nlaheka Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Wil binnenkort met mijn kleinzoon een cache doen. Wie kan mij vertellen wat een leuke cache is voor een jongen van tien. Omgeving ruime straal rond Apeldoorn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
solletjes Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Er is heel veel moois in die regio. Ik neem aan dat jullie net beginnen met geocachen? Dan zijn dit een paar aanraders (leuk voor kinderen en niet te moeilijk): Schat van Schenkenshul Planetenpad Pokemon vermist Lijst met kindercaches door het hele land Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jalychaba Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Zelf heb ik ook twee kinderen en ze vinden het cachen al een avontuur op zich. Maar als ik ze vraag welke ze het mooiste of leukste vonden krijg ik een paar reacties (waarvan ook een paar uit het buitenland, die ik hier maar niet zal melden). Schapedrift De stille kern, wel een beetje lang, maar prachtig. Deze willen wij zelf binnenkort gaan doen: De jacht op de gestolen Disneyschat Succes met uitzoeken en veel plezier gewenst, Lydia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Thomas de trein is speciaal gemaakt voor klein kinderen! En als je een beginner bent: Hij staat ook op de lijst voor beginners. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ervani Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Dierenpark Amersfoort, leuke combi van dierentuin met als toetje een cache Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Charissa1404 Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Als je ooit in Noord-oost Groningen bent zijn: T Kikkerpad T Spinneweb T Willy wortelpad (misschien een wel heeeeel reuime straal gezien vanaf Apeldoorn...Maar toch... PS Volwassen kinderen vinden dezen ook erg leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SixpackNL Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Onze ervaring is dat je om leuk te cachen met kinderen niet perse kindercaches hoeft te doen (neemt niet weg dat ze wel leuk zijn natuurlijk), maar het belangrijkste is dat de route 'te doen' moet zijn (neem dus, zeker als beginneling, makkelijke caches met moeilijkheidsgraad 1 ster) en dat de kans dat je de schat (zoals onze jongste van 4 zegt) vindt heel groot is. Zeker in het begin is het niet vinden van een cache een grote deceptie. Verder doet een grotere cache het altijd goed, zeker als daar een coin of tb in zit (of als hij een eigen tb mag droppen!). Het ruilen van goodies is met name voor jongere kinderen leuk, maar met een beetje geluk zit er voor hem toch ook nog iets leuks in. Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 RIJTJESHUIS in de buurt van Baarn en de Lage Vuursche. GCZBNG Ontzettend leuk voor kinderen. Wandeling van een km of vier door bosrijk gebied. Ieder waypoint vormt een verrassing!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nlaheka Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2010 Wil binnenkort met mijn kleinzoon een cache doen. Wie kan mij vertellen wat een leuke cache is voor een jongen van tien. Omgeving ruime straal rond Apeldoorn Geweldig dat zoveel mensen de moeite nemen om hun kennis te delen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meryl Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 (bewerkt) Probeer deze is: Mheenpark (GCZ38J)-eenvoudig en erg kindvriendelijk! Meryl 11 mei 2010 bewerkt door meryl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wegwijspiet Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Mijn cache; GC1N5QQ is heel erg spannend wel wat thuiswerk wordt goed gewaardeerd Groet paul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 (bewerkt) Pokemon vermist 11 mei 2010 bewerkt door Heracross Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Apeldoorn? Spannend voor kinderen? Kijk eens bij de caches van Dukkie! Onovertroffen! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GT Landkaartje Geplaatst 11 mei 2010 Share Geplaatst 11 mei 2010 Wij hebben afgelopen vakantie in Beekbergen, dus een kilometer of 5 onder Apeldoorn Oudhollands Ganzenbord gedaan. Het is iets van 8 kilometer wandelen, maar goed te doen, de waypoints zijn nauwkeurig en leuke opdrachtjes tussendoor. Mijn kinderen zijn 4 en 7 en hadden na afloop nog energie over. En vonden het erg leuk om te doen. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Charissa1404 Geplaatst 14 mei 2010 Share Geplaatst 14 mei 2010 Misschien kan je ook een kijken op deze link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden