Spring naar bijdragen

Schrijven Teamleden Op Persoonlijke Titel Of Als Teamlid?


Beukenootje

Aanbevolen berichten

Wat jij absurd vindt moet jij weten, in elk geval snap je het nog steeds niet.

 

Haak.

 

In een forum wordt gediscussieerd. De opmerking "Je snapt het niet" valt niet onder het begrip "discussie". Kennelijk mis je de overtuiging in je eigen stelling om mij dan uit te leggen, wát ik dan niet begrijp? Dat is jammer.

 

Ik kan uit al je berichten niets anders opmaken, dan dat je graag zou willen, dat mensen bij de Gooddiesshop winkelen, omdat ze daar indirect Geocaching.nl mee zouden steunen. Als jij daarachter staat, dan respekteer ik die stelling, maar ik hoef deze niet te volgen.

 

Ik heb je allereerste berichtje in "Zijn wij Mesjogge" zojuist nog maar eens een keer doorgelezen en ik kan er echt niets anders van bakken.... Je betreurt het dat mensen niet bij de kraam van de Goodiesshop langsgeweest zijn, want het zijn toch fijne mensen en het is goed voor Geocaching.nl als daar wat gekocht wordt, want serverkosten etc. etc. zijn toch ook hoog.... Ik kan er geen andere samenvatting van maken.

 

Mijn stelling is, dat mensen kopen op basis van prijs/kwaliteit en service verhoudingen en niet direkt de serverkosten van geocaching.nl in gedachten hebben, wanneer ze een petje willen aanschaffen.... Ik heb er tenminste geen moment aan gedacht.....

 

Nou, daar verschillen we kennelijk van mening, hetgeen geoorloofd is. Dat neemt niet weg, dat IK jouw mening respecteer. Ik zou het fijn vinden, als dat andersom ook het geval zou zijn. Dat praat (ook in de toekomst) een stuk gemakkelijker!!!!

 

En daar laat ik het verder maar bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mmmm...iemand schreef ooit een boekje "De kunst van het vinden"

Volgens mij ging dat over cachen.

 

Cachen * Kletsen = Clashen?

 

De kunst van het vinden???

 

Ik vind .....dat we allemaal bij de goodiesshop moeten kopen

Ik vind....dat iedereen dat zelf moet weten

Ik vind...het niet handig om ze op een event pal naast elkaar te zetten

Ik vind...dat dat eigenlijk best moet kunnen

Ik vind....dat ik gewoon mag zeggen wat ik ervan vind

Ik vind....dat je wat jij vind niet zo duidelijk hebt verwoord, dan wel anders had moeten zeggen.

Ik vind...het eigenlijk wel duidelijk genoeg zo

Ik vind...dat iedereen zich tegenwoordig veel te druk maakt over wat de ander vindt en wat zij zelf vinden en vooral wat de ander daar weer van moet vinden.

 

Ik vind .....dat er op het forum veel te veel gevonden wordt.

Ik vind.....dat de kunst van het vinden ergens anders over zou moeten gaan.

Ik vind dat we misschien gezellig meer buiten moeten vinden en minder hier.

 

Wat maakt het uit wat ik vind of wat jij vindt, het gaat er vooral om waar je het vindt (en of je het vindt)

 

Mmm...raar woord eigenlijk vind....vindt u ook niet?

 

En om op de oorspronkelijke vraag van de topicstarter terug te komen:

 

Ik vind dat een teamlid vooral gewoon die cacher is met die eigen mening...die daarnaast gewoon iets voor het team / voor ons doet.

Ik vind dat die cacher gewoon zijn eigen mening op het forum moet mogen zeggen, zonder dat daarbij een officieel statement moet worden geplaatst dat hij vooral niet namens "het team" spreekt.

 

Er is volgens mij geen collectieve mening van het team. Het team bestaat uit allemaal afzonderlijke individuen, met allemaal een eigen mening, die samen iets voor de community doen.

 

Ik vind....het bijzonder dat ze dat willen doen, ondanks al het gezever hier, van mensen die niet eens de moeite nemen om te proberen te doorgronden wat de ander precies zegt, zonder zich direct op de teentjes getrapt te voelen door spreekwoordelijkheden of terminologie die ze, afhankelijk van hoe ze het (willen) lezen wordt aangegrepen om op alle slakken zout te leggen dan wel die ander af te branden.

 

Wat iemand op een ander forum vindt of wel of niet snapt en wat hier dan vervolgens wordt aangehaald, maakt het ook al niet veel makkelijker te snappen of nog onbevangen iets te vinden.

 

 

Mensen ga toch vinden.... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om een lang verhaal kort te maken. Iemand vraagt of de Stichting vind, of dat Kapitein Haak vind, dat we allemaal Mesjogge zijn omdat we bij een ander kopen dan de gooddiesshop.

Meneer Haak bedoelde deze term figuurlijk, en meneer Tabak wilde zijn positieve ervaring delen met de gooddiesshop, en wilde De Goodiesshop een advies geven voor een volgend event waar ze vervolgens zouden kunnen staan.

 

Ik vind overigens wel dat er rustig gezegd kan worden dat er nu 2 discussies in dit draadje lopen, allemaal door een communicatie-foutje. Waarna er een beetje kleinerend wordt geschreven door sommigen (Althans zo komt het op mij over)

 

@ Camo Crew.... Ik dacht hetzelfde, maar eigenlijk verwoordt jij t beter ;)

bewerkt door Charissa1404
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...