Spring naar bijdragen

Ouwe Stompen Event Deel Twee


keske27

Aanbevolen berichten

Hallo all,

 

Op het GME met ouwe stompen gesproken en zij vroegen mij of er een vervolg is op deel één.

 

Dus bij deze wil ik aan jullie (ouwe stompen) vragen of er genoeg animo is om een tweede ouwe stompen event te organiseren voor Geocachers van voor 2003??

 

Deelname vanaf: Aanmelding voor 1-1-2003

 

Kijk voor info op: http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...e+stompen+event

 

 

Vriendelijke Groet

 

Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo all,

 

Ik heb voor het event twee eilanden op het oog :angry:

 

Één voor de ouwe stompen en één voor de verse bollen ;-)

Maar er is wel degelijke een verschil!

 

Het ene eiland is te bereiken per gemotoriseerde boot. (met drankjes aan boord)

En het andere eiland is te berijken met een rubberbootje. (wat gelukkig voorzien is van peddels)

 

Je zal wel begrijpen naar welk eiland de gemotoriseerde boot vaart :thumbdown:

 

Groetsels Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah, ondanks dat wij van juli 2003 zijn, voel ik me toch tot de categorie "oude stomp" behoren... WAT BETREFT HET GEOCACHEN NATUURLIJK :thumbdown: .

 

Misschien toch een jaartje doorschuiven die datum?

 

Afhankelijk van tijd en plaats, lijkt het ons weer gezellig om iedereen te zien.

 

Spirit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ene eiland is te bereiken per gemotoriseerde boot. (met drankjes aan boord)

En het andere eiland is te berijken met een rubberbootje. (wat gelukkig voorzien is van peddels)

Je zal wel begrijpen naar welk eiland de gemotoriseerde boot vaart :thumbdown:

 

De oudjes zijn zo veel gewend uit de pioniertijd; die kunnen prima met de peddels. Dan nemen wij de drankjes wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gompie, mijn profiel zegt 6 oktober 2003. Geen oude stomp dus. Ik zit te denken aan een oude stumper event, voor gc-geregistreerde "niet stompen" cachers in de periode 1-1-2003 - 1-1-2005. Is daar speciale behoefte aan :thumbdown: ?

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

juli 2003 Spirit

 

profiel zegt... ???

 

 

Ik stam nog uit het tijdperk dat je je eerst in het spelletje verdiepte en alle ins and outs leerde kennen, voordat je op het forum je mening ging verkondigen. Dat zal ook wel afhankelijk zijn van mijn persoontje.

 

Spirit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gompie, mijn profiel zegt 6 oktober 2003. Geen oude stomp dus. Ik zit te denken aan een oude stumper event, voor gc-geregistreerde "niet stompen" cachers in de periode 1-1-2003 - 1-1-2005. Is daar speciale behoefte aan :blush: ?

Thex, ik voel daar wel wat voor, maar niet als stumper (04-2003). Geocachers van voor het media-aandacht tijdperk. Toen FTF nog ontmaagden heette en de rest gewoon te laat! Een traditional nog origineel was. Je niet vijf keer dezelfde regio in hoeft voor weer een nieuwe cache op een "bijzondere" lokatie :(

Ik voel er ook wel wat voor om de datum op 1-1-2004 te zetten. Dus eigenlijk ook voor de geocoin gekte :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gompie, mijn profiel zegt 6 oktober 2003. Geen oude stomp dus. Ik zit te denken aan een oude stumper event, voor gc-geregistreerde "niet stompen" cachers in de periode 1-1-2003 - 1-1-2005. Is daar speciale behoefte aan :blush: ?

Thex, ik voel daar wel wat voor, maar niet als stumper (04-2003). Geocachers van voor het media-aandacht tijdperk. Toen FTF nog ontmaagden heette en de rest gewoon te laat! Een traditional nog origineel was. Je niet vijf keer dezelfde regio in hoeft voor weer een nieuwe cache op een "bijzondere" lokatie :(

Ik voel er ook wel wat voor om de datum op 1-1-2004 te zetten. Dus eigenlijk ook voor de geocoin gekte :lol1:

Dan ga ik toch meer voor 1-1-2005

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoor het al: wij STUMPERS eisen van de STOMPERS dat de datum naar 1-1-2005 gezet wordt: het pre-mediatijdperk, toen een ontmaagding 's-nachts nog een thex-ontmaagding heette, de GPS bij tijd en wijle niets ontving, alles super geheim was, en er nog een soort geocache weerbericht was met online standen van de GPS satellieten.

 

En ik vaak 3 maal terug moest komen met een prikstok, maar nog niet klaagde over de kwaliteit.

 

Als Keske niet te overtuigen is, dan moest ik zelf maar eens aan de slag :blush:

 

Thex

 

P.s.: ahaah, ik zie net dat Keske meekijkt ! :lol1:

 

Pooh, het aantal bekende potentiele kandidaten neemt toe zie ik ineens. Zou dit HET teken zijn ?

Oooh: nog meer oude stompen en stumpers op dit forum :( Neem ik een behoefte waar ?

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...