Spring naar bijdragen

Donateur worden


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
ReizenReizen

Indien je zelf als geocacher de stichting een warm hart toe draagt en een kleine bijdrage wil leveren dan kan dat natuurlijk altijd. Stort je donatie op rekeningnummer 18.10.97.248 t.n.v. de Stichting Geocaching te Helmond. Wij danken je op voorhand voor elke bijdrage, groot of klein. Alle beetjes helpen en vele handen handen maken licht werk.

 

 

Welke stichting zit er dan in Roosendaaaaaaaaaaaaal :beerchug:

:thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gna gna gna. Er zijn meerdere stichtingen. Hier, op .nl stort je op rekening Roosendaal Dan wordt je donateur van geocaching.nl en van dit forum.

Ik denk skansen dat jij je aangemeldt hebt voor de stichting van www.geocaching.nu. Die hebben nu net weer nix te maken met deze geocaching.nl en dit forum. :thumbdown: Maakt niets uit hoor. ook zij kunnen je geld wel gebruiken.

 

Trouwens, als je je aanmeldt als donateur hier dan ben je nog geen member van geocaching.com. Daarvoor moet je weer apart aanmelden en dat kost 30 dollar per jaar. Dan wordt je premiummember, de vroegere chartermember. FF je credicard doorgeven aan paypal en je 30 dollar wordt dan automatisch ieder jaar van je creditcard af getrokken.

 

Trouwens Skansen, je kunt ook overall member worden en je aanmelden bij "de vrienden van Kruimeldief" postbank 2199902. Dat is niet goedkoop. Zo'n 100 euro per jaar en geldt alleen bij een vooruitbetaling van minimaal 2 maanden, maar dan wordt je naam steeds vermeld in iedere posting van me en nu tijdelijk krijg je een paar geocachingstickers, een logboekje, een travelbug en een geocachingcap of buckethat..

 

Geinig toch Lupardi??

 

GRTZ

 

Kruimeldief :beerchug: Een vriend van me die net terug is uit een Afrikaans land, dat zopas een nieuwe regering heeft gekregen, vertelde me dat er aan de grondwet een artikel is toegevoegd dat staatsgrepen voortaan onwettig verklaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief.

:beerchug:

Ik heb het Fondsenboek voor je in de aanbieding. Op cd.

Dan kunnen wij ons hart luchten en ophalen.

Tot nu toe steun ik :no:

De enige plek waar elanden te bewonderen zijn in Nederland.

Een goed dan wel fout bank cq postbank nummer. :wink2:

Dit om al het goede werk van ieder die cacht een beetje te steunen.

Ik ruim de kruimeltjes achter mij op.

Jouw citaten zijn :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, en heb je het nu wel of niet goed gedaan? Wie heb jij nu geld geschonken? En voor wie was het nu bedoeld?

 

Je kunt altijd nog geld storten op de rekening die ik noemde. De welkomstkado's liggen klaar.

 

Toch? Lupardi?

 

GRTZ

 

Kruimeldief :thumbdown: Als je niet lief bent voor je tanden, worden ze vals!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via die urllllllll

 

Dan naar donaties. De donatie vond ik wel zo vriendelijk gezien gebruik sever voor Skansen. :yes:

 

Niet zo veel €-i hoewel toch een bijdrage naar kracht en draag vermogen. Tevens gelijk aan wat ik de Elandjes doneer in NL. :beerchug:

 

Maar nu moet ik toch Of Kapitein Rob zijn Stichting Supporten dan wel van Helmond naar Roosendaal v.v. doneren. Het lijkt wel een LACDR. :wink2: Maar dan multi.

 

Kruimeldief. Heb je gezien dat Team Minouschka heeft gezegd dat ik geduld moet hebben.... Dan neem ik ondertussen :no:

 

Hoe lang duurt geduld. Misschien dan toch maar cadeautje ????? :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik wilde alleen maar donateur worden..... 

 

Skansen,

als je weet naar welke stichting waar je geld gebleven is, laat het me dan even weten.

 

GRTZ

GeoTeeth

 

PS: als ik jou was zou ik maar geen geld overmaken naar Kruimeldief, want die zit volgens mij nog steeds op een terrasje rondjes uit te delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...