dutchgoldwing Geplaatst 29 april 2010 Share Geplaatst 29 april 2010 Hallo all, Ik begrijp dat er iemand naar de studio gaat om uit te leggen wat Geocachen inhoud. Bij deze heb ik ook één duidelijke vraag: Wil de echte T.V persoonlijkheid opstaan en zich kenbaar maken. Als hij of zij dit niet publiekelijk wil melden mag dit ook via een P.M Vriendelijke groet Kees ik heb vanmiddag wel een camera ploeg in de straat gehad. ze zouden toch niet illigaal aan het filmen zijn ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 29 april 2010 Share Geplaatst 29 april 2010 Hallo all, Ik begrijp dat er iemand naar de studio gaat om uit te leggen wat Geocachen inhoud. Bij deze heb ik ook één duidelijke vraag: Wil de echte T.V persoonlijkheid opstaan en zich kenbaar maken. Als hij of zij dit niet publiekelijk wil melden mag dit ook via een P.M Vriendelijke groet Kees ik heb vanmiddag wel een camera ploeg in de straat gehad. ze zouden toch niet illigaal aan het filmen zijn ! Dus met andere woorden: We mogen dus eindelijk eens zien wie er achter jou gezicht op de t.v Vriendelijke Groet Keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 29 april 2010 Share Geplaatst 29 april 2010 Oke het is al laat, Maar nog steeds geen P.B mogen ontvangen van de T.V ster. Waarschijnlijk wil de T.V ster zich niet kenbaar maken Vriendelijke groet Keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 30 april 2010 Share Geplaatst 30 april 2010 Oke het is al laat, Maar nog steeds geen P.B mogen ontvangen van de T.V ster. Waarschijnlijk wil de T.V ster zich niet kenbaar maken Vriendelijke groet Keske27 Heeft iemand je wel eens gezegd dat je behoorlijk nieuwsgierig bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 30 april 2010 Share Geplaatst 30 april 2010 Hier nog zo 1 hoor, op zich toch niet zo raar dat we willen weten wie ons als community gaat vertegenwoordigen? En echt geheim is het neem ik aan ook niet, want diegene komt straks met zijn smoel op tv. Maar goed, als de persoon in kwestie het geheim wil houden tot de uitzending zijn/haar goed recht, snap alleen niet waarom. Maar ja, daar heeft diegene ws weinig boodschap aan. groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 30 april 2010 Share Geplaatst 30 april 2010 Het zou ook een ervaren cacher kunnen zijn die niet veel op het forum is. Die zijn er ook heb ik begrepen. Best veel zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 30 april 2010 Share Geplaatst 30 april 2010 Heeft iemand je wel eens gezegd dat je behoorlijk nieuwsgierig bent? Ha die Lep, Klinkt het raar dat ik het vraag en de meeste het denken En dat je volgende week begrijpt wat ik bedoel ?????????? Groet Kees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 30 april 2010 Share Geplaatst 30 april 2010 Ik snap heel goed dat de 'TV-ster' zich niet bekend wil maken vooraf. Als ik soms zie hoeveel negatieve reacties iemand krijgt die ook maar iets zegt dat met publiciteit te maken heeft.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 30 april 2010 Share Geplaatst 30 april 2010 Heeft iemand je wel eens gezegd dat je behoorlijk nieuwsgierig bent? Ha die Lep, Klinkt het raar dat ik het vraag en de meeste het denken En dat je volgende week begrijpt wat ik bedoel ?????????? Groet Kees Haha, geintje hoor Maar jij kunt slecht tegen 'mysteries', valt me vaker op dat je alles wilt weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo-tje Geplaatst 1 mei 2010 Share Geplaatst 1 mei 2010 Leuk, nu weet ik waneer het op tv komt, en waar, kan het zelfs ontvangen... Springt afgelopen donderdag de 2e televisie in anderhalve week... En nu zijn ze op hier in huis Dus hopelijk komt de nieuwe binnen voor de 11e.... vanmiddag maar even bestellen Is family 7 wel een HD zender (in het ziggo pakket)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Free Wally Geplaatst 5 mei 2010 Share Geplaatst 5 mei 2010 Het stiekume van de hobby hebben ze blijbaar inmiddels begrepen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeSi Geplaatst 5 mei 2010 Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik neem aan dat de tv-ster met het bekende zwarte balkje en vervormde stem in beeld zal gaan komen. Weinig kans op herkenning dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 5 mei 2010 Share Geplaatst 5 mei 2010 Foto uitgelekt onbekende tv-ster. Televisiezender Family7 heeft aangekondigd 11 mei een uitzending te maken, met een nog onbekende cacher. Deze "onbekende cacher" gaat een 45 minuten durende uitzending maken over geocaching. Tot op heden is deze persoon er in geslaagd om onbekend te blijven! Wij hebben de primeur! Een andere onbekende, heeft via anonieme wegen, deze foto uitgelekt (niet geschikt voor kinderen!): Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 6 mei 2010 Share Geplaatst 6 mei 2010 (bewerkt) Hallo all, Er is mij gevraagd om er niet om heen te draaien En daar heeft men gelijk in. Dus hier de naam van de T,V ster: Robert Peters Vriendelijke Groet Kees 6 mei 2010 bewerkt door keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 6 mei 2010 Share Geplaatst 6 mei 2010 Intussen is het alter-ego van deze persoon bekend. We zijn razend benieuwd welke geocaching-website gepromoot gaat worden in de uitzending Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden