Spring naar bijdragen

Verdwenen ????????????????????


saturnus2

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Bij deze wil ik melden dat als je H.H Kabouter Bob wil loggen :beerchug::blink:

 

De komende Event's in de gaten moet gaan houden, want Bob kan vanaf nu

overal verschijnen.

 

Alleen of met zijn vriendjes

 

Was getekend Saturnus2

Lijkt me een slecht idee. Voor zover ik weet worden HH's oogluikend toegestaan zolang ze behandeld worden als bedoeld. Maar worden ze gearchiveerd als ze voortdurend op events gelogd worden.

Groeten, Krijgertjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien de grote van Bob lijkt het me nogal moeilijk om hem in een cache te stoppen.

Laat hem lekker rondreizen als eventcache, dat is nog altijd beter als steeds bij een cacher thuis staan zodat hij alleen door die cachers "vriendjes" gelogd kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was getekend Saturnus2

Was er ooit niet eens een Saturnus (1) die ook iets had met een event .. sterren kijken op 32 maart of zo?

bewerkt door parreg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zal dan zien dat deze H.H een geheel eigen verhaal heeft.

:blink:

Waarom zou je daar een wending aan willen geven?

 

 

Ik zie het al je weet niet wie Kabouter Bob is :beerchug:

 

En er word geen wending aan gegeven maar een vervolg. :thumbup:

Volg dit draadje en zie wat Kabouter Bob allemaal gaat meemaken.

 

Dus eerst lezen en dan reageren A.U.B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het al je weet niet wie Kabouter Bob is :beerchug:

En er word geen wending aan gegeven maar een vervolg. :thumbup:

Volg dit draadje en zie wat Kabouter Bob allemaal gaat meemaken.

Dus eerst lezen en dan reageren A.U.B

 

Beetje vreemde reactie wat mij betreft. :blink:

Lees eerst zelf eens de waarschuwing van Krijgertjes over hitchhikers. Kruimeldief heeft gezegd dat hij best een oogje wil toeknijpen voor hitchhikers, maar dat hij dat niet kan volhouden als ze telkens pontificaal onder zijn aandacht worden gebracht. Ik zou daarom geen aparte discussie over al zijn belevenissen starten op het forum. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet best wat de historie van deze cache is. Maar de humor van deze actie ontgaat me. Het lijkt me dat je een puppetID hebt aangemaakt (niet netjes) en dat je dubbel logt (niet netjes).

 

Het doel van deze cache is

Na hier een heleboel avonturen te hebben beleefd ben ik uiteindelijk in 2006 toch weer teruggegaan naar Blokhut en heb besloten om hier voor altijd te blijven.

Ik kan dan ook alleen nog maar gelogd worden als je een foto maakt van mij waar ik samen met Bob van Blokhut en jou opsta!!

Als jij Bob gekidnapped hebt, dan kom je aan andermans cache (helemaal niet netjes).

 

 

Wat achtergrond informatie:

 

Een hitchhiker is een van de rariteiten afkomstig uit de rijke historie van het geocachen. Ze waren de voorlopers van travelbugs of geocoins. Ze zijn dus veel ouder. Ze zijn “gewone” geocaches die je kan ze loggen als je aan de vereiste criteria voldoet. Ze zitten over de hele wereld en ze zijn gegrandfathered. Dwz ze worden oogluikend toegestaan maar als de EIGENAAR de cache archiveert, of eventjes ter onderhoud off-line zet; dan is het in Nederland met ze gebeurd.

Zie bijvoorbeeld Stad en land de hitchhiker die ons laatst is ontvallen. (Naar mijn mening volkomen ten onrechte, want als iedere cache die niet vaak wordt gevonden wordt gearchiveerd dan zijn er legio Nederlandse caches waar dat ook voor geldt).

 

Andere draadje:

Hitch hikers, Hoe kom je er achter waar ze zijn?

 

Zilvervloot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zal dan zien dat deze H.H een geheel eigen verhaal heeft.

Die hebben inderdaad een eigen verhaal, maar volgens mij geen reden om de 2 x te loggen als found. 1 x lijkt mij voldoende en de 2e moet dan een note zijn :beerchug: .

 

MMHhhuuu Sorrie.

 

Ik ga er één weghalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn “gewone” geocaches die je kan ze loggen als je aan de vereiste criteria voldoet. Ze zitten over de hele wereld en ze zijn gegrandfathered. Dwz ze worden oogluikend toegestaan maar als de EIGENAAR de cache archiveert, of eventjes ter onderhoud off-line zet; dan is het in Nederland met ze gebeurd.

 

Ik weet wel haast zeker dat Kruimeldief ooit verteld heeft dat hitch hikers nóóit toegestaan geweest zijn, en dus ook niet grandfathered zijn... Met andere woorden, hij mag ze allemaal archiveren als hij dat zou willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...