Spring naar bijdragen

Corrected Coordinates Exporteren Naar Nuvi 255


dhuit

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Als wij ergens onderweg zijn, en de nuvi geeft aan dat er een unknown cache dichtbij is, kan ik niet zien of het een opgeloste puzzel is of niet. Is hier een methode voor? Als ik filter in GSAK op Corrected Coordinates krijg ik alleen de opgeloste mysteries en niet de multi's en tradi's. Doe ik iets verkeerd en is hier een oplossing voor? Ik bedenk me net dat ik het cachetype bij Edit kan veranderen, maar dat is ook veel werk. Dusss, wie kan me helpen????

groeten Diane, dhuit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat heb ik ook weleens gedaan, maar dan overschrijft het 2e filter het eerste filter. Zo kwamen we er onderweg achter dat we er alleen de mysteries in hadden staan en geen tradi's....Doe ik daarmee iets verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog geen lange gebruiker van GSAK, maar ook ik zet de onderdelen er per filter in. Om te zorgen dat de gegevens niet overschreven worden schrijf ik elke filter opdracht weg onder een andere naam (tijdens opslaan op de GPS). Dus Mystery opgelost.gpx, Tradi.gpx enz, enz. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij gaat het nu lukken. Heb in de map Garmin Poi nieuwe mappen gemaakt: opgeloste mysteries, tradi's, multi's enz. en dan pas geëxporteerd via poiloader. 't Is even wat extra werk maar dan zit je niet meer met de vraag: had ik deze nu wel of niet opgelost.... Super bedankt. De tip hierboven hielp het meest. :thumbdown::rolleyes::)

 

Volgens mij kan het onderwerp nu gesloten worden..

bewerkt door dhuit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Als wij ergens onderweg zijn, en de nuvi geeft aan dat er een unknown cache dichtbij is, kan ik niet zien of het een opgeloste puzzel is of niet. Is hier een methode voor? Als ik filter in GSAK op Corrected Coordinates krijg ik alleen de opgeloste mysteries en niet de multi's en tradi's. Doe ik iets verkeerd en is hier een oplossing voor? Ik bedenk me net dat ik het cachetype bij Edit kan veranderen, maar dat is ook veel werk. Dusss, wie kan me helpen????

groeten Diane, dhuit

Bij Garmin POI export krijg je verschillende exports: Mystery voor niet-opgeloste mystery caches en Mystery Solved voor opgeloste mystery caches. Misschien een idee om de Mystery.csv niet te laden. Overigens kun je er ook versvhillende icoontjes voor laden.

Groeten, Krijgertjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet na elk filter een user flag en als het er teveel zijn kies ik de optie set userflag for next nn records.

Als ik alle filters heb gehad, druk ik op F8 en zie ik alleen de caches met een userflag. Deze exporteer ik dan.

 

De userflags verwijder je indien gewenst met F7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jouw probleem kun je simpel oplossen door ook de traditionals even met "corrected coordinates" vast te zetten. Kwestie van seconden. met de rechtermuisknop naar "Corrected coördinates" gaan en dan op "save" drukken. Je hebt dan niets veranderd aan de coördinaten maar GSAK "denkt" dan wel, dat de coördonaten zijn aangepast en dan kun je dus gewoon alle aanwezige caches in bijv. je database "Nog niet gedaan" overzetten naar je GPSr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...