Spring naar bijdragen

Hoe Vind Ik Een Cache Die Geschikt Is Voor Kinderen?


nlaheka

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zelf heb ik ook twee kinderen en ze vinden het cachen al een avontuur op zich. Maar als ik ze vraag welke ze het mooiste of leukste vonden krijg ik een paar reacties (waarvan ook een paar uit het buitenland, die ik hier maar niet zal melden).

Schapedrift

De stille kern, wel een beetje lang, maar prachtig.

Deze willen wij zelf binnenkort gaan doen: De jacht op de gestolen Disneyschat

 

Succes met uitzoeken en veel plezier gewenst,

 

Lydia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze ervaring is dat je om leuk te cachen met kinderen niet perse kindercaches hoeft te doen (neemt niet weg dat ze wel leuk zijn natuurlijk), maar het belangrijkste is dat de route 'te doen' moet zijn (neem dus, zeker als beginneling, makkelijke caches met moeilijkheidsgraad 1 ster) en dat de kans dat je de schat (zoals onze jongste van 4 zegt) vindt heel groot is. Zeker in het begin is het niet vinden van een cache een grote deceptie. Verder doet een grotere cache het altijd goed, zeker als daar een coin of tb in zit (of als hij een eigen tb mag droppen!). Het ruilen van goodies is met name voor jongere kinderen leuk, maar met een beetje geluk zit er voor hem toch ook nog iets leuks in.

Veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil binnenkort met mijn kleinzoon een cache doen. Wie kan mij vertellen wat een leuke cache is voor een jongen van tien. Omgeving ruime straal rond Apeldoorn

Geweldig dat zoveel mensen de moeite nemen om hun kennis te delen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben afgelopen vakantie in Beekbergen, dus een kilometer of 5 onder Apeldoorn Oudhollands Ganzenbord gedaan.

 

Het is iets van 8 kilometer wandelen, maar goed te doen, de waypoints zijn nauwkeurig en leuke opdrachtjes tussendoor.

Mijn kinderen zijn 4 en 7 en hadden na afloop nog energie over. En vonden het erg leuk om te doen.

 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...