Spring naar bijdragen

Donateur worden


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

Dag GeoTeeth :eek:

 

Hehehehe geinig ventje die Skansen. Zit hier op het forum te vragen wanneer je op het linkerkolom kunt zien dat hij ook een donateur bij zijn naam komt te staan in plaats van member, maakt hij zijn donatie over aan de concurrentie.

ja dan kan Team Minouschka wel zeggen dat je geduld moet hebben, maar ik denk dat als je niet eens gaat kijken op het forum van geocaching.nu, je nooit zult zien dat je een donateur bent. Als je geld hebt over gemaakt aan http://www.stichtinggeocaching.nl/ en je hebt zelfs de naam http://skansen.geocacher.nl gekregen, zit je hier op dit forum voor wat die donatie betreft, echt niet op de goede plek. Dat is een andere club, met een andere forum. :D

Ik lach me de broek uut ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief :huh: Het is ook allemaal zo verwarrend. Skansen kan er echt niets aan doen, Ik bedoel maar, de 6 moeilijkste jaren van zijn leven was groep 3 van de basis school.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hehehehe geinig ventje die Skansen
Skansen kan er echt niets aan doen, Ik bedoel maar, de 6 moeilijkste jaren van zijn leven was groep 3 van de basis school.

 

;) Ik heb nooit groep drie gedaan.

En ventje..... :o Welk ventje laat nou een eland uit.

 

:eek:

 

Mijn satus mag wat mij betreft op beginner blijven. Ik blijf namelijk wel vaker beginner omdat dit toch een wens tot leren kan impliceren. Wat betreft mijn postings blijft het aantal op 42 :huh:

Probeer dat eens voor elkaar te krijgen.

 

Ik zou wel deze stichting cq. afdeling van geocaching willen steunen. Maar niet om mijn status te veranderen.

Het viel mij echter op omdat mijn status niet veranderde en ik mij af begon te vragen of de €-i in de lucht waren verdwenen. Samen met eerste posting in dit draadje. Ander rek nr. zelfde naam.... Allemaal lekker duidelijk he. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er een beker vergeven gaat worden dit jaar aan de gaafste donateur dan mag jij hem hebben.

Ik doneer ook overal. De buurvrouw is ook moeder van mijn kind

 

En als je nog meer wilt sponseren, mijn postbanknummer heb je en je krijgt er kado'tjes voor terug.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :D Geld lijkt op vet: van beide is er genoeg alleen op de verkeerde plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er een beker vergeven gaat worden dit jaar aan de gaafste donateur dan mag jij hem hebben.

Mijn zolder staat vol met van die bekers. Boeit me niet echt. Van theelepeltje tot knirpsbak. De lelijkste was gelukkig een wisselprijs.

 

Ik doneer ook overal. De buurvrouw is ook moeder van mijn kind

Bij de weg. In Denemarken zegt men dat het kind altijd, of meestal weet wie de moeder is, maar de vader..... :eek:

En als je nog meer wilt sponseren, mijn postbanknummer heb je en je krijgt er kado'tjes voor terug.
:D

Maar ik kom niet naast je wonen :o

 

Uiteindelijk heb ik wel een bijdrage geleverd voor http://skansen.geocacher.nl ;)

En vol verwachting blijf ik denken aan "misschien".......... Wie is wie. nu weet ik. com weet ik. stichting, stichting, stichting, :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de weg. In Denemarken zegt men dat het kind altijd, of meestal weet wie de moeder is, maar de vader..... :huh: :

Maar ik kom niet naast je wonen  ;)

Tja, er zijn draadjes genoeg die over de beide groeperingen gaan. Ik zie dat je al vanaf augustus lid bent en dus heb je wat van de strubbelingen mee kunnen krijgen. :eek:

 

Hehehe, Ik zie dat Megaheks ook al meeleest nu....

 

Goed, in Denenmarken zeggen ze........ Hoezo? heb ik nu een Deen aan de lijn? het wordt steeds gekker. Skygge, de veelschrijvende nietcacher een Noor. Nu waarschijnlijk een Deen.

en dan nog niet naast me wonen?

Alles rassen en standen wonen hier bij mij in de buurt., Tenminste, Braziliaanse, Colombiaanse , Drenthen, Amsterdammers, een enkele lamlendige Rotterdammer, Tukkers, Amerikanen en Groningers. De Rusin is weer teruggegaan naar Siberië. Het was haar hier niet koud genoeg.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :D Er zijn twee redenen waarom een man naar een café gaat: óf hij heeft geen vrouw, óf hij heeft er wel een.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben half Utrechts half Amsterdams. :huh:

Alle mannen komen uit Utrecht. Zo wel van vader en moeders kant.

Alle vrouwen komen uit Amsterdam.

Ik ben spelbreekster ik kom dus uit Utrecht.

De Deentjes. Ik heb jaren samen gewoond met vrienden. Vriend is met Deense getrouwd. En dat was pas ingewikkeld. Maar wel ;):D

 

Ik hou echt van die noorder lingen. Kom veel tussen de Friezen. Kan je zomaar in de nacht een raam uit een huis schroeven en iedereen groet je. Dat hoef ik hier niet te doen. :eek:

 

Het lijkt wel .com.nu.stichting.stichting.com.nl :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben spelbreekster

Hahaha, nu begrijp ik dat je niet naast me wilt wonen. Mijn buurvrouw heeft een kind van me ja. Maar wel met haar medeweten hoor. Ik bedoel, ik heb haar niet gedwongen hahahaha. Het is een echte Fee en ze leest mee.

 

De Deentjes. Ik heb jaren samen gewoond met vrienden. Vriend is met Deense getrouwd. En dat was pas ingewikkeld.

 

Zoals je het omschrijft vind ik het al ingewikkeld. Je hebt met meerdere vrienden tegelijk samen gewoond en nu is er een met een Deense getrouwd....

 

Ik hou echt van die noorder lingen.

 

Wie niet? Het zijn nog echte mensen...

 

Kom veel tussen de Friezen.

Nou, niet direct overdrijven nu.

 

Kan je zomaar in de nacht een raam uit een huis schroeven en iedereen groet je. Dat hoef ik hier niet te doen.

 

Dat klopt. Ze roepen in koor: "Dat ken net".

 

Het lijkt wel .com.nu.stichting.stichting.com.nl  :huh:

Hoezo? geef jij je geld daar ook maar zo aan anderen zonder te weten aan wie?

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :DMan die het ver gebracht heeft, zoekt vrouw om het te gaan halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Deentjes. Ik heb jaren samen gewoond met vrienden. Vriend is met Deense getrouwd. En dat was pas ingewikkeld.

 

Zoals je het omschrijft vind ik het al ingewikkeld. Je hebt met meerdere vrienden tegelijk samen gewoond en nu is er een met een Deense getrouwd....

 

 

Nee ze waren al getrouwd. Deentjes houden van feest, feest, feest en feest. Ze gingen naar het buitenland :huh:

 

Friesjes roepen 's nachts 'Hoi', tijdens het verwijderen van het raam. Gewoon om vier uur in de ochtend :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...