Spring naar bijdragen

Vertel Wat Over Geocaching In Onze Tv-uitzending


vanbinsbergen

Aanbevolen berichten

Ik begrijp dat het een studio uitzending betreft. Begrijpelijk, maar Geocaching is toch ook vooral een buiten-aangelegenheid. En laat zich het best etaleren door met de GPS het veld in te gaan en een cache te gaan zoeken.

 

Misschien is het een idee om toch een stukje (opgenomen) film van een echte cache-zoektocht in te monteren? Ik geef maar een tip hoor.

 

Groeten uit ZuidLimburg (waar we ook wel van een drankje houden :thumbup: ) en succes met het programma.

 

Edit, in het geval van een bestaande cache misschien wel eerst even de cachelegger in kwestie contacten en de vindplaats niet heel duidelijk in beeld brengen.....

bewerkt door De Oliva's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik stel voor dat je Wilxlii Carrotte benadert. Hij heeft een hele goede geocaching website en heeft al vaker met de media gewerkt.

Verder is hij in NL degene met de meest gevonden caches achter zijn naam.

 

Hallo allemaal,

 

Wilxiii Carrotte en Mark van Binsbergen hebben contact met elkaar gehad :blush:

 

Dus op 11 mei zien we Wilxiii Carrotte op de T.V :thumbup: waar hij zal vertellen over

het tienjarig bestaan vam Geocaching.nl

 

Vriendelijke Groet

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat caches moeten blijven liggen waar ze horen is duidelijk. Ik verwacht ook niet dat de nadruk komt te liggen op hoe makkelijk het is.

 

Het zou ook fijn zijn als er inderdaad een (kort) filmpje beschikbaar is om het te verduidelijken. Maar vanwege de tijdsdruk en andere onderwerpen wordt dat waarschijnlijk lastig. Hulp is uiteraard altijd welkom.

 

"Misschien is het een idee om toch een stukje (opgenomen) film van een echte cache-zoektocht in te monteren? Ik geef maar een tip hoor."

Als je wat hebt hoor ik het graag, heb je misschien zelf iets wat we kunnen gebruiken? :thumbup:

 

Overigens: Ik heb inderdaad gesproken met Carotte gesproken, maar het is nog niet 100% of hij in het profiel past!

 

@ bbommel: Het programma heet Live op 7, en zal van 21.30 - 22.15 te zien zijn op de digitale tv-zender Family7.

bewerkt door vanbinsbergen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

knip...

 

"Misschien is het een idee om toch een stukje (opgenomen) film van een echte cache-zoektocht in te monteren? Ik geef maar een tip hoor."

Als je wat hebt hoor ik het graag, heb je misschien zelf iets wat we kunnen gebruiken? :thumbup:

 

Sorry, we filmen zelf niet standaard onze cache-avonturen, dus we hebben geen film op voorraad, maar er is wel zeker e.e.a. op het internet te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Mark,

 

Het onderstaande verbaasd me een beetje:

 

Overigens: Ik heb inderdaad gesproken met Carotte gesproken, maar het is nog niet 100% of hij in het profiel past!

 

Wilxlii Carrotte is een cacher met 8705 gevonden Cache's achter zijn naam :thumbup::blush:

Dus waarschijnlijk is dit degene die het beste past in het profiel wat je zoekt :blush:

 

Een man met genoeg ervaring dus om een mooi stukje te vertellen in jou T.V programma

over het tienjarige bestaan van Geocaching :D

 

Vriendelijke Groet

 

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zover ik er iets over te melden heb: Als Wilxlii Carrotte wil, dan heb ik er alle vertrouwen in dat het met de TV-uitzending wel goed komt. Ik zou me vereerd voelen als hij ons zou willen vertegenwoordigen.

 

Is het voor ons, als geocache gemeenschap, ook mogelijk om achteraf de beelden hier ergens te laten zien voor ieder die (helaas) niet kan kijken? Dit is dus zowel een vraag aan vanbinsbergen en aan de mensen van dit forum.

 

Zilvervloot.

bewerkt door Zilvervloot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Family7 is oa. Caiway kanaal 45. Recorder alvast ingesteld, anders vergeet ik het weer :)

 

Ik kan het bij Ziggo ook gewoon kijken volgens mij... Maar van die 2.500.000 ben ik er een die niet eens weet waar ze zitten op de ontvanger :thumbup:

En opnemen kan ik het wel, maar helaas is dat soort zaken weer compleet onbruikbaar gemaakt, dus delen zit er niet in...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen loopt maar te zeuren over de geheime hobby. Betekent dit ook dat je er niets over geocaching kan vertellen tegen je vrienden? Anders heb ik toch al een aantal keer de regels overtreden. Het klinkt mij wat overdreven in de oren.

 

Misschien is deze uitzending juist weer een kans om de bedoeling van het geocaching duidelijk te maken. En misschien is dit ook weer de kans om mensen enthousiast te maken over deze mooie hobby, en dat kan weer voor mooie nieuwe caches zorgen. Ik snap natuurlijk dat er ook enige risico's zijn. Maar zeker in het teken van het 10 jarige bestaan is het leuk om hierover een uitzending te maken. Daarna kunnen wij onze hobby weer 10 jaar in het geheim uitvoeren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen loopt maar te zeuren over de geheime hobby. Betekent dit ook dat je er niets over geocaching kan vertellen tegen je vrienden?

Dat is geen zeuren. Je moet alleen sommige mensen niet wijzer maken dan dat ze zijn. Het zou jammer zijn als een paar opgeschoten gefrustreerde pubers lucht krijgen van de hobby en vervolgens caches gaan rippen. Wij hebben zelf ook vrienden verteld over het cachen waardoor twee stellen tegenwoordig hun vakantie plannen om het cachen heen (lees; veslaafd zijn.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...