Spring naar bijdragen

Schrijven Teamleden Op Persoonlijke Titel Of Als Teamlid?


Beukenootje

Aanbevolen berichten

Gisteren is door Kapitein Haak een topic gestart over de goodieshop op het GME.

Ik heb begrepen dat het niet voor alle lezers duidelijk was of dit was geschreven door Kapitein Haak als zijnde teamlid van Stichting Geocaching Nederland of dat dit op persoonlijke titel is geschreven. Met andere woorden: is het het officiele standpunt van de Stichting dat je mesjogge bent als je niet bij de goodieshop koopt?

 

Deze verwarring kan vaker voorkomen, vandaar mijn vraag: kan er onderscheid worden gemaakt in de 'status' van de forumbijdrages door teamleden? Of is het altijd op persoonlijke titel, behalve indien anders vermeldt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kan je ook overal druk over maken. Het lijkt me duidelijk op persoonlijke titel, anders had het er bijgestaan. Of moet je bij elke zin als bestuurdlid/teamlid ergens van gaan melden of het op persoonlijke of andere titel is?

 

Nee, dit is echt muggenzifterij ten top! Echt Hollands, dat dan weer wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren is door Kapitein Haak een topic gestart over de goodieshop op het GME.

Ik heb begrepen dat het niet voor alle lezers duidelijk was of dit was geschreven door Kapitein Haak als zijnde teamlid van Stichting Geocaching Nederland of dat dit op persoonlijke titel is geschreven. Met andere woorden: is het het officiele standpunt van de Stichting dat je mesjogge bent als je niet bij de goodieshop koopt?

 

Deze verwarring kan vaker voorkomen, vandaar mijn vraag: kan er onderscheid worden gemaakt in de 'status' van de forumbijdrages door teamleden? Of is het altijd op persoonlijke titel, behalve indien anders vermeldt?

 

 

Ik weet niet waaruit jij leest dat het niet voor alle lezers duidelijk was. Dan te tweede ik schrijf altijd op persoonlijke titel op dit forum en de term zijn we mesjogge is natuurlijk meer figuurlijk bedoeld. Ofschoon ik wel twijfel aan de reacties van sommigen stel ik de reacties toch niet in twijfel. Als men hier een teamening vertegenwoordigt wordt dat hier afzonderlijk genoemd dus dit is mijn mening en zeker niet alleen van mij. Overigens zijn die wel duidelijk leesbaar in het draadje. Ik probeer met mijn post dus de discussie op te starten en dan moeten soms harde woorden gebruikt worden, dus bij deze.

 

Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet waaruit jij leest dat het niet voor alle lezers duidelijk was.

 

Uit een discussie die ik naar aanleiding van dat topic had op een ander forum. Ik ging er vanuit dat het op persoonlijke titel was, een ander dacht dat je hiermee het team vertegenwoordigde.

 

Dan te tweede ik schrijf altijd op persoonlijke titel op dit forum <knip> Als men hier een teamening vertegenwoordigt wordt dat hier afzonderlijk genoemd dus dit is mijn mening en zeker niet alleen van mij.

 

Duidelijk, dat is alles wat ik wilde weten. :thumbup:

Voor velen wellicht overbodig, maar misschien een idee om dat toe te voegen aan de signature van teamleden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan je ook overal druk over maken. Het lijkt me duidelijk op persoonlijke titel, anders had het er bijgestaan.

 

Blijkbaar kan jij je hier weer druk over maken. Zo heeft iedereen weer wat, nietwaar?

Bij een posting van een teamlid staat er links van de tekst bij zijn gegevens met grote blauwe letters dat hij TEAM lid is. Dus in zekere zin staat het er bij... :thumbup:

 

 

Of moet je bij elke zin als bestuurdlid/teamlid ergens van gaan melden of het op persoonlijke of andere titel is?

Nee, dit is echt muggenzifterij ten top! Echt Hollands, dat dan weer wel.

 

Het hoeft niet bij elke zin, maar dan heb je dus wel kans dat hierover verwarring ontstaat. Muggenzifterij of niet, ik kan het ook niet helpen dat iemand er anders over denkt dan jij en ik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan je ook overal druk over maken. Het lijkt me duidelijk op persoonlijke titel, anders had het er bijgestaan.

 

Blijkbaar kan jij je hier weer druk over maken. Zo heeft iedereen weer wat, nietwaar?

Bij een posting van een teamlid staat er links van de tekst bij zijn gegevens met grote blauwe letters dat hij TEAM lid is. Dus in zekere zin staat het er bij... :thumbup:

Dat is slechts een titel.

 

Als een politieagent (in uniform zegt): het is mij ter ore gekomen dat pizza met kaas lekker is. Vinden alle agenten dan pizza met kaas lekker omdat hij toevallig zijn uniform nog aanhad?

 

Het hoeft niet bij elke zin, maar dan heb je dus wel kans dat hierover verwarring ontstaat. Muggenzifterij of niet, ik kan het ook niet helpen dat iemand er anders over denkt dan jij en ik...

Ik kan me niet voorstellen dat iemand het niet doorhad. Een officieel iets van de stichting geocache zal niet als topic zomaar gemeld worden als dit lijkt me. Daarbij komt, er staat niet onder:

Namens de Stichting Geocaching Nederland

 

Kapitein Haak.

 

 

-Edit-

Kapitein Haak heeft zelf het antwoord al gegeven ondertussen. Dat lijkt me meer dan duidelijk.

bewerkt door Tha_Duck
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou me er niet druk om maken. De man baalde gewoon als een stekker, dat er niemand bij zijn kraampje kwam, terwijl het naastgelegen kraampje kennelijk wel aanloop had.....

 

Hij vindt, dat als je een keuze hebt, je wellicht beter bij hem kunt kopen, omdat je dan geocaching.nl steunt. Dat is voor iedereen een afweging, die hij of zij zélf moet maken, voordat hij/zij een petje koopt, danwel een petling of een magneetje.

 

In een vorm van ultieme frustratie heeft hij dit draadje daarop geopend. Daar kunnen wij, lezers en eventueel kopers van goodies, mee doen wat we willen. Maar ik heb geen moment de idee gehad, dat geocaching.nl ons min of meer "dringend" verzocht onze spullen bij hun eigen shop te kopen.

 

Ik moet wel zeggen, dat de service van de goodiesshop erg goed is. Heb er twee maal een petje gekocht en alles werd uit de kast gehaald om aan mijn wensen tegemoet te komen. (waarmee ik niet zeg, dat de service elders niet goed zou zijn, maar daar heb ik gewoon geen ervaring mee)

 

Kortom, wie goed doet, goed ontmoet.... En het heeft geen zin om jaloers te zijn op de buurman, als je kennelijk zelf niet in staat bent of niet in staat wilt zijn, om diezelfde professionaliteit te bieden.

 

Maar als ik weer eens wat nodig hebt...... Dan krijgt de goodiesshop van mij een mailtje.... Puur omdat ik tevreden was met hun service en zeker niet, omdat ik toevallig af en toe wat nodeloos gebeuzel op geocaching.nl plaats.!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou me er niet druk om maken. De man baalde gewoon als een stekker, dat er niemand bij zijn kraampje kwam, terwijl het naastgelegen kraampje kennelijk wel aanloop had.....

 

Hij vindt, dat als je een keuze hebt, je wellicht beter bij hem kunt kopen, omdat je dan geocaching.nl steunt. Dat is voor iedereen een afweging, die hij of zij zélf moet maken, voordat hij/zij een petje koopt, danwel een petling of een magneetje.

 

In een vorm van ultieme frustratie heeft hij dit draadje daarop geopend. Daar kunnen wij, lezers en eventueel kopers van goodies, mee doen wat we willen. Maar ik heb geen moment de idee gehad, dat geocaching.nl ons min of meer "dringend" verzocht onze spullen bij hun eigen shop te kopen.

 

Ik moet wel zeggen, dat de service van de goodiesshop erg goed is. Heb er twee maal een petje gekocht en alles werd uit de kast gehaald om aan mijn wensen tegemoet te komen. (waarmee ik niet zeg, dat de service elders niet goed zou zijn, maar daar heb ik gewoon geen ervaring mee)

 

Kortom, wie goed doet, goed ontmoet.... En het heeft geen zin om jaloers te zijn op de buurman, als je kennelijk zelf niet in staat bent of niet in staat wilt zijn, om diezelfde professionaliteit te bieden.

 

Maar als ik weer eens wat nodig hebt...... Dan krijgt de goodiesshop van mij een mailtje.... Puur omdat ik tevreden was met hun service en zeker niet, omdat ik toevallig af en toe wat nodeloos gebeuzel op geocaching.nl plaats.!

 

 

Alweer eentje die er niet teveel van snapt, daar hebben we in Nederland een spreekwoord over, de klok en de klepel gaat het over.

 

Haak :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou me er niet druk om maken. De man baalde gewoon als een stekker, dat er niemand bij zijn kraampje kwam, terwijl het naastgelegen kraampje kennelijk wel aanloop had.....

 

Hij vindt, dat als je een keuze hebt, je wellicht beter bij hem kunt kopen, omdat je dan geocaching.nl steunt. Dat is voor iedereen een afweging, die hij of zij zélf moet maken, voordat hij/zij een petje koopt, danwel een petling of een magneetje.

 

In een vorm van ultieme frustratie heeft hij dit draadje daarop geopend.

Even voor de duidelijkheid: de goodiesshop wordt door iemand anders gerund dan de starter van het betreffende topic :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alweer eentje die er niet teveel van snapt, daar hebben we in Nederland een spreekwoord over, de klok en de klepel gaat het over.

 

Haak :thumbup:

 

Leg het dan nog eens goed uit, zodat ook ik het snap.... Waarom maak je je dan zo druk, als het jouw handel niet eens is ?????? De klok is wel overgekomen, laat de klepel dan ook nog maar eens zien! Trouwens, in een ander draadje wordt dit hele onderwerp ook al behandeld met zo ongeveer dezelfde ideeën, die ik ook al had! Kan dit allemaal niet samengevoegd worden?

 

En wees blij man, dat ik zo tevreden was met het door jou zo aanbevolen winkeltje!!!

bewerkt door Gerrit Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alweer eentje die er niet teveel van snapt, daar hebben we in Nederland een spreekwoord over, de klok en de klepel gaat het over.

 

Haak :thumbup:

 

Leg het dan nog eens goed uit, zodat ook ik het snap.... Waarom maak je je dan zo druk, als het jouw handel niet eens is ?????? De klok is wel overgekomen, laat de klepel dan ook nog maar eens zien! Trouwens, in een ander draadje wordt dit hele onderwerp ook al behandeld met zo ongeveer dezelfde ideeën, die ik ook al had! Kan dit allemaal niet samengevoegd worden?

 

En wees blij man, dat ik zo tevreden was met het door jou zo aanbevolen winkeltje!!!

Beste heer Tabak als je de topic van dit draadje leest dan zie je dat het over een geheel ander onderwerp gaat dat is gerelateerd aan het andere draadje maar niet over hetzelfde gaat. Uitleggen? Ik zou niet weten waarom, iedereen die dat andere draadje leest weet waar het over gaat en als je dat nu eens leest valt er verder niks uit te leggen.

 

Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte Heer Haak.... In beide draadjes komt het woord mesjogge voor.... Is dat alleen niet al een reden om de zaak samen te voegen???? En neem één ding van mij aan. De consument is niet mesjogge. De consument koopt daar waar hij de beste service/kwaliteiteits/prijsverhouding krijgt. En of je nu op persoonlijke titel schrijft, dat dit maar beter bij de Goodiesshop gedaan kan worden of in naam van Geocaching.nl. Het is in beide gevallen absurd.....

 

Ik heb het allemaal heel goed begrepen, hoeveel spreekwoorden er ook op me afkomen....

 

En laat ik nou toevallig tevreden zijn geweest met de Goodiesschop. Dat is toch een meevaller????

 

Ook in het andere draadje is de teneur, van wat ik hier schijf niet anders.... Waar het om gaat is... laat ons aub vrij waar we willen kopen..... En als het kraampje van de Goodiesshop toevallig heel erg armoedig overkomt t.o.v. van de professionele tent, dan is het tijd om daar wat aan te doen. Zeuren in dit forum lost niets op!!!! De handen zullen uit de mouwen moeten, als je er iets aan veranderen wilt!!!

bewerkt door Gerrit Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte Heer Haak.... In beide draadjes komt het woord mesjogge voor.... Is dat alleen niet al een reden om de zaak samen te voegen???? En neem één ding van mij aan. De consument is niet mesjogge. De consument koopt daar waar hij de beste service/kwaliteiteits/prijsverhouding krijgt. En of je nu op persoonlijke titel schrijft, dat dit maar beter bij de Goodiesshop gedaan kan worden of in naam van Geocaching.nl. Het is in beide gevallen absurd.....

 

Ik heb het allemaal heel goed begrepen, hoeveel spreekwoorden er ook op me afkomen....

 

En laat ik nou toevallig tevreden zijn geweest met de Goodiesschop. Dat is toch een meevaller????

 

Ook in het andere draadje is de teneur, van wat ik hier schijf niet anders.... Waar het om gaat is... laat ons aub vrij waar we willen kopen..... En als het kraampje van de Goodiesshop toevallig heel erg armoedig overkomt t.o.v. van de professionele tent, dan is het tijd om daar wat aan te doen. Zeuren in dit forum lost niets op!!!! De handen zullen uit de mouwen moeten, als je er iets aan veranderen wilt!!!

Wat jij absurd vindt moet jij weten, in elk geval snap je het nog steeds niet.

 

Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...knip...

 

Ook in het andere draadje is de teneur, van wat ik hier schijf niet anders.... Waar het om gaat is... laat ons aub vrij waar we willen kopen..... En als het kraampje van de Goodiesshop toevallig heel erg armoedig overkomt t.o.v. van de professionele tent, dan is het tijd om daar wat aan te doen. Zeuren in dit forum lost niets op!!!! De handen zullen uit de mouwen moeten, als je er iets aan veranderen wilt!!!

 

 

Ik heb geen gezeur in het ander draadje gezien.

Ik zie iemand die feiten opnoemt.

Ik zie ook nergens iemand die je/ons niet vrij laat waar we wel of niet zouden moeten kopen.

Ik zie iemand die een pleidooi voor een bepaalde zaak houdt, that's all.

 

Toch frappant wat mensen menen te lezen tussen de regels in?

 

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...