als het veel tijd kost, de overuren noteren en declareren Kweenie of Zuurtje ook ritmeester is... maar hij lust wel haver
Merlijn-NL Geplaatst 21 januari 2006 Geplaatst 21 januari 2006 Gaan we nu dienstverhalen ophalen? ik weet er ook nog 1. Ritmeester:"Hoe ben jij bij de technische dienst gekomen?" "Nou op een gegeven ontdekte ik dat de tank van mijn brommer leeg was. Ik ben toen lopend naar de kazerne gegaan." Ritmeester:"Dat had ik waarschijnlijk nooit ontdekt. Ik denk dat ik gewoon was doorgereden." PS Inmiddels nog meer verstand van onderwijs.
keske27 Geplaatst 29 mei 2012 Auteur Geplaatst 29 mei 2012 (bewerkt) Hallo all, Bij deze gooi ik een oud draadje even omhoog. Want er zullen hier toch echt mensen zijn die elkaar op de één of andere manier met iets kunnen helpen. Met kennis of adviezen bijvoorbeeld!! Ik ben namelijk op zoek naar een Vlet in ruil voor een steigerhouten tuinset. (Steigerhoutentuinset heeft een waarde van een 500 Euro.)Geen grapje, kijk maar eens op marktplaats.)) Groetjes, Keske27 29 mei 2012 bewerkt door keske27
Aanbevolen berichten